Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lajda
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 130 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út leden 15, 2008 11:08 am Předmět: spadne zadek poraďte co je špatné |
|
|
Zdravím Xantiáky. Prosím tadu. O víkendu jsem seřizoval výšky na své x2, kde není hydroaktiv. Je tam poze 6 koulí. Výšky jsem seřídil, ale když auto odstavím a druhý den k němu příjdu, tak zadek je úplně na zemi a předek je mírně dole, ale pruží. Před tím to nedělalo. Vždycky se odpojily nápravové koule a auto mírně pokleslo, ale nespadlo úplně. Jinak ale nahoru jde rychle a pruží výborně. Zadní protipadací koule je dobrá, mám ji zkontrolovanou. Kde je tedy zrada? Díky za odpověď. |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: út leden 15, 2008 2:54 pm Předmět: |
|
|
Zadní koule není protipadací, ale akumulační na tlak pro zadní brzdy.
To že zadek padá, pokud jsou v pořádku táhla na korektoru je tím, že Ti propouští zámek na hydře. Ten obhospodařuje to, že auto zůstává ve stejné výšce, nikoliv zadní akumulační koule.
Zkus dát hledat, padání auta se tu řešilo nespočetně........ _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lajda
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 130 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út leden 15, 2008 3:08 pm Předmět: |
|
|
Abych to ještě upřesnil, tak dneska jsem zacouval na parkoviště a zadek auta během tří hodin lehl na zem.
Chceš tedy Xantiaku říct, že musím vyměnit protipadací zámek? Nebo dá se tento nějak rozebrat a vyčistit? |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út leden 15, 2008 6:42 pm Předmět: |
|
|
To se ale divím co napsal xantiák-takový sečtělý xantiák vždy akukoule zadní je tam i proti padání-proto taky protipadací,proto bych volil nejdřív to nejjednodušší-zkontrolovat-dofouknout nebo v nejhorším vyměnit tuto kulu. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út leden 15, 2008 6:43 pm Předmět: |
|
|
Jsem zapomněl,přečti si zrovna dnes nově vyšlý článek na xantiaclubu:Hydropneumatické.... _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st leden 16, 2008 12:03 am Předmět: |
|
|
Ale pánové, nechtělo by se napřed zeptat, jestli to padalo i před nastavením výšky? Jesli ne tak se prostě hádají táhla mezi sebou, myslím tím táhlo od stabilizátoru s táhlem ručního nastavení výšky.
Několikrát probrané téma. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: st leden 16, 2008 7:15 am Předmět: |
|
|
Josef2 pravda, pokud mu to nedělalo před štelováním výšky, tak zřejmě něco rozje.... při štelování. Ale když jsem šteloval zadek, tak mi nepřipadá, že by na tom bylo co zkazit. Vždy návod co je tu na seštelování výšky je jasnej jak facka.
Síma možná to schéma hydry asi teda nechápu dobře, ale vysvětli mi jakej vliv má ta koule vzadu uprostřed, když auto stojí, tak se zámek zamkne a nepouští LHMku zpátky "dopředu". Já vždycky slyšel název zadní akumulační koule, nikoliv protipadací........
I tento obrázek z Alienova článku o tom mluví, co je tam dopsané v malování je věc druhá, ael origo název akumulační, máš to přímo z nějakého servisního manuálu, zřžejmě jak na to nebo něco podobného.
_________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: st leden 16, 2008 8:05 am Předmět: |
|
|
Mistr Xantiák absolutně nepochopilo co jde.
Je třeba, aby si článek přečetl znova a trochu se zamyslel.
Jen pro ujasnění.
Protipadací koule, tzv. protipadací koule - je název, který se prostě používá a který se chytil a drží se. Od toho také ve všech manuálech a schématech slovo
ANTI -SINK: česky přeloženo PROTI KLESÁNÍ.
To že ta koule dělá vlastně i něco jiného je vysvětleno v článku a jsou tam schémátka, které to zcela jasně vysvětlují.
Jeden název toho schématu je " Protiskluzový ventil ANTI-SINK" , co si o tom kdo odvodí je už jeho věc.
A závěrem - dál si stojím za názorem, že tato koule má velmi podstatný vliv na to, aby auto nepadlo. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
Naposledy upravil Alien dne st leden 16, 2008 8:16 am, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st leden 16, 2008 8:05 am Předmět: |
|
|
A se koule nazývá jakkoliv, proti padání zadku má asi malý vliv, protože když se zámky přidělávají na padací-starší kousky xa. tak místo téhle koule se kolikrát používá jen zaslepení a vozidlo pak nepadá. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: st leden 16, 2008 8:29 am Předmět: |
|
|
Moje řeč Pepo, od začátku se tu bavíme o zaparkovaném stojícím autě. A to podle mě obhospodařují zámky že auto nepadá. To že koule má vliv za jízdy mimo dodávání tlaku pro zadní brzdy i proti prohupu při akceleraci je věc druhá, ale o té se tu od začátku nebavíme, takže Mistře Aliene přečti si pořádně o čem se tu od začátku bavíme!!!!! Takže radím aby jsi ci ty tuhle diskuzi přečetl od začátku dvakrát a pomalu.
Jinak při dofuku koulí letos v létě na srazu jsem měl v zadní kouli tlak 8 Barů což podle PaM byl už kritický tlak i pro dofuk, říkal že to možná nepůjde, že nevydrží membrána. Nakonec to šlo dofouknout. Auto se chovalo naprosto normálně, zvedalo se jak mělo, klesalo jak mělo a při stání přes víkend nekleslo.
Takže mi ještě jednou napiš, že zadní koule má vliv na padání auta, když já jí měl skoro bez dusíku. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: st leden 16, 2008 8:36 am Předmět: |
|
|
xantiak napsal: | Moje řeč Pepo, od začátku se tu bavíme o zaparkovaném stojícím autě. A to podle mě obhospodařují zámky že auto nepadá. To že koule má vliv za jízdy mimo dodávání tlaku pro zadní brzdy i proti prohupu při akceleraci je věc druhá, ale o té se tu od začátku nebavíme, takže Mistře Aliene přečti si pořádně o čem se tu od začátku bavíme!!!!! Takže radím aby jsi ci ty tuhle diskuzi přečetl od začátku dvakrát a pomalu.
Jinak při dofuku koulí letos v létě na srazu jsem měl v zadní kouli tlak 8 Barů což podle PaM byl už kritický tlak i pro dofuk, říkal že to možná nepůjde, že nevydrží membrána. Nakonec to šlo dofouknout. Auto se chovalo naprosto normálně, zvedalo se jak mělo, klesalo jak mělo a při stání přes víkend nekleslo.
Takže mi ještě jednou napiš, že zadní koule má vliv na padání auta, když já jí měl skoro bez dusíku. |
Byl tam narvanej olej ty gumo! A ventil byl zavřený a měls štěstí dobře ti to těsní, takže to neunikalo vracečkou zpět a proto ti nepadala. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st leden 16, 2008 8:55 am Předmět: |
|
|
Milý Lajdo, jelikož ti to před tím nedělalo tak si myslím že jsi to při seřizování výšky špatně stvořil. Najdi si návod seřízení výšky na xantii a hlavně nezapomeò napřed uvolnit táhlo ručního ovládání výšky a pak teprve seřizovat výšku pootáčením ovl. na stabilizátoru a pak ve vůli nasadit ruční ovládání zpět. http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2005031001 _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Naposledy upravil Josef 2. dne st leden 16, 2008 8:58 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: st leden 16, 2008 8:57 am Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Milý Lajdo, jelikož ti to před tím nedělalo tak si myslím že jsi to při seřizování výšky špatně stvořil. Najdi si návod seřízení výšky na xantii a hlavně nezapomeò napřed uvolnit táhlo ručního ovládání výšky a pak teprve seřizovat výšku pootáčením ovl. na stabilizátoru a pak ve vůli nasadit ruční ovládání zpět. |
Ano omlouvám se, mé příspěvky sem nepatří, neřeší onen problém.
Ale reagovat jsem prostě musel, lidi by z toho zase měli ufo auto. A zmatek už tady stejně zase je. Takže se omlouvám všem uvedeným. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: st leden 16, 2008 10:32 am Předmět: |
|
|
Alien napsal: | xantiak napsal: | Moje řeč Pepo, od začátku se tu bavíme o zaparkovaném stojícím autě. A to podle mě obhospodařují zámky že auto nepadá. To že koule má vliv za jízdy mimo dodávání tlaku pro zadní brzdy i proti prohupu při akceleraci je věc druhá, ale o té se tu od začátku nebavíme, takže Mistře Aliene přečti si pořádně o čem se tu od začátku bavíme!!!!! Takže radím aby jsi ci ty tuhle diskuzi přečetl od začátku dvakrát a pomalu.
Jinak při dofuku koulí letos v létě na srazu jsem měl v zadní kouli tlak 8 Barů což podle PaM byl už kritický tlak i pro dofuk, říkal že to možná nepůjde, že nevydrží membrána. Nakonec to šlo dofouknout. Auto se chovalo naprosto normálně, zvedalo se jak mělo, klesalo jak mělo a při stání přes víkend nekleslo.
Takže mi ještě jednou napiš, že zadní koule má vliv na padání auta, když já jí měl skoro bez dusíku. |
Byl tam narvanej olej ty gumo! A ventil byl zavřený a měls štěstí dobře ti to těsní, takže to neunikalo vracečkou zpět a proto ti nepadala. |
Sám jsi guma a sám jsi na to odpověděl. Když mi to dobře těsní tak to znamená, že mi zámek nepropouští čili auto nepadá. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: st leden 16, 2008 10:35 am Předmět: |
|
|
xantiak napsal: | Alien napsal: | xantiak napsal: | Moje řeč Pepo, od začátku se tu bavíme o zaparkovaném stojícím autě. A to podle mě obhospodařují zámky že auto nepadá. To že koule má vliv za jízdy mimo dodávání tlaku pro zadní brzdy i proti prohupu při akceleraci je věc druhá, ale o té se tu od začátku nebavíme, takže Mistře Aliene přečti si pořádně o čem se tu od začátku bavíme!!!!! Takže radím aby jsi ci ty tuhle diskuzi přečetl od začátku dvakrát a pomalu.
Jinak při dofuku koulí letos v létě na srazu jsem měl v zadní kouli tlak 8 Barů což podle PaM byl už kritický tlak i pro dofuk, říkal že to možná nepůjde, že nevydrží membrána. Nakonec to šlo dofouknout. Auto se chovalo naprosto normálně, zvedalo se jak mělo, klesalo jak mělo a při stání přes víkend nekleslo.
Takže mi ještě jednou napiš, že zadní koule má vliv na padání auta, když já jí měl skoro bez dusíku. |
Byl tam narvanej olej ty gumo! A ventil byl zavřený a měls štěstí dobře ti to těsní, takže to neunikalo vracečkou zpět a proto ti nepadala. |
Sám jsi guma a sám jsi na to odpověděl. Když mi to dobře těsní tak to znamená, že mi zámek nepropouští čili auto nepadá. |
A proto jsi mohl mít tu kouli skoro prázdnou.
Off. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|