Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
laco
Založen: 1.6.2007 Příspěvky: 26
|
Zaslal: st únor 06, 2008 4:40 pm Předmět: el sustava |
|
|
ahojte potreboval by som poradit mam citroen break 1.9td
moj problem je v tom ,ze mam novu baterku alternator dava 14.5 v a napriek tomu nenastartujem po 3 dnoch /ked auto stoji/
moze niekde nieco odoberat napatie aj ked je auto zhasnute?
ked pridem s autom a zhasnem motor tak este pocujem od motora taky sum niekde ako je poistny ventyl
toto sa deje stale ked si sadnem do auta alebo ked sa onho oprem stale to tam bzuci
ked sa niekto stretol s takymto problemom tak poprosim o radu |
|
Návrat nahoru |
|
|
MíraCB
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 397 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: st únor 06, 2008 5:14 pm Předmět: |
|
|
- v autě jsou zařízení, která stále odebírají proud. Ale pouze nepatrný. Pamě rádia a hodiny. Nic jiného by tam být nemělo.
- to, co slyšíš - bzučení - jsou ventily hydroaktivu (máš hydroaktiv co?), to je v pořádku. Auto po odemknutí přechází do měkkého stavu - bzučí ventily. Po zavření dveří by mělo bzužení po několika vteřinách přestat.
K tvému problému - skus po příjezdu odpojit baterku a než někam pojedeš, tak jí zase připoj. Tím zjistíš, jestli ti doopravdy něco odebírá trvale proud z baterky.
MíraCB _________________ Xantia II. Break, 1,9 TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
laco
Založen: 1.6.2007 Příspěvky: 26
|
Zaslal: čt únor 07, 2008 5:39 pm Předmět: |
|
|
nedalo by sa tam dat neaky spinac k vodicovi aby sa to dalo stale odpajat?
ak ano napis aky |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: st únor 13, 2008 1:28 pm Předmět: |
|
|
laco napsal: | nedalo by sa tam dat neaky spinac k vodicovi aby sa to dalo stale odpajat?
ak ano napis aky |
To snad nemyslis vazne ne
Nejspis mas nekde prodreny draty, nebo nejake silne amaterske zapojeni. Spotrebice, ktere udava MiraCB ti musi baterka uzivit bez problemu 1/2 roku. Zmer spotrebu kterou ma auto pouze s hodianma a radiem a uvidis. _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st únor 13, 2008 2:13 pm Předmět: |
|
|
Jesli máš hydroaktiv tak může ti baterku vybít cívka ventilu při špatné funkci hydrativu. (to bzučení by tomu odpovídalo). Stačí kolikrát špatný spínač ve dveřích, kufru, atd.(dveře spínají hydrativ i bez klíče). _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
laco
Založen: 1.6.2007 Příspěvky: 26
|
Zaslal: čt únor 14, 2008 9:51 am Předmět: |
|
|
Pavel56 napsal: | laco napsal: | nedalo by sa tam dat neaky spinac k vodicovi aby sa to dalo stale odpajat?
ak ano napis aky |
To snad nemyslis vazne ne
Nejspis mas nekde prodreny draty, nebo nejake silne amaterske zapojeni. Spotrebice, ktere udava MiraCB ti musi baterka uzivit bez problemu 1/2 roku. Zmer spotrebu kterou ma auto pouze s hodianma a radiem a uvidis. |
ako sa to da zmerat? vlastne kde sa mam napojit s merakom |
|
Návrat nahoru |
|
|
laco
Založen: 1.6.2007 Příspěvky: 26
|
Zaslal: čt únor 14, 2008 9:52 am Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Jesli máš hydroaktiv tak může ti baterku vybít cívka ventilu při špatné funkci hydrativu. (to bzučení by tomu odpovídalo). Stačí kolikrát špatný spínač ve dveřích, kufru, atd.(dveře spínají hydrativ i bez klíče). |
da sa ta cievka vymenit?ak ano je tu neaky navod na to |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: čt únor 14, 2008 11:41 am Předmět: |
|
|
laco napsal: | nedalo by sa tam dat neaky spinac k vodicovi aby sa to dalo stale odpajat?
ak ano napis aky |
To bych nepovažoval za příliš šastné řešení.
Kdysi jsem měl podobná problém na BX-ku. Každý týden jsem měl baterku na nabíječce, protože jsem zhruba každý 7-mý až 9-tý den nemohl nastartovat. Docela mě to dralo, baterka držela dobře, alternátor dobíjel, vše Ok a já běhal kolem auta se zkoušečkou jak mlsnej pes. Nakonec jsem závadu našel. Byl KO vypínač světla v kufru. Čili tohle světlo svítilo pořád, 24 hodin denně. U Xantie je spínač světla v kufru jiný, teoreticky by tento problém u Xantie nastat neměl, pokud se v tom někdo předtím neodborně nešoural a nepřehodil ho.
Jak píšou kolegové, je možné, že to bude tou cívkou hydroaktivu - jestli ho máš. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jack
Založen: 18.12.2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Orlová
|
Zaslal: čt únor 14, 2008 12:48 pm Předmět: |
|
|
Změřit proud odebíraný z baterie po uklidnění auta.Když je vše ok,měl by být maximálně kolem 20 mA.Chce to nějak šikovně připoji ampérmetr,tak aby ani nachviličku nedošlo k odpojení baterie a nemusel jsi čekat,než se zase vše stabilizuje. _________________ X2 2.0 HDI 80kw break exclusive
ex X1 2.0 8V LPG
Yamaha XJR 1300
|
|
Návrat nahoru |
|
|
bog-fran
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 184 Bydliště: Most
|
Zaslal: čt únor 14, 2008 1:32 pm Předmět: |
|
|
pucholt napsal: | laco napsal: | nedalo by sa tam dat neaky spinac k vodicovi aby sa to dalo stale odpajat?
ak ano napis aky |
To bych nepovažoval za příliš šastné řešení.
Kdysi jsem měl podobná problém na BX-ku. Každý týden jsem měl baterku na nabíječce, protože jsem zhruba každý 7-mý až 9-tý den nemohl nastartovat. Docela mě to dralo, baterka držela dobře, alternátor dobíjel, vše Ok a já běhal kolem auta se zkoušečkou jak mlsnej pes. Nakonec jsem závadu našel. Byl KO vypínač světla v kufru. Čili tohle světlo svítilo pořád, 24 hodin denně. U Xantie je spínač světla v kufru jiný, teoreticky by tento problém u Xantie nastat neměl, pokud se v tom někdo předtím neodborně nešoural a nepřehodil ho.
Jak píšou kolegové, je možné, že to bude tou cívkou hydroaktivu - jestli ho máš. |
jo jo,může to být i nějaká taková banalita,já mam tak dobře zapojenej ventilátor,že jede i po vypnutí spínací skříòky,jednou jsem si ho dal na jedničku a zapoměl jsem na něj,druhej den byla baterka úplně mrtvá.od tý doby ho dávám minimálně na dvojku,aby to šlo při vypnutým motoru slyšet a nezapoměl na něj.chtělo by to autoelektrikáře,aby to pořádně proměřil,než hned shánět a měnit cívku... _________________ r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: čt únor 14, 2008 11:32 pm Předmět: |
|
|
Ještě k té cívce, výměnou bys nic nedocílil, (spíná ji ř.j. hydrativu po impulsu např. otevř. dveří). Hlavně proč ji to spíná.
(Jen pro případ kdyby to vybíjela cívka hydrativu.) _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: so únor 16, 2008 11:22 am Předmět: |
|
|
laco napsal: | ako sa to da zmerat? vlastne kde sa mam napojit s merakom |
1./ Chcipnes auto
2./ Otevres kapotu
3./ Odsroubujes + akumulatoru
4./ Mezi + aku a + svorku plesknes merak a meris proud a behem par vterin vis na cem jses... _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
laco
Založen: 1.6.2007 Příspěvky: 26
|
Zaslal: so únor 16, 2008 12:44 pm Předmět: |
|
|
Pavel56 napsal: | laco napsal: | ako sa to da zmerat? vlastne kde sa mam napojit s merakom |
1./ Chcipnes auto
2./ Otevres kapotu
3./ Odsroubujes + akumulatoru
4./ Mezi + aku a + svorku plesknes merak a meris proud a behem par vterin vis na cem jses... |
dakujem skusim snad mam dostacujuci merak |
|
Návrat nahoru |
|
|
MíraCB
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 397 Bydliště: České Budějovice
|
Zaslal: po únor 18, 2008 10:17 pm Předmět: |
|
|
laco napsal: | Pavel56 napsal: | laco napsal: | ako sa to da zmerat? vlastne kde sa mam napojit s merakom |
1./ Chcipnes auto
2./ Otevres kapotu
3./ Odsroubujes + akumulatoru
4./ Mezi + aku a + svorku plesknes merak a meris proud a behem par vterin vis na cem jses... |
dakujem skusim snad mam dostacujuci merak |
Běžný měřáky jsou na 10 A, pokud budeš mít větší odběr, tak jsem zvědavý, co ti v autě topí. (měl by jsi naměřit několik mA). Pokud máš hydroaktiv, počkej, aš ti počítač hydroaktivu odpojí ventily - přestanou bzučet.
Pozor na rádio, hlavně, jestli neznáš kód.
MíraCB _________________ Xantia II. Break, 1,9 TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
laco
Založen: 1.6.2007 Příspěvky: 26
|
Zaslal: po únor 25, 2008 9:59 am Předmět: |
|
|
MíraCB napsal: | laco napsal: | Pavel56 napsal: | laco napsal: | ako sa to da zmerat? vlastne kde sa mam napojit s merakom |
1./ Chcipnes auto
2./ Otevres kapotu
3./ Odsroubujes + akumulatoru
4./ Mezi + aku a + svorku plesknes merak a meris proud a behem par vterin vis na cem jses... |
dakujem skusim snad mam dostacujuci merak |
Běžný měřáky jsou na 10 A, pokud budeš mít větší odběr, tak jsem zvědavý, co ti v autě topí. (měl by jsi naměřit několik mA). Pokud máš hydroaktiv, počkej, aš ti počítač hydroaktivu odpojí ventily - přestanou bzučet.
Pozor na rádio, hlavně, jestli neznáš kód.
MíraCB |
odmeral som to a pri zapnutych ventiloch mam odber 2.2A
ked sa odpoja klesne to na 0.18mA |
|
Návrat nahoru |
|
|
|