Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Drobné problémy s motorem 2.0i 16V

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: čt leden 11, 2007 9:33 am    Předmět: Drobné problémy s motorem 2.0i 16V Citovat

Mám následujícíc problémy, asi spolu všechny souvisí:

Motor většinou funguje jak má, jen občas když je teplý po zastavení kolísají volnoběžné otáčky až někam k 750 ot/m, až mi z toho pohasínají světla (normálně se drží kolem 900, tohle kolísání nastává opravdu jen občas). Když z volnoběhu uknu do plynového pedálu, tak je slyšet lehké "zakucknutí" a pak jde teprve motor do otáček. Plynový pedál mi jde dost ztuha a na začátku má vůli (musím před rozjezdem nejdříve tak 1 cm stisknout, chvilku počkat, než se motor vytočí - tak do 1 s - a pak teprve pouštět spojku).

Aby to nebylo málo, tak při pomalé jízdě na nižší převod (2., 3. st) když pustím plynový pedál, tak auto škubne. Nejhorší na tom je, že to dělá jenom občas - někdy škubně a okamžite začne zpomalovat, jindy neškubne a zpomaluje podstatně pomaleji.

Jel jsem včera s tátovým autem (stejný motor) a nezvyklý na jeho lehký plyn jsem málem trhal asfalt... Krokový motorek volnoběhu jsem už měnil. Předtím auto za jízdy s vyřazenou rychlostí drželo kolem 1200 ot/m, to už je nyní v pořádku.

Budu vděčný za jekékoliv rady. XA2 rv. 98 2.0i 16V
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
kedy



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 10
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: čt leden 11, 2007 3:48 pm    Předmět: Citovat

Ahoj,
na mé X2 1.8 i 16V jsem měl před časem podobné problémy - otáčky kolísaly na volnoběh , po zahřátí motoru na 90 stupòů se mi dokonce stalo že po přidání plynu zůstaly otáčky viset třeba na 2500 a nechtělo se jim dolů.... diagnostika nic neukázala a nakonec můj mechanik našel místo kde si motor přisával falešný vzduch stačilo utěsnit jeden přívod vzduch už za filtrem takový čtyři plastový žebra co vedou už na válce -origo tam byly takový přelepky z továrny no a jedna z nich byla malinko odlepená pod ní kulatá dírka cca 4 mm. Přelepil a zajistil jsem to a od té doby vše ok....zkus se na to podívat - přisávání dle mych zkušeností může být tou nejsnažší příčinou - navíc nejlépe odstranitelou - držím palce . Jo a ty reakce na sundání nohy z plynu byly u mě zrovna jak píšeš....
_________________
X2 BREAK 1.8I 16V 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: so leden 13, 2007 9:52 am    Předmět: Citovat

Ahoj a diky za radu! Prave jsem se na to dival a zadne prelepky jsem tam bohuzel nenasel (ani pamatku, ze by tam nejake byly). Mohl bys to prosim nejak upresnit, kde mam hledat? Myslis na te velke cerne prirube sani, co je na ni logo Citroen? At hledam, jak hledam, tak tam nic takoveho nevidim.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
kedy



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 10
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: so leden 13, 2007 1:23 pm    Předmět: Citovat

No přesně ten černej dekl s logem jsem myslel, směrem k předku auta jsou čtyři plastový přívody jasně viditelný a alespoò já ( na mé 1.8i 16V) z horní strany mám černé flastry cca 20x40 mm a v jedné z nich právě problém byl.Trochu mě udivilo že tam vůbec něco takovýho je ale vypadalo to jasně profesionálně tak jsem to víc neřešil.Možná že některá s jiných motorizaci tam před přívodem vzduchu na válec něco má a to u mě není tak že to zaslepili. Tyhle nálepky ale nejdou přehlídnout tak že jestli je nevidíš bude to tím že je tam nemáš Sad .Pak nevím je možné že Ti to přisává třebas někudy jinudy nebo je to něco zcela jiného jen jsem se pokusil pomoct.Joo eště možná zkus se zaměřit na zvuky u mě bylo nakonec přicucávání vzduch při přidání plynu i slyšet jako zvláštní syčení které kopírovalo intenzitou běh motoru. To ale nevedlo k odhalení příčiny . Můj mechanik se toho všiml až když už věděl čím to je.Jestli máš tohle vozítko déle možná máš v uchu standartní zvuk a něco nového prostě poznáš. Hodně štěstí víc k tomu poradit nedokážu třeba se ozve ještě někdo zkušenější.
_________________
X2 BREAK 1.8I 16V 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: ne leden 14, 2007 11:14 am    Předmět: Citovat

Díky za rady! Ještě se na to podívám a když nic nenajdu, tak zajedu do svého servisu...
_________________
XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)