Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Petr65
Založen: 11.12.2006 Příspěvky: 90 Bydliště: TR
|
Zaslal: po prosinec 18, 2006 8:13 am Předmět: Podvozek - seřízení, problémy |
|
|
"Drobný" problém. Auto mám nakřivo. Pravá strana je níže než levá. Prakticky pořád. Při nastartování (po delším odstavení -cca 1 den),
jde nejdříve nahoru hlavně levá strana - pocitově bych řekl, že se dostane do polohy mezi zvýšenou a servisní a pravá do provozní. Po chvíli a při jízdě se to víceméně srovná do provozní výšky. Přesto i nadále je levá strana o nějaký ten cm zvednutá. (typnu tak 5 čísel?). Už jsem nechal udělat proplach hydrauliky a vyčištění a nic.
X2 Activa, 2.0 HDi, r.v. 2000. Poradíte někdo? Co udělat nebo kvalitní servis? Jsem z Třebíče. Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: po prosinec 18, 2006 2:17 pm Předmět: |
|
|
No já sice nemám Activu, ale Alien jo, řiká, že tam máš cosi vyběhaný a nejlepší bys měl se spojit s Robertem z Holetína a domluvit ses ním, lidi tam jezděj i z Prahy, je fakt dobrej. _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
MíraCB
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 397 Bydliště: České Budějovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr65
Založen: 11.12.2006 Příspěvky: 90 Bydliště: TR
|
Zaslal: st prosinec 20, 2006 12:49 am Předmět: |
|
|
Díky, návod skvělý, ale netroufám si. Nechám to zkušeným. Zkusím to v Holetínu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Václav
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 97 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: st prosinec 20, 2006 10:15 pm Předmět: |
|
|
Nazdar Peře65, koukám také rád jezdíš do Červené Hospody. Václav _________________ X. II. 1999 Break Exclusiv 2.0 HDi 97kW, Hydractive II, Komforty od I.F.H.S. |
|
Návrat nahoru |
|
|
thy
Založen: 20.12.2006 Příspěvky: 3
|
Zaslal: so prosinec 30, 2006 1:20 am Předmět: Re: Podvozek - seřízení, problémy |
|
|
Aktiva je Aktiva ;) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Warri V6
Založen: 28.11.2006 Příspěvky: 6 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: út leden 02, 2007 5:31 pm Předmět: |
|
|
Cuz, no tak podobny problem jsem resil a z casti uz vyresil..zespodu jdou dva korektory, predni a zadni, ktery bohuzel nejsou nicim zakryte a tak trpi nasi krasnou soli atd...ten korektor se potrebuje rozhybat...jakkoliv. Nejlepsi je si pod auto vlest a staci zatahnou bud na jednu nebo na druhou stranu a uvidis jak auto bude reagovat..Kazdopadne to budes mit jako v mem pripade uplne suche, doporucuji poradne promazat vazelinou a tento proces nekolikrat opakovat...bohuzel na tohle activy trpi.. Po promazani se auto chova podstatne lepe, a kdyz citim, ze je nakrivo, tak po zhasnuti motoru se auto srovna do vodorovne polohy. Kazdopadne je tam zlepseni.. Mno a pokud by byl tenhle korektor v tahu, pocitej neco kolem 5000? nejsem si jist, ale Suk rikal neco o tyhle sume..tak zdar _________________ Warri
Xantia Torpedo V6, activa
C4 Picasso Grand 2.0 HDi |
|
Návrat nahoru |
|
|
|