Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
|
Návrat nahoru |
|
|
vojtaplzen
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 18 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: st červen 06, 2007 10:39 pm Předmět: to nejde |
|
|
tady to nejde. Je to 16 ventil. BX měl jednoduchej motor 1.4 i. Tady už se musí dávat takové sání aby byl správný poměr. Tady už to je alchimie |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: čt červen 07, 2007 8:45 am Předmět: |
|
|
sportovní kit sání nebo jen samotnej filtr se tam dává pro to aby šlo víc vzduchu do motoru a jak jsem již psal auto má ECU tudíš si směs stejně míchá samo a ten tvuj správnej poměr fakt nechápu to tam ten filtr nemusíš dávat vůbec a nech tam origo airbox, motoru se nic stát nemůže protože ho furt nepřeplòuješ (nedáváš tam turbo ani kompresor) tudíš v motoru nemohou vzniknout tlaky které by neunesl nebo se výrazně zkrátila jeho životnost když tam dáš "obyčejnej" kuželík.... _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
vojtaplzen
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 18 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: čt červen 07, 2007 10:51 pm Předmět: |
|
|
Takže tedy myslíte že tam můžu normálně fiknout kužel ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kendy
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 8
|
Zaslal: pá červen 08, 2007 6:06 am Předmět: |
|
|
Nechci se hádat, ale podle mě dávat kit přímého sání na standardní motor je na.... S výkonem to stejně nic neudělá a jediná změna bude v tom, že to bude mít zvuk jak vysavač a hučet do kabiny. Klidně si na zkoušku zkuste vzduchový filtr odpojit a zjistíte že za několik tisíc kč je poměr výkon/cena nepřiměřený. Já osobně sice teď budu sportovní filtr taky kupovat, ale uplně z jiného důvodu. Po výměně turba má toto nové turbo takové nároky na vzduch, že si oddechem tahá i vzduch přesycený olejem. Ale rozhodně půjdu do vložky do původního airboxu od K&N a na oddech přijde nějakej no-name kuželík.... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: pá červen 08, 2007 11:22 am Předmět: |
|
|
Kendy já netvrdim že to přidá nějaké velké stádo (už několikrát jsem psal že jestli chce hledat koòe a je hledá spíš ve vejfuku) jestli to přidá 2koně tak to bude až moc (sání) jen vojtovi vysvětluju že když to tam dá že motoru nic neudělá a jestli chce sportovní zvuk tak a dá kužel a když ne tak a dá jen sportovní vložku do airboxu nic víc nic míò.... mimochodem no name kuželík na sání stojí kolem 500,- takže ani moc finančně nevykrvácí.... _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kendy
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 8
|
Zaslal: so červen 09, 2007 8:49 am Předmět: |
|
|
Jenže nezapomeò na to, že aby ten filtr fungoval tak jak má, musí ho ještě naolejovat. Pokud ho tam vrzne rovnou, chudák motor, protože filtr nebude filtrovat tak jak má. Stejně tak jako když použije WD, konkor apod. Mno a když si koupí olej přímo určený na filtry, který je součástí čistící sady tak to máme dalších 300kč. Navíc kdysi někdo na www.tuning-forum.org zkoušel několik filtrů, když odlaďoval tuším nějakého 500PS Civica 1.6 a měl k dispozici brzdu. Mno a u některých no-name filtrů dokonce naměřil pokles výkonu! Takže dle mého názoru, pokud chce něco udělat se zvukem, a si raději koupí za ty prachy poslední odladěný tlumič výfuku, případně celé potrubí včetně svodů a do filtru si koupí kvalitní vložku třeba od Purfluxu nebo sportovní bavlněnou do původního airboxu a nemusí řešit přívod studeného vzduchu, výrobu tepelného štítu atd... A jak říkám, zvuk vysavače a hučení v kabině mi nepřijde moc jako sportovní, což lze jednoduše vyzkoušet odpojením hadice od motoru do airboxu... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: so červen 09, 2007 9:06 am Předmět: |
|
|
Kendy více méně s tebou souhlasím hlavně s tim vejfukem.... já osobně bych taky nekupoval kuželík bo vložku no name ale green KN atd..... _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
copper51
Založen: 10.7.2007 Příspěvky: 24
|
Zaslal: st červenec 11, 2007 1:35 am Předmět: |
|
|
mám na xantii 1.8 16v dělané sani tak že sem dal pryč oryginal box na filtr ! (nasavaní ""stedeneho vzduchu je u oryginálu řešeno ze spodu auta "") to sem tam nechal , a dal jsem koleno rovnou na klapu plus sportovni filtr ale ke kteremu je nasavaní dělané přes kapotu (takže je tam čvercová dira na skrz ) , ale pozor při této upravě je strašně chuda smněs (tim že snižíš odpor saní !!!) takže hrozí podpalni ventylu a zničeni lambda sondy !!!! , takže je nutné přestavit smněs paliva na bohatši a hotovo
a ještě něco pokud nedaš pryč katalyzátor tak to nema smysl dělat !!
pokud to někdo bude skoušet po mně tak neručím za škody spusobené defakto timto navodem !!! _________________ Xantia 1.8 16v moje první trochu solidněší auto předtím 309 pažout |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: st červenec 11, 2007 3:51 am Předmět: |
|
|
mě je jasné že když zprůchodnim sání že musim obohatit směs, jen jsem myslel že když má auto ECU tak že si směs řídí samo, nebo se to musí nastavir růčo jako u karburátora? _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
copper51
Založen: 10.7.2007 Příspěvky: 24
|
Zaslal: st červenec 11, 2007 9:16 pm Předmět: |
|
|
to nevim ale dělaly mi to v servisu v paskově u ostravy to nastavení smněsy A u ECU sem si taky myslel a málem jsem spalil ventyly prostě asi zaleži u jakoho typu auta a motoru ecu to udělaš a jak si stim poradi ,
a ted je to raketa odpych už od 3200 OT misto 4100 Ot jako předtím ,
a max rychlost tachometr je do 220 km tk na doraz po rovině a porat zrychluje až na omezovač cirka 6500 OT a pk zabere omezovač škoda
asi pujde teké pryč (ale pak musim udělat svuj vlastni omezovač asi spusobem čitač otáček a při 8000 OT stop motor bo jinak nad 8000 OT hrozí že motor rozstřeliš aspon se to řiká
ale jinak xantia super autičko
ale v planu je C5 HDI ale až vyhraju ve sportce _________________ Xantia 1.8 16v moje první trochu solidněší auto předtím 309 pažout |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: st červenec 11, 2007 11:02 pm Předmět: |
|
|
copper já stejně neplánuju dělat jako první sání ale naopak vejfuk když už budu "tunit" ale mě víc než úpravy stávajících koní se honí hlavou obměna stádečka komplet jinýmy slovi se mi honí hlavou V6 nejlépe XII _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|