Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Výška auta
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sgt



Založen: 12.3.2007
Příspěvky: 270
Bydliště: Skalité, SK

PříspěvekZaslal: čt srpen 09, 2007 12:09 pm    Předmět: Citovat

@Zlobr: "ale Hada nevidno" HaDa = HDi Wink
_________________
C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: čt srpen 09, 2007 1:36 pm    Předmět: Citovat

I pro HDI platí L1 ve předu 121mm a vzadu L2 136mm. Manuál je vydaný v roce 2001. Wink


_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zlobr



Založen: 5.8.2007
Příspěvky: 65
Bydliště: Praha 10

PříspěvekZaslal: ne srpen 12, 2007 11:15 pm    Předmět: Citovat

Mamute děkuju za obrázek, jak bude čas tak to přeměřím, bohužel má nalehavější starosti, které musí vyřešit přednostně.
Opilá omladina mi poničila mého miláčka. viz fotky v mé galerii.
_________________
Xantia 99' 2.0HDi 66kW
C5 II 05' 2.0 HDI 100kW
BX 19 TZD 90' - prodaná
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lucky.kluk



Založen: 14.1.2009
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: ne květen 03, 2009 10:25 pm    Předmět: Citovat

Nazdar chlapi, je normální, že se moje XII, V6, automat 99 bez activy, např. po zaparkování přizvedne a když vystoupím z auta, za chvilku zase spadne do normální polohy...Navíc když to padá tak se někde ze předu ozývá takový hvízdavo-syčivý zvuk... Dělá to i při spuštění z horní servisní polohy...Navíc si občas při brzdění jakoby vrzne-prdne brzdový pedál...je to dost nepříjemné, je to cítit až do řízení...

LHM je po výměně, koule přední všechny nové, zadní po dofuku...Ventily hydraktivu po otevření dveří taky bzučí...korektory vyčištěný...díky za Vaše rady
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mixa



Založen: 2.3.2008
Příspěvky: 202
Bydliště: Milotice nad Bečvou

PříspěvekZaslal: čt září 10, 2009 11:09 pm    Předmět: Citovat

Chlapi, v neděli jsem nalil výplach a auto (min. zadek) je o 2 cm výš. Je to normální? Mám to snížit? Pohodlí pérování mi připadá pořád stejné. A nebo to řešit až na jaře, až tam naleju novou LHM?
_________________
Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: pá září 11, 2009 2:45 pm    Předmět: Citovat

A to tam chceš nechat proplach přes zimu? To myslím nebude dělat dobrotu, zvl᚝e pro zimní podmínky je potřeba kvalitní LHM.
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mixa



Založen: 2.3.2008
Příspěvky: 202
Bydliště: Milotice nad Bečvou

PříspěvekZaslal: pá září 11, 2009 6:04 pm    Předmět: Citovat

Luboš.H napsal:
A to tam chceš nechat proplach přes zimu? To myslím nebude dělat dobrotu, zvl᚝e pro zimní podmínky je potřeba kvalitní LHM.

A co to bude v zimě hrozného dělat? Pokud to bude jenom trochu tvrdší, tak to přežiju. Ono zase ty zimy poslední dobou tak kruté nebývají.
_________________
Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: so září 12, 2009 7:39 pm    Předmět: Citovat

Nezapomeò že v hydraulickém okruhu není jen pérování, můžeš mít problémy s řízením v zimě. Už se tady o tom psalo : http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=2505&highlight=proplach
Ale přijde mi to dlouho, to najezdíš tak málo km ? Rovněž pochybuju o dobrém čistícím účinku této kapaliny v mínusových teplotách.
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so září 12, 2009 7:55 pm    Předmět: Citovat

Mixa napsal:
Chlapi, v neděli jsem nalil výplach a auto (min. zadek) je o 2 cm výš.


to nebude proplachem, příčina bude někde jinde, něco se ti mohlo ucpat bordelem, zadrhává korektor ... vyběhaný mechanismus ovládání korektoru ... a reaguje to jinak. Mechanicky ovládaný korektor výšky pokud funguje dobře, vždycky nastaví auto do stejné polohy i dyby si tam nalil vodu Idea
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
esprit



Založen: 16.11.2009
Příspěvky: 134
Bydliště: Olomoucký kraj

PříspěvekZaslal: čt prosinec 31, 2009 3:31 pm    Předmět: První vyšší poloha Citovat

Kdy používáte tu první vyšší polohu? V manuále jsem si přečetl, že je pro pomalou jízdu při nerovnostech. Tak mne zajímá co si představujete pod pojmem pomalá jízda.
A co hrozí, kdyby člověk se zapomněl a nechal auto v té zvýšené poloze a mastil to normálně jak je zvyklej. Jestli něco hrozí, nebo by se jen zhoršily jízdní vlastnosti.
A ještě jestli můžu auto, když vím, že mne čeká nějaká hnusná cesta, zvednout za jízdy a pak za jízdy znovu spustit.
_________________
1.6i LPG Holanďan, v provozu od 1998, LPG 8,9/100
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: čt prosinec 31, 2009 4:18 pm    Předmět: Citovat

Vzhledem k tomu, že Xantie už v té zvýšené poloze téměř nepruží, tak krom toho, že můžeš pěkně na těch našich silnicích vytlouct nápravy, zavěšení a silenbloky (snad prý i prorazit membrány v koulích, když to dostane pořádnou šupu o kanál) se už asi nic jinýho ani nestane.
I tak si myslím, že těch rizik je tam dost.....
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
esprit



Založen: 16.11.2009
Příspěvky: 134
Bydliště: Olomoucký kraj

PříspěvekZaslal: čt prosinec 31, 2009 4:31 pm    Předmět: Citovat

tak je lepsi ji vubec nepouzivat? Pritom je to urceny vylozene na hnusnej teren si myslim. Nic me nenapada k cemu by ta poloha v praxi byla. Leda vyjet z nejakyho hlubokyho rigolu, ale proc by do neho clovek jezdil. Potom je to celkem na nic. Aspon ja jsem jeste zatim nejel po silnici a terenu, kterou by nezvladla zakladni poloha. Nebo je naopak setrnrjsi k autu ho na nejake polnacce zvednout a jet max treba max 30 km? Jinak servisni poloha uplne nahore je prakticka vec
_________________
1.6i LPG Holanďan, v provozu od 1998, LPG 8,9/100
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: čt prosinec 31, 2009 5:19 pm    Předmět: Citovat

Já už ji jednou prakticky využil. Když byla povodeò na silnici, tak jsem to přizvedl a projel za SUV co jelo předemnou.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
luk.zah



Založen: 6.2.2008
Příspěvky: 93

PříspěvekZaslal: čt prosinec 31, 2009 6:32 pm    Předmět: Citovat

No, já už ji několikrát využil a vůbec bych netvrdil, že je k ničemu.
1) projetí sněhové hradby od pluhu
2) projetí po rozmočeném a rozbahněném poli s hlubokými kolejemi od traktorů
3) přejetí větších nerovností (vysoké obrubníky atd.)
Pro tyto případy se mi to zdá jako velice užitečná věc. Za ty 4 roky a 80tis.km co Xantii mám jsem třeba ani jednou o nic nezadrhll předním nárázníkem.
Každopádně to ale opravdu nevidím jako něco pro dlouhodobou jízdu - na to to ostatně nebylo ani konstruované.
_________________
Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pucholt



Založen: 26.5.2007
Příspěvky: 268
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: čt prosinec 31, 2009 10:48 pm    Předmět: Citovat

Na tu výšku si dej pozor. Odhadování nastavení podle místa v podběhu je blbost. Nezapomeò že staré X1 mají 14-ti palcové kola, Breaky a X2 mají patnáctky. Taky může být jiná výška pneu dle rozměru gumy kterou je konkrétní auto obuto...
Správné nastavení výšky Ti udělá kdokoli kdo dofukuje koule. Pokud někdo chce aby mu Xantuška víc houpala, může si na auto nechat našroubovat koule s větším průměrem kalibračního otvoru. Tedy pokud vůz není tvrdý jen díky sníženému tlaku dusíku v koulích....
_________________
Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)