Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út červenec 15, 2008 8:27 am Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Buchta napsal: | Ahojas, asi takhle, já osobně bych šel do 16V a pak estli 1,8 bo 2,0 už tak moc nevadí bo záleží co od toho očekáváš. Mám brejka s 1,8i 16V a na běžný ježdění je to dostačující, dálnice v poho 160km/h i kopce s naloženou XA, spotřebu mám cca 9 litránků, řek bych, že jezdím svižně. 2,0i 16V bude samo svižnější, ale drobátko žíznivější...... |
Ne vždy znamená větší obsah-větší spotřeba, někdy je to i naopak. Taky záleží jak se využívá krouák. |
Jj neřikám, že ne, neznám to, zatím s obsahem furt lezu nahoru ( 0,6 - 1,6 - 1,8 ) a spotřebu mám furt stejnou, vlastně menší, v poměru váhy aut a rychlostí. Ty to znáš z praxe, tak víš v kerejch případej jak kerej motor papká. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: út červenec 15, 2008 9:37 pm Předmět: Re: v6 |
|
|
xj12 napsal: | Neříkám,že jezdím pořád a všude přes 200,ale kde to jde a povolý to provoz.
A jde to jen než mě poprvý chytí bílý čepičky,pak už jen autobus a vlak |
pak se na aktivu budeš jen chodit koukat do garáže jo?
buchto, cos měl za auto? 1,8 je xantia, 1,6 určitě bx a to 0,6? to byl nějakej minifiátek? _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út červenec 15, 2008 9:53 pm Předmět: |
|
|
no Luboší byl to german, Tráboš _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: st červenec 16, 2008 6:55 pm Předmět: |
|
|
a byls taky v trabantclubu? náhodou, kdo ho měl tak ho chválí, že byl děsně spolehlivej, taky se tam těch dílů, který by mohli stávkovat moc nebylo... _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st červenec 16, 2008 7:01 pm Předmět: |
|
|
"v trabantclubu" ne e nebyl a v BXclubu sem byl jen reglej.... kariéru sem dělal až tady Jak řikáš, na tráboši se nemělo co pos.... takže paráda, sice to víc jak kilo nejelo, lae vodpich to mělo gut. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: st červenec 16, 2008 7:02 pm Předmět: |
|
|
a v C5 clubu už budeš prezident! _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st červenec 16, 2008 7:04 pm Předmět: |
|
|
woe, jen blbni ale je fakt, že už tam pokukuju _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xj12
Založen: 25.3.2008 Příspěvky: 88 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: čt červenec 17, 2008 9:38 pm Předmět: Re: v6 |
|
|
Luboš X napsal: | xj12 napsal: | Neříkám,že jezdím pořád a všude přes 200,ale kde to jde a povolý to provoz.
A jde to jen než mě poprvý chytí bílý čepičky,pak už jen autobus a vlak |
pak se na aktivu budeš jen chodit koukat do garáže jo?
buchto, cos měl za auto? 1,8 je xantia, 1,6 určitě bx a to 0,6? to byl nějakej minifiátek? |
Já garáž nemám .Pak budu jezdit Tatrou 613 s tou mě vůbec nestavějí a mám od nich pokoj _________________ 2.0i16V Aut.
C5 II V6 Exl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: čt červenec 17, 2008 9:47 pm Předmět: |
|
|
hele nejseš ty drobet FANDA do aut? xj12 mi připomíná označení jednoho auta.....pak Activa 3.0iV6, 2.0i16V Aut., T613.....a to nemáš garáž?.. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xj12
Založen: 25.3.2008 Příspěvky: 88 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: čt červenec 17, 2008 9:53 pm Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | hele nejseš ty drobet FANDA do aut? xj12 mi připomíná označení jednoho auta.....pak Activa 3.0iV6, 2.0i16V Aut., T613.....a to nemáš garáž?.. |
xj12 mi bohužel doma neprošlo,ženě nevoní 5.0litr. Chtěl jsem i Cadilac Seville STS a taky neprošlo. Mám rád zajímavý auta. Super bylo CX 25GTi TURBO2 z 86,ale začla blbnout elektronika škoda _________________ 2.0i16V Aut.
C5 II V6 Exl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: pá červenec 18, 2008 5:20 pm Předmět: |
|
|
xj12 - to je co za fáro? jak se jezdí s tou tatrovkou? mě by se docela líbila t603 a vedle ní citroen ds _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
xj12
Založen: 25.3.2008 Příspěvky: 88 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: pá červenec 18, 2008 7:58 pm Předmět: |
|
|
Luboš X napsal: | xj12 - to je co za fáro? jak se jezdí s tou tatrovkou? mě by se docela líbila t603 a vedle ní citroen ds |
XJ12 je Jaguár(sedan s 5,3L 12válců cca 300koní),4kulatý světla,nejlépe stará klasika do roku 1985. S Tatrou se jezdí perfektně,je to zadokolka s motorem vzadu a hlavně 8válců a 3,5litru a 4 kvalty(teda moje 1991r.v.).
Za 1 -80km 2-135km 3- 190km a 4 zbytek a úchvatnej zvuk.
T603 slušná už je tak od 150t. a víc,ale kombinace skvělá T603 a DS _________________ 2.0i16V Aut.
C5 II V6 Exl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: pá červenec 18, 2008 11:40 pm Předmět: |
|
|
no nemůžu si pomoct - tyhle dvě auta jsou pro mě prostě nej... _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
xj12
Založen: 25.3.2008 Příspěvky: 88 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: čt srpen 07, 2008 10:27 pm Předmět: Re: 3.0 v6 |
|
|
luk.zah napsal: | xj12 napsal: | Ahoj mám 3.0 V6 manuál a spotřeba je mezi 8,5-9,8 L/100km. Nejezdím ekonomicky (pohybuju se tak 120-220km/h).
Takže spotřeba je velmi dobrá. Dnes jsem jel do Budějovic a zpět z Děčína cca 540km a spotřeba je 8,64L/100km s klimou a rychlostí až do 195km/h(jedna cesta cca 2h 40min). |
Ty jo! Tak to čumím na tu spotřebu Dost dobrý! To máš 12v nebo 24v? A jakou spotřebu máš u toho 2litra v automatu? Díky za odpověď. |
Teď s 2.0 automatem jezdíme 50% město a 50%mimo (svižně) a spotřeba je 80,1 l/100km _________________ 2.0i16V Aut.
C5 II V6 Exl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Jóna
Založen: 13.12.2006 Příspěvky: 34 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: st srpen 27, 2008 2:00 pm Předmět: motorová záhada |
|
|
Motor 2.0 16V, 111kW, bez turba ??????????
http://www.kolumbus.fi/perhe_pitkanen/xw/technica.htm
Neznáte někdo tenhle motor? Uvažoval jsem o Citroen Evasion s timhle motorem nebo X Break, ale motor je nějakej moc výkonej. Tuším, že někde někdo psal, že tyto motory žraly volej, moc benzín, majitele, psy nebo něco takovýho
Jo a dělali ho do roku 1995 a
Znáte takovej motor? Případně nějaký postřehy?
Díky, Jóna _________________ Michal Jonáš
X1 1.9TD hatchback, rv.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|