Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Cukání 1.8 16V v záběru
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: čt září 06, 2007 5:16 pm    Předmět: Citovat

wamper napsal:
No, musim souhlasit s tím, že benzín, notabene 16ventil pod 2000 ot. nejede, tzn. že kromě jedničky jízda pod ty 2000 ot. je podle mě trápení motoru...
Mě xantia taky poškubává, resp. nechce jet pod 2000 ot. A dělalo to i u fungl nový elantry (1.6 16V). Myslim, že to je o naprogramování řídící jednotky, jakože tam v nízkejch otáčkách nepustí benzín naplno...
Ještě jedna věc, to s tim ne úplně souvisí, někde se tu řešilo, že po vyřazení klesají otáčky dost pomalu... když jsem to samý řešil u tý elantry, tak mi v servisu (v hlavnim zastoupení hyundai, ve stodůlkách) řekli, že to dělá ØJ a je to kvůli emisím - prý jsou nižší, než když se to "uřízne" hned...

Jo, jinak xa 1,8 16V má maximální výkon v 5500 ot. tzn. 3500 mi opravdu nepřijde moc. Jiná věc je, že mě zrovna ve 3000 ot. rezonuje motor/převodovka/a buhvíco ještě, tak jezdim buď do 2500 - 2700 nebo nad cca 3300.

Wampere,ale přečti si co jsem napsal výše,zdůraznil jsem NA JEDNIČKU.U ostatních rychlostí je to bez debat,16V chce točky nad 2000,zrychluje nejlépe nad 3000,spíš 3500.Jinak mě xantie neškube,to nebude normální,ale je otázka nakolik to škube a jestli se dá odhalit spolehlivě příčina,to bývá problém u těchhle věcí-no zapalovací lišta by mohla být taky příčina tj.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
wamper



Založen: 20.2.2007
Příspěvky: 27
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: čt září 06, 2007 6:42 pm    Předmět: Citovat

sima napsal:

Wampere,ale přečti si co jsem napsal výše,zdůraznil jsem NA JEDNIČKU.U ostatních rychlostí je to bez debat,16V chce točky nad 2000,zrychluje nejlépe nad 3000,spíš 3500.Jinak mě xantie neškube,to nebude normální,ale je otázka nakolik to škube a jestli se dá odhalit spolehlivě příčina,to bývá problém u těchhle věcí-no zapalovací lišta by mohla být taky příčina tj.


Šak jó, si myslim, že se to nevylučuje, cos psal...
Převodovka je odstupòovaná tak (jen co jsem vysledoval na otáčkoměru při jizdě) že po zařazení vyššího stupně klesnou točky cca o 1000 ot. Tzn. když přeřadíš z 1 na 2 při 3000 ot. tak si na těch dvou...
Jinak to "moje" škubání je spíš jako že to nechce jet, než že by začalo auto poskakovat.
_________________
X2 Break 1.8i 16V URŠULA Exclusive 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 7:27 am    Předmět: Citovat

Nevim, jak 1.8, ale 2.0 tahne solidne od cca 1600 ot. Nerikam, ze je to optimalni pro namahani prevodovky, klikovky apod., ale s lehkou nohou pri rozjezdu se da jezdit i pod 2000 ot. Nicmene osobne si myslim, ze je to spis na dojezd k semaforu nebo na plynule pojizdeni v kolone. Pri bezne jizde to drzim kolem 2500 ot.
_________________
XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 7:40 am    Předmět: Citovat

DPD napsal:
Nevim, jak 1.8, ale 2.0 tahne solidne od cca 1600 ot. Nerikam, ze je to optimalni pro namahani prevodovky, klikovky apod., ale s lehkou nohou pri rozjezdu se da jezdit i pod 2000 ot. Nicmene osobne si myslim, ze je to spis na dojezd k semaforu nebo na plynule pojizdeni v kolone. Pri bezne jizde to drzim kolem 2500 ot.

DPDe, de to i s 1,8 a je to jak řikáš, samo 30 kobyl tam chybí Rolling Eyes
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 7:30 pm    Předmět: Citovat

Takže jak jsem se domníval,tak i je-dnes jsem prubl normální rozjezd-ani pomalý ani rychlý,prostě normální a na jedničku při točkách 2000 směle dávám dvojku-těch 3000 jsem taky prubl,ale takhle se fakt normál nerozjížídím-pokud neutíkám někomu,nebo nespěchám.Sice jsem to prubl na LPG a ne na benál,ale tam je minimální rozdíl,rozhodně 3000 nebo snad 3500 ee-jestli tohle není Buchto ta diference ve spotřebě mezi náma Laughing
Samo čím vyšší kvalt tím více sedí zmiòovaná poučka o točkách -nechodit zbytečně pod 2000,ale minimálně na jedničku ne.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 7:59 pm    Předmět: Citovat

sima napsal:
Takže jak jsem se domníval,tak i je-dnes jsem prubl normální rozjezd-ani pomalý ani rychlý,prostě normální a na jedničku při točkách 2000 směle dávám dvojku-těch 3000 jsem taky prubl,ale takhle se fakt normál nerozjížídím-pokud neutíkám někomu,nebo nespěchám.Sice jsem to prubl na LPG a ne na benál,ale tam je minimální rozdíl,rozhodně 3000 nebo snad 3500 ee-jestli tohle není Buchto ta diference ve spotřebě mezi náma Laughing
Samo čím vyšší kvalt tím více sedí zmiòovaná poučka o točkách -nechodit zbytečně pod 2000,ale minimálně na jedničku ne.

jj to bude simo vono, ta spotřeba..... a už sme u toho, fajn
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Máca



Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 323
Bydliště: Strakonice

PříspěvekZaslal: so září 08, 2007 9:24 am    Předmět: Citovat

já teda nevim ale mě auto necuká v žádných otáčkách teda pokud bych byl blázen a jezdil po městě 50km/h se zařazenou 5kou a chtěl s tim zrychlovat do kopce jinak mě xa táhne cca od 1300-1500otáček plynule až do zníněných 5000-5700 kdy to trošku zacpe do sedačky jinak za 1 a za 2 jezdim cca 1700-2500 otáček a autí ani necukne ani nekuckne ale samo jedná se o plynulou jízdu ve městě bo v koloně a ne na sprintu na čtvrt míle....
_________________
Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: so září 08, 2007 9:53 pm    Předmět: Citovat

Máco dík řekl jsi to za mě,jezdím taky tak a nic necuká i kdybych to podtáčel jak dědek Very Happy
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirkafra



Založen: 6.3.2007
Příspěvky: 52
Bydliště: Česká Kamenice

PříspěvekZaslal: po září 10, 2007 11:04 am    Předmět: Citovat

Taky souhlasím se simou a Mácou - motor mi od nějakých 1600-1700 (samozřejmě s lehkou nohou) tahne bez nějakých náznaků "trpění". Do sedačky nezatlačí, ale pokud "mám čas", tak docela i zrychluje.... Normálně jezdím tak 1800 - 2500, občas to trochu proženu a motor si (snad) spokojeně vrní tak za 7,4 - 8,1 l/100 podle trasy a počasí....
Jirka
_________________
Xana 2 Break - 1.8i 16V, XII/99, světlemodrá krasavice a taky můj první Citroen Surprised)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: po prosinec 03, 2007 1:26 pm    Předmět: Citovat

tak táta ma podobný problém na 1.8 16v combi jen mu to nestřílí do vejfuku... myšlenka s vymenou cívek se mi líbí ale po montáži lpg do auta a naslednem šlehnutí do sání nám vypadla a praskla ta komora co je zespoda na sání tak jsme ji provizorne ucpali aby se s tim dalo jezdit dokud neseženem nové sání a výkon v nízkých otáčkach se zlepšil a díra ve výkonu se zantelne zmenčila. no a protože je sání ze dvou dílů tak se domnívám že to nemuselo uplne 100% tesnit a přisával se falešný vzduch... jinak sem z litoměřic tak pokud chceš vyzkoušet jine cívky tak se stav... 775221703
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
fera



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 3
Bydliště: Kunovice

PříspěvekZaslal: čt prosinec 06, 2007 5:01 pm    Předmět: Citovat

Mám motor 1.8 16V a po městě jezdím na 4.rychlostní stupeò, kdy motor klidně točí cca 1800 ot. a v případě potřeby plynule zrychluje.
_________________
Xantia 1.8 16V Milesime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gram_cz



Založen: 8.8.2007
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: čt prosinec 06, 2007 11:54 pm    Předmět: Citovat

Tak nevím, mám taky 16V, a po městě jezdím zásadně na 3. Jinak mi to připadá jako trápení motoru. Nezapomeòte, že máte 16V, kterej je dělanej na vyšší otáčky a ne nějakej nafák, se kterým si to můžete plkat při 1500ot. jak v traktoru. Very Happy
_________________
X2, sedan, 1.8i 16V, r.v. 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá prosinec 07, 2007 7:34 am    Předmět: Citovat

Gram_cz napsal:
Tak nevím, mám taky 16V, a po městě jezdím zásadně na 3. Jinak mi to připadá jako trápení motoru. Nezapomeòte, že máte 16V, kterej je dělanej na vyšší otáčky a ne nějakej nafák, se kterým si to můžete plkat při 1500ot. jak v traktoru. Very Happy

Asi tak nějak, jen nevím čemu řikáte město, já bych na 3 jel tak 5000 ot. Twisted Evil
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: pá prosinec 07, 2007 8:13 am    Předmět: Citovat

Shocked
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: pá prosinec 07, 2007 8:32 pm    Předmět: Citovat

njn,zas ta spotreba,vid buchta Laughing kdyz se toci,tak se zere
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)