Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Xantia 1.6-dobrý kup nebo ne?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Xantie 222



Založen: 3.1.2010
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 1:41 am    Předmět: Citovat

staré vrány Laughing Laughing Laughing tak to je nářez Very Happy Very Happy Very Happy super hláška Very Happy Very Happy

Pentodo, proč myslíš, že má ta 1.6 (144000km) najeto víc? Jen mě to zajímá, já to nepoznám Sad Prodejce má sešitek s ujetými km Very Happy

Jiro Y, ta vínová Xantuše je nádherná, ale jak zase tady mohu věřit, že má najeto 106 000 km? Navíc asi nebude tak udržovaná, čili zřejmě vyšší počáteční investice, ale vzhledově se mi líbí víc než ta 1.6

Na výbavu moc nekoukám, spíše na spolehlivost.... A to jsem si ještě myslel, že je ta 1.6 za 28 000,- dobrá cena Rolling Eyes -dík za radu. Za kolik by jste ji koupili?
Každopádně nad tou vínovou budu taky uvažovat... kdyby tak byl nafták Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 9:10 am    Předmět: Citovat

Zitra si má ke me přijet chlápek pro vydraženyho combika 1,8 s klimou abs a v plný palbe na 16kách hlínách a de do sveta za 19 . Sice nevim co jseš za typ člověka ale i 1,8i je slaboučká za ty peníze si pořid 1,8 16V dost lidí se shodne na tom že je to asi nejpovedenější benzín... 2,0 16V nebo 3,0 ti nevnucuju ikdyž jsou mi bližší ale dam ruku do ohně za to že 1,6 bude žrát víc než ta 1,8 16V... A hlavně za ty penize už mrkni po nake X2...
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 11:09 am    Předmět: Citovat

Na rovinu Xantiaku 222,věřit nemůžeš žádným kilometrům.Nevěřím že ta tebou vyhlédnutá 1,6i má najeto 144 tisíc,stejně jako nevěřím těm 106 000km co má ta na aukru.
Ani nevěřím tomu,že má moje 1,9TD 236 000k,a tátova HDi 215 000km Laughing

Prostě kilometrům na tachometrech českých aut už ze zásady nevěřím,ber to jako fakt,jak auto projde někdy bazarem,tak je na 99 procent stočené.

Kilometry nikdy neber jako rozhodující,auto co má najeto třeba 300 000km po nějakém slušném člověku,který často jezdí po dálnici je mnohem lepší,než stejné auto co má najeto 100 000km po nějakém mladém tunerovi,který tomu akorát dával sodu,a neřešil to.

U mně rozhoduje jak auto vypadá,venek,jak šlape motor,a hlavně zevnitř,v autě strávíš nejvíc času vevntř,tudíž nepoškozená palubka,čisté tapecy,nerozšláplá sedačka,žádný smrad atd...Øíkám si,že když se někdo u auta staral o interiér,tak nebude zanedbané,pokud je zanedbaný a doničený interiér,tak jak se pak majitel mohl starat o zbytek auta,kdy mu bylo jedno v jakém bordelu sedí? Laughing

Určitě bych ti doporučoval v dnešní době xantii dvojkovou-od roku 98 výš,jsou hezčí,jsou prodejnější,a máš šanci že budou k věku zachovalejší.Ceny už se dneska natolik prolínají,že by musel být starší model za velmi zajímavou cenu,aby se vyplatilo ho kupovat.

Jinak otázka hydrauliky-jedna koule stojí 1000kč ,většinou jdou dofouknout,a dofoukání všech koulí na té 1,6ce by vyšlo na cca +-1200kč,proto to není absolutně nic rozhodujícího.

Myslím si že odpovídající cena za tu 1,6 by byla tak 15,maximálně 20 000kč,víc asi těžko.
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mevi



Založen: 21.11.2007
Příspěvky: 217
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 11:24 am    Předmět: Citovat

Ja bych se ani tak nepřel o Km nebo stav na fotkách je pekná zachovalá a asi i udržovaná je fakt že každej čech chce auto co ma 150 najeto ale nadruhou stranu na to že nema koženej volant tak ten obyc neni ochmatanej a ani pedaly nejsou sešlapany a u tak staryho auta pochybuju že by si dal nekdo praci s tim to menit ja bych proste jen nešel do socialní 1,6 bez výbavy a se slabouckym rozežranym motorem...
_________________
XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 11:34 am    Předmět: Citovat

Jak píše JiRaY, na X1 je drahá, kupuj od r. 98 a mladší. 1,6 může být dobrý motor,ale na tak těžké auto je to slabé. Motor potřebuje alespoò nějakou rezervu výkonu aby něco vydržel a nevíš jak s tím předchozí majitelé zacházeli. Neplatí čím menší objem, tím nižší spotřeba,mnohdy to bývá opačně. Já jsem kupoval HDi v DE při 180tis.km, šlape bez problémů už druhý rok, jen běžná údržba. Dieselů je taky dost za rozumné ceny.
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pentoda



Založen: 1.12.2009
Příspěvky: 15

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 11:41 am    Předmět: Citovat

K těm kilometrům je to celkem jednoduché : r.v. 1996, r. prodeje 2008 – 1996 = 12 let stáří vozu. Najeto
144 000 km : 12 = 12 000km/rok. To je teorie praxe tak 180 – 300 000 km záleží odkud je přivezené, případně kdo a k čemu auto používal. Kilometry bych neřešil. Důležitý je pravidelný chod motoru na volnoběh. Na silnici to nesmí být líná mrcha, ale musí ukázat, že se ten motor neveze s autem. Koukal bych určitě na výbavu a stav, hlavně obou os. Jestli někde něco neteče, nebouchá a podobně. Že nebudeš muset něco investovat to klidně zapomeò. Do každého staršího auta totiž musíš a na značce nezáleží.
Jak jsem pochopil bude to tvoje první auto.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Xantie 222



Založen: 3.1.2010
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 12:42 pm    Předmět: Citovat

Ne, bylo by to moje 3 auto. Ted mám asi 14 dnů Seata Toledo I, motor 1.8i, 66 kW, r.v. 97, za 30 000,- V AAA mi za něj nabízí 25 000,- - 30 000,- tk jsem přmýšlel ho prodat a vzít tu Xantii...
Ale nakonec to dopadne asi tak, že si nechám Toledo, 1.8i a žere do 8 litrů, což je pěkné Smile

Ale ta 1.6 Xantie, to už je asi opravdu lepší 1.8, a nej 1.9 D
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majk.Z



Založen: 20.7.2008
Příspěvky: 366
Bydliště: Tábor

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 1:32 pm    Předmět: Citovat

Jak bylo psáno, kilometry neber jako rozhodující. Raději 200 000 neprokazatelných, ale v udržovaném autě, než 100 000 km se serviskou v bordelu...

Myslím, že moje 1,6i/65kW šlape celkem dobře. Je fakt, koupil jsem ji za pět prstů a pár věcí investovat musel, ale to do každého auta. Kromě pravidelného servisu (tedy oleje, filtry, sezonní údržba) jsem do ní za poslední skoro rok nic dát nemusel, protože většina dílů je v dobrém stavu. Ty, které nejsou, jsou alespoò v průměrném stavu.

Co se týče rozežranosti vs. lenosti... Je fakt, že na 1250 kg těžké auto tenhle motor není to pravé jahodové, co se týče výkonu a točivého momentu... Každopádně, svižně se s ní dá jezdit taky. Spotřeba se u mě pohybuje mezi 6 a 10 litry. Za 6 l/100km jezdím s velice defenzivním stylem jízdy, co nejvíce plynulejším, motor točím max do 2250 až 2500 ot./min. (což je u benzinové Xantie téměř volnoběh (na 5 stupeò 80 - 90) Laughing - by to tomu motoru dvakrát nesvědčí - to jsem dělal jen pro vyzkoušení minimální spotřeby) a mimo město... Normálně s tím v létě jezdím za 7 - 7,5 kombinace a v zimě mezi 7,3 - 8,3 kombinace. Tedy 50% město, 40% mimo město, 10% dálnice

Za deset naopak při 160 - 180 tacho na dálnici, nebo jízda v zimě po městě s častými zastávkami a s vypínáním ještě v té době ne úplně zahřátého motoru. To když jedu tuhle trasu a prostě musím, tak si říkám, že se o to auto nestarám tak jak bych měl a sere mě to. Ale bohužel takové cesty vykonávám. Někdy méně často, někdy více. Do toho mi pořád táta cpe diesela. Tohle by asi byla dieselova smrt. Sad
_________________


X1 1,6i r.v. 93 BLANC MEIJE

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Xantie 222



Založen: 3.1.2010
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 1:52 pm    Předmět: Citovat

Kdybych se v létě dostal do těch 8 litrů kombinovaný, jako u Favorita, tak to by šlo. Jezdil bych 90% do 90km/h-čili předpisově, tak bych se do 8 litrů snad vejít mohl. Mám lehkou nohu Smile
Otázkou je, kolik motor 1.6 dokáže najet, než se ,,rozpadne'' 250 000 km?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 3:22 pm    Předmět: Citovat

Já jezdím v x1-1,8i16V81kW za cca 8 a něco ale většina je město a když je třeba to ji pořádně přišlápnu,dálku jsem měl pod sedmi a dálnice jem Brno-Ostrovačice-po Brno Tuřany či jak se ten exit jmenuje,tj cca10% na danou cestu.Tolik asi k tomu.Nejraději bych osobně bral 2,1TD nebo HDI ale po zkušenostech co jsem měl ropáky- neee.Spotřeba super ale s...li se mi.
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Xantie 222



Založen: 3.1.2010
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 4:13 pm    Předmět: Citovat

Jasně. Ještě bych měl dotaz. Když by se v tý 1.6 podělal motor, mohu do auta legálně jinou 1.6 ? Myslím, že ano, ale šla by tam dát legálně 1.8? Tu bych raději...

Takhle, pokud by se podělal motor a auto bylo ještě v dobrém stavu, je škoda ho vyhodit, proto když bych už měnil motor, šla by tam legálně místo 1.6 raději 1.8?
Díky Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 4:42 pm    Předmět: Citovat

Legálně můžeš měnit motor jen a pouze za stejný typ.Tj.v případě mého auta typ LFY a ten jde vyměnit jen a pouze zase za LFY.Výjimku tvořili staré neftové (snad i benzíny) agregaty od PSA-měli totiž typ a číslo na štítku,který šel přenýtovat a motory byli napohled stejné.
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Xantie 222



Založen: 3.1.2010
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 4:58 pm    Předmět: Citovat

Hm,díky!!! Takže bych tam hodil jinou 1.6 zase jsem jich pár viděl...
A kolik tak nejde ta 1.6? Tak asi 250 000 km, že? Víc bych jí nedával
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fobosademos



Založen: 7.9.2009
Příspěvky: 16
Bydliště: Nova dubnica

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 6:19 pm    Předmět: Citovat

strane zalezi kde byvas ja mam najblizsi servis na hydrauliku az sto kilometrov,a tam za dufuknutie jednej gule som dal250,nova stoji liter a este zalezi na tom aka to je ja ich tam mam sest.urcite mozem odporucit diesel jaq mam 1.9td.A z benzinov si najviac pochvaluju 1.8 16v ze ma solidni vykon a spotrebu.Jaosobne si myslim ze ta 1.6bude slaba na take tazke auto,bides jej muset slapat na krk a to sa a urcite dobre odrazi na spotrebe!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: út leden 05, 2010 6:47 pm    Předmět: Citovat

Hodně lidí se shoduje na dobrém vyváženém poměru výkon-spotřeba u 1.816V a já to mohu jen potvrdit!Mám ji totiž taky Smile
Že prý je to z benzínu nejlépe vyvážený motor pro běžného uživatele a taky hodně vydrží.Osobně jsem s ním opravdu nadmíru spokojený.A to nepíšu protože ho mám taky Wink
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 2 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)