Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
popo
Založen: 14.3.2008 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po březen 17, 2008 5:36 pm Předmět: Hydro |
|
|
Slyšel jsem,že při parkování se má auto dát do polohy 1 až dolů,protože potom trpí membrány v koulích.Je to pravda nebo je jedno v jaké poloze auto necháme? Mám Xantia II 1.9TD r.99. |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: po březen 17, 2008 5:52 pm Předmět: |
|
|
nekdo tvrdi ze jen jizdni polohu,mechanik mi rek ze bagr taky pres noc nestoji se lzici nahore,ze je lepsi to davat dolu...nevim... _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: po březen 17, 2008 6:18 pm Předmět: |
|
|
bagr má taky membrány? nevím, jestli je to dobře nebo špatně, ale už rok nechávám auto v normální jízdní poloze a žádný problémy kvůli tomu nepozoruju, jen občas zacvičím nahoru a dolu, aby to nezatuhlo
když ho budeš dávat dolu, budeš pak muset čekat než se zvedne, takhle vyjedeš skoro hned _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po březen 17, 2008 6:18 pm Předmět: |
|
|
DJ
jinak jí popo nech normál v provozní, při zvedání bys pak zas zbytečně mordoval čerpadlo. Jinak samo membrány trpí, lae to trpí i gumy, ložiska, lae to se nedá nic dělat, gravitaci nezaženeš _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po březen 17, 2008 6:19 pm Předmět: |
|
|
Luboši _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lukash_
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: po březen 17, 2008 6:28 pm Předmět: |
|
|
No... Proč by u Citroen montoval protipadací zámky, kdyby se mělo auto dávat dolů? A když si vezmu, že kola přední nápravy se při změně výšky pohybují od sebe a k sobě, jestli při častém spuštění a zvedání nejsou spíš zbytečně namáhány komponenty přední nápravy a taky pneumatiky Když se na to podíváš, jak to pracuje, tak je to dost patrné (myslím, jak se "vyboulí" pneumatiky při změně výšky). Nechávej to v jízdní poloze a jednou za čas to projeď od zdola až nahoru a zpátky na jízdní, aby se promazaly pístnice a prohnala se lhm sítkama i z těch míst systému, kde se tak moc neobměòuje.
Podle mě membrány trpí spíš jízdou po nerovnostech, než stáním a statickým zatížením |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po březen 17, 2008 6:35 pm Předmět: |
|
|
no v podstatě to bude jak řikáš, jen při změně vejšky se hejbou zadní kola ( přední drží rychlost popř. ručka ), lae to je detail, výsledek je stejnej, nedávat XA dolu při parkování....ale o tom už se tu určo taky psalo.... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lukash_
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: po březen 17, 2008 6:39 pm Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | no v podstatě to bude jak řikáš, jen při změně vejšky se hejbou zadní kola ( přední drží rychlost popř. ručka ), lae to je detail, výsledek je stejnej, nedávat XA dolu při parkování....ale o tom už se tu určo taky psalo.... |
Jo. Zadní kola se hejbou dopředu a dozadu. Přední do stran, podle toho jak jsem si všimnul. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po březen 17, 2008 6:42 pm Předmět: |
|
|
no jako že by se mi rozlejzaly do stran ( smykem ), sem si tedy nevším..... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lukash_
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: po březen 17, 2008 6:46 pm Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | no jako že by se mi rozlejzaly do stran ( smykem ), sem si tedy nevším..... |
Neni to nijak moc, ale kdyz se zadivas na stojici auto menici vysku na pneumatiky, tak se toho da vsimnout. Nejspis to bude patrnejsi na pneumatikach s vyssim profilem. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po březen 17, 2008 6:52 pm Předmět: |
|
|
ale jo asi drobet jo, nehádám se, přiznávám, je to tak je to díky ramenům, ne? Třá to někdo uvede ouplně na pravou míru. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lukash_
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: po březen 17, 2008 6:56 pm Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | ale jo asi drobet jo, nehádám se, přiznávám, je to tak je to díky ramenům, ne? Třá to někdo uvede ouplně na pravou míru. |
Vždy jo. Taky se nehádám, jen uvádím svůj poznatek. Mrknu, jakej druh nápravy to tam vlastně je, jestli McPherson nebo něco jinýho a pak prostuduju materiály z průmyslovky. Tam jsme to brali |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po březen 17, 2008 7:05 pm Předmět: |
|
|
co třá todle _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lukash_
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: po březen 17, 2008 7:13 pm Předmět: |
|
|
Buchta napsal: | co třá todle |
Tam je to docela hezky vidět. Až budu mít čas (jsem teď v práci), nakreslím zjednodušený schéma. Už ho mám před očima |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po březen 17, 2008 7:34 pm Předmět: |
|
|
OK a to bude jako v pohybu?
ééé možná není potřebovat kopírovat moje cinty, dyš píšeš hned pode mě.... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|