Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
DPD
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 100 Bydliště: Kamýk nad Vltavou
|
Zaslal: st leden 17, 2007 2:20 pm Předmět: |
|
|
V-Power není špatnej... I když mám s ním spíš opačnou zkušenost - nahoru šel výkon i spotřeba (zkoušeno na Hyundai Getz 1.4i). Asi se jednou plácnu přes kapsu a na tankuju plnou V-Power 98, abych porovnal _________________ XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: st leden 17, 2007 2:22 pm Předmět: |
|
|
achá.....
no plácneš, tak dáš o 4 kila víc na nádrž, ne? Taky sem o tom přemejšlel. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
gunter
Založen: 15.1.2007 Příspěvky: 115
|
Zaslal: st leden 17, 2007 5:28 pm Předmět: spotřeba |
|
|
Ahoj, mám 1,8 16 V dovoz z Německa, poměrně živý motor který táhne už od spoda skoro jako diessel a spotřeba je dálka 6,8 město 8l max. Mám 2 lambdy, rok 99. Jezdím ale v prům okolo 110-120 a snažím se držet 3000-3100 otáček. Před pár dny jsem dovezl kolegovi XII rok 98 stejný motor, poměrně líná, musela se vytáčet a jak šla pod 3000netáhla pětka. Spotřeba dálka 8 město 9,5. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: čt leden 18, 2007 12:02 pm Předmět: |
|
|
Tak tohle mě zajímá,už jsem o téhle úpravě zaslechl,že to má dvě lambdy A taky říkal majitel,že to žere okolo 7 litrů,prý ÚDAJNÌ speciální úprava kvůli menší spotřebě.Nemáš tam ještě něco jinak?Třeba vzduchový filtr nebo něco jiného?By mě zajímalo co taková úprava stojí a hlavně jestli to tady někdo umí _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: čt leden 18, 2007 12:05 pm Předmět: |
|
|
Tak jinak.......
NO tak to je divný, ne? V čem by moch bejt rozdíl, jako že ten druhej je víc utahanej, má víc km bo je v tom òákej technickej rozdíl? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
rokr
Založen: 19.1.2007 Příspěvky: 1 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: pá leden 19, 2007 9:36 pm Předmět: |
|
|
Ahoj. Já mám teď poměrně krátce (od listopadu 2006) Xantii berline XII 1,8i 8v. Má to plných 90 kobylek, není to teda žádnej ohnivák na závodění, ale na pohodovou jízdu to stačí. Motor mně překvapil svou pružnosti, bere odspodu jako diesel, na čtverku při 1500 ot. dáva padesátku aniž by nějak výrazně protestoval a při devadesátce točí na pětku okolo 2100 ot. Dlouhodobá spotřeba mi vychází okolo 7,7 litrů. Jezdím převážně sám spíš pohodově půl město, půl okresky tzv. okolo komína . Hodně záleží na stylu jízdy, zatížení a délce trasy. Dá se s tím zajet za sedm litru a možná i pod při lehke noze mimo město a také za 8 - 9 litru s převahou jízdy po městě. Jízdu čistě po městě na krátkých trasach 5 - 10 Km) bych odhadoval tak na 10 - 11 litru v zimě. Dálnici ještě nemám zmáklou, ale nepředpokládám velký rozdíl od průměru. Auto je stavěné na dálkové cesty po dálnicích, serpentíny na horách nejsou jeho doménou. Je to prostě pohodlnej kočár. Suma sumarum. Pokud nejsi závodník, tak na klidnou rodinnou jízdu, sem tam nějake to předjíždění stačí osmnástka osmiventil, jinak šáhni spíše po šestnactiventilu. Přeji hodně štestí při výběru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
gunter
Založen: 15.1.2007 Příspěvky: 115
|
Zaslal: so leden 20, 2007 2:49 pm Předmět: spotřeba |
|
|
Úprava se prováděla speciálně auto má jinak časované ventily, ne 2 a 2 jako klasická 1lambdová 16ventilovka je živější a míò žere jiná asi bude i řídící jednotka |
|
Návrat nahoru |
|
|
rocky
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 1
|
Zaslal: út leden 30, 2007 3:29 pm Předmět: Re: Spotřeba benzinových motorů |
|
|
Petr_S napsal: | Zdravím všechny Xantiaky.
Chtěl bych také rozšířit vaše řady a váhám mezi benzinovými motory 1.8, 1.8 16V, 2.0 a 2.0 16V.
Chtěl bych se vás zeptat, jakou mají tato auta spotřebu (venku a ve městě).
Dál by mě yajímalo, jestli nevíte kde bych na netu našel momentové charakteristiky motorů Xantïí.
Díky moc Petr |
Petriku petriku |
|
Návrat nahoru |
|
|
AJM
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Třeboň
|
Zaslal: út leden 30, 2007 7:13 pm Předmět: |
|
|
Stran toho benzínu: Zkoušel jsem párkrát tankovat 98 do BX GTI 8V i GTi16V a v obou případech nebyl rozdíl ve výkonu. Zřejmě je to tím, že u tak výkonného motoru to není znát. Ale hodně je znát, pokud se nakmí auto 91. Jednou se mi to stalo nechtěně a málem jsem do kopce tlačil. Co se týče spotřeby, ve své XA18 8V, která má lehce zaběhnutý motor jsem na 7,8 ve smíšeném režimu/výcvik v autoškole a moje dost drsné ježdění/, táta jezdí s tímtéž autem se 140tkm v režimu autoškola a vyhlídkové ježdění za 8.6. Tyto spotřeby jsou z doby, než napadl sníh, teď to bude víc. _________________ Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: út leden 30, 2007 9:46 pm Předmět: |
|
|
třílitr, šestivál - venku 8l, město asi do 12l _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
David
Založen: 1.2.2007 Příspěvky: 3
|
Zaslal: čt únor 01, 2007 10:58 pm Předmět: |
|
|
To ti Aliene mohu potvrdit, ale uznej, že jen výjimečně jedeš předpisově, ona se k tomu V šestka většinou nenechá ukecat . . . _________________ X2, V6 BREAK, fakt exkluzivní kombajn |
|
Návrat nahoru |
|
|
tief
Založen: 12.2.2007 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po únor 12, 2007 4:39 pm Předmět: |
|
|
Len poznamka - dve lambdy sa davaju kvoli prisnejsim emisiam ... inak viacoktanovy benzin bez upravy predstihu resp. v tomto pripade upravy ECU ma maly vyznam, na plne vyuzitie by sa musel inak nastavit predstih, v opacnom pripade so ho ecu upravi aby sa dostala do optimalnych hodnot ( spotreba/emisie ). Niektore velmi vyspele riadiace jednotky su schopne podla detonacii/lambdy poznat vysoko oktanovy benzin a upravia si to, ale to nie je pripad PSA. |
|
Návrat nahoru |
|
|
vytacyt
Založen: 30.1.2007 Příspěvky: 232 Bydliště: Pluhův Žďár
|
Zaslal: po únor 12, 2007 6:07 pm Předmět: |
|
|
Pisete o samych benzinech a co HDI,to treba nekdo nema??Zajimala by me spotreba ostatnich,jestli se taky alespon trochu shodnem...Moc me taky zajima ten pocitac do HDi,jak tak chlapi nainstalovali,jestli to souhlasi podle reality.Tak prosim piste sve nazory a poznatky... _________________ Xantypa 2,0HDI(80kW) |
|
Návrat nahoru |
|
|
lukas
Založen: 1.2.2007 Příspěvky: 101 Bydliště: Doksy u Kladna
|
Zaslal: út únor 13, 2007 12:25 am Předmět: |
|
|
já má velice krátce 1.8i 8V Break a první seznamovací nádrž za 8,5l a teď je to zhruba stejný a to většinou jezdím 5km z obce do města, občas nějakej ten třicetikilometr.. výjimečně delší.. ve srovnání s Kadettem 1.3, kterej oproti touhle vůbec nejel a žral 12!!! a ta pohoda.. kůže... ABS... akorád jsem rozmazlenej z Hondy na trochu silnější a přesnější motor.. zkrátka benzínovej japonec se nedá s evropou srovnat.. i když NEMÌNIL BYCH!!! |
|
Návrat nahoru |
|
|
lewkins
Založen: 7.12.2006 Příspěvky: 390 Bydliště: Teplice
|
Zaslal: út únor 13, 2007 5:19 pm Předmět: |
|
|
HDI 80kW....
Se spotrebou jsem posledni dobou sklamanej. Kdyz jsem to pred rokem koupil, vysla mi prvni spotreba na plnou nadrz 5,2. Pravda, mel jsem v tom 2x Pha - Tce po okrskach lehkou nohou. Po roce a 20tis km se pohybuju nekde mezi 6-6,2 na sto. Nejsem zadnej zavodnik(ikdyz obcas povolim oprate) a o moturek se taky peclive staram.
Co se tyce presnosti palubniho pocitace, psal jsem to do komentaru k memu clanku. Comp ukazuje o cca 8% vic.
Az budu mit chvili cas a hlavne chut, zkusim zmerit spotrebu pri ruznych ustalenych rychlostech od 10 - po "co to da"... Pak to hodim do tabulky a pridam do sve galerie.
Jinak musim rict, pri 90 to zere nekde kolem 4,5. Jenze pri kazdejch 10km/h navic to rapidne roste. Jo jo odpor vzduchu je sv*ne... _________________ Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|