Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
cejka22
Založen: 15.7.2007 Příspěvky: 2
|
Zaslal: ne červenec 15, 2007 5:03 pm Předmět: Otáčkoměr - 1,9 TD |
|
|
Koupil jsem si xantii a zjistil jsem, že má kromě jiného, zajímavou závadu na otáčkoměru. Otáčkoměr spadne na nulu vždy při brzdění motorem pokud jsou otáčky víc než 2000. Jakmile přidám plyn, okamžitě se vrátí a normálně ukazuje. Nevěděl byste někdo, čím to může být? Předpokládám, že je to v elektrice - ale kde?? Kolik by měly být volnoběžné otáčky? Mám je asi 1000 a zdá se mi to až moc. |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
Zaslal: ne červenec 15, 2007 5:18 pm Předmět: |
|
|
Píše se tu hodně o studených spojích na palubní desce zezadu. Možná by ti pomohlo je pořádně proletovat, kdesi to tady na těch stránkách je popsáno jak i jak palubku demontovat. Mě to chvíli dělalo taky na otáčkoměru, ale jinak. Volnoběh mi to ukazovalo taky kolem 1000ot/min, potom při rozjezdu šel plynule na 2500ot/min, tam zůstal viset a pak skočil rovnou na 3000ot/min a dál už zase dobrý Nedělal jsem s tím zatí nic a přestalo to samo od sebe Teď mi to ukazuje volnoběh mezi 750-800 ot/min.
Jinak všechny budíky v Xantii jsou elektronické, tedy pokud vím já... _________________ Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite
http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: ne červenec 15, 2007 7:14 pm Předmět: |
|
|
roliva napsal: | Jinak všechny budíky v Xantii jsou elektronické, tedy pokud vím já... |
U X2 asi ano, u me X1 mam tacho klasicke a trefit se na navadeni pri skladani palubovky je horsi nez cela zbyvajici rorborka/sborka _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
cejka22
Založen: 15.7.2007 Příspěvky: 2
|
Zaslal: po červenec 16, 2007 6:13 pm Předmět: |
|
|
U X1 je skutečně počítadlo tachometru mechanické a elektrické jsou asi jen ručičky. Absolvoval jsem dnes průjezd Olomoucem, kdy mi ručička tachometru ležela na nule a kilometry to počítalo. Pak se to zas samo umravnilo. Ten otáčkoměr se chová, jakoby to tak bylo schválně. Šlapu na plyn nebo mám volnoběh a normálně ukazuje. Jedu a sundám nohu z plynu (brzdím motorem) a ručička po 2 sekundách švihne do nuly, kde setrvá dokud zase nešlápnu na plyn. Vypadá to jakoby to bylo připojeno na ventil, který zavírá přívod paliva při brzdění motorem. Je to možné? Mám obavu, že po vymontování celé palubovky mi taky může přestat fungovat něco dalšího. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kvaxi
Založen: 1.5.2007 Příspěvky: 14
|
Zaslal: po srpen 13, 2007 9:39 am Předmět: |
|
|
mne povedali v Citroene... Vypráš si to , prepájkuj si to a premaž si to jemne... ale nepoužívaj pištolovú pájkovačku lebo to potom môžeš celé vyhodi ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|