Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Potkávací světla

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ysuk



Založen: 31.1.2008
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: út únor 19, 2008 11:46 am    Předmět: Potkávací světla Citovat

Má někdo zkušenost s výměnou H1 v potkávačkách za silnější (100W), nedeformují se paraboly? Je vidět rozdíl mezi norm. 55W? A co takové xenony?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bear



Založen: 18.10.2007
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: út únor 19, 2008 12:11 pm    Předmět: Citovat

Zdarec!
říká se že 100W žárovky jsou moc teplý,že by se mohli roztéct paraboly_
Já jsem si dal do potkávaček a dálek 55W od osramu night breaker které mají o 90% více světla oproti klasickým 55W halogenům a spokojenost.dostanou se na www.e-light.cz
pa bear
_________________
X1TD 1.9 97 bear
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: út únor 19, 2008 12:48 pm    Předmět: Citovat

Jo, jako první krok bych zkusil vymést paraboly a očistit sklo. Aspoò u X1 to jde snadno. Sklo bylo špinavé a zaprášené. Mochy a pavouci. Paraboly jsem jen ometl jemným štětečkem, ale koukal jsem, nějak ultrasuperlesklé už nejsou, přeci jen těch 12 let se na nich podepsalo...

Pak nedrahé žárovky Elta +50% a je to lepší... Na mokré tmavé cestě bez bílých čar na krajnici je stejně ale vidět houbelec Crying or Very sad

Pavel

P.S. Angláni tady řeší, že by mělo pomoci k žárovkám přivést pořádné tlusté dráty přímo od baterky a přes relé těchto +12V spínat. Tuším, že tady to už taky někdo zmiòoval. Kdo nechce jít do xenonů, tak tohle může být poslední krůček k dosažení maxima ze sériové lampy...
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út únor 19, 2008 4:41 pm    Předmět: Re: Potkávací světla Citovat

ysuk napsal:
Má někdo zkušenost s výměnou H1 v potkávačkách za silnější (100W), nedeformují se paraboly? Je vidět rozdíl mezi norm. 55W? A co takové xenony?

Podle pravidla, že každý si musí rozbít svoji hubu jsem taky koupi 100W.
Se 100W žárovkama jsem vydržel jen půl roku, protože svítíli hůř než 55W. Jak píše ok2ucx máme slabé dráty > na těch je větší úbytek napětí > proto 100W svítí hůř > proto taky dlouho nevydrží.
Ideální řešení = tlustý drát a relé, u všech svých aut jsem to vždycky předělal ( u XANTIE taky )
Xenony bez mechaniky naklápění nejsou dost "košér".
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok2ucx



Založen: 22.2.2007
Příspěvky: 455
Bydliště: Zubří, východní Morava (Valašské království)

PříspěvekZaslal: út únor 19, 2008 4:51 pm    Předmět: Re: Potkávací světla Citovat

Henry napsal:
Ideální řešení = tlustý drát a relé, u všech svých aut jsem to vždycky předělal ( u XANTIE taky )


Henry,

poděl se, prosím, trošku o praktické zkušenosti s touto přestavbou. Taky jsem o tom uvažoval, přemýšlím ale:
- kde/jak se nejlépe, nejsnáze a bezpečně připojit těmi tlustými dráty k akumulátoru?
- jak tento drát pojistit pojistkou (existuje nějaký průchozí a dobrý držák na dostatečně silnou pojistku)?
- kam a jak umístit/připevnit ta nová relátka, aby tohle celé bylo spolehlivé?

Zkrátka trochu těch praktických rad, a si tu každý nenabíjíme ty naše vlastní huby znovu a znovu Smile Smile

Pavel
_________________
Volvo S60 T5 Volvo V70 D5 VW Brouk 66
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
jack



Založen: 18.12.2007
Příspěvky: 72
Bydliště: Orlová

PříspěvekZaslal: út únor 19, 2008 8:15 pm    Předmět: Citovat

Taky jsem to na své staré x1 měl natažené znovu silnými dráty a spínané zvláštními relátky.Úbytek napětí na stávajícím přivodu ke světlům,jsem měl skoro 2V,takže se světlo předělávkou rapidně zjasnilo.připojil jsem se stím přímo pod šroubky svorek na baterce.Relátka a pojiskty,jsem měl přišroubované na boku plastového krytu pojistek v motorovém prostoru.
_________________
X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Henry



Založen: 16.9.2007
Příspěvky: 394
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út únor 19, 2008 10:05 pm    Předmět: Citovat

jack napsal:
Taky jsem to na své staré x1 měl natažené znovu silnými dráty a spínané zvláštními relátky.Úbytek napětí na stávajícím přivodu ke světlům,jsem měl skoro 2V,takže se světlo předělávkou rapidně zjasnilo.připojil jsem se stím přímo pod šroubky svorek na baterce.Relátka a pojiskty,jsem měl přišroubované na boku plastového krytu pojistek v motorovém prostoru.

Přesně tak. Cool
Žádnou vědu v tom není třeba hledat.
Vše potřebné jsem našel v pojistkovém boxu v motorovém prostoru. Na velkých pojistkách 30A je přívod od baterky. Přidat dvě relé, čtyři pojistky s držáky a trochu drátu. Mám tam ještě jedno relé na kompresor houkaček. ( ten originál bzučák mě vadil ) Nejvíc práce dalo natahat dráty tak aby zbytečně nevedly "sem a tam" , až budu dělat 1,9TD tak udělám pár fotek.
_________________
XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: út únor 19, 2008 11:02 pm    Předmět: Citovat

Každý Volt dobrý, není ke škodě zesílit i kostru která má konektor přímo na objímce žárovky a dost často bývá tento konektor pěkně opálený, někdy i vypálený.
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Pavel56



Založen: 16.2.2007
Příspěvky: 256
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: pá únor 22, 2008 1:28 am    Předmět: Citovat

Ja je mel pred lety doma, nakonec jsem je venoval kamaradovi do soutezaka. Vsichni, kdo je namontovali (2x Croma, 1x Escort) prisli o skla na svetlech. 100W topi tolik, ze kdyz se vezme nekde louze, tak lupne sklo. A to byly obe cromy jeste s temi vysokymi svetlomety...
_________________
X1 1.9TD liftback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AJM



Založen: 8.1.2007
Příspěvky: 194
Bydliště: Třeboň

PříspěvekZaslal: pá únor 22, 2008 9:14 am    Předmět: Citovat

Já jsem je měl na BX, svítilo to špičkově a nikdy žádnej problém. Přežily skla, paraboly, vedení i spínač...V XA mám Osram Bilux, nic moc to nesvítí.
_________________
Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)