Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
kubincan
Založen: 22.2.2008 Příspěvky: 1
|
Zaslal: čt březen 12, 2009 4:09 pm Předmět: vymena olejoveho a palivoveho filtra |
|
|
Potrebujem vymenit na xantii 2.0 HDi olej. Poradte mi prosim typové oznacenie olejového filtra a palivoveho filtra , aby som ich mohol objednat v e-shope. resp. poradte kde ich najlacnejsie kupim.
dakujem |
|
Návrat nahoru |
|
|
Satan
Založen: 20.6.2007 Příspěvky: 31 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: čt březen 12, 2009 4:36 pm Předmět: Re: vymena olejoveho a palivoveho filtra |
|
|
chod do predajne povedz ake mas auto a oni ti to predaju... kde je problem.. toto su tak lacne zalezitosti ze neni nutne riesit cenu.. iba ak by si chcel usetrit par centov... cca oba filtre ta vyjdu na 20 eur max.. a to asi uz prehanam... _________________ X1 1.9TD 96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: čt březen 12, 2009 7:17 pm Předmět: |
|
|
Nešetři a kup olejový filtr PURFLUX, je to origo do houpaček.
http://www.xantiaclub.cz/html/cenik.htm#RANGE!A314 _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: po duben 20, 2009 1:23 pm Předmět: |
|
|
Ja sa len chcem spýta po akej dobe ,alebo ako často treba meni pelový filter?
Menil som minulý týždeò olej aj všetky filtre okrem pelového zdal sa mi by ešte čistý.
Olejový aj vzduchový mením pri každej výmene oleja 15t ,palivový pri každej druhej 30t. Od kúpi auta som menil teraz 3x olej a ten pelový sa mi zdá stále v norme... _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: po duben 20, 2009 6:10 pm Předmět: |
|
|
pylovej filtr jsem za 2 roky ještě neměnil, jen jsem ho vypral v jarový vodě, ale už mám novej koupenej, po dezinfekci klimy tam pude. _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út duben 21, 2009 6:29 am Předmět: |
|
|
nevím no, ale vzduchovej měnit vždy s olejem mi příde zbytečný..... 1x za 2 roky by v pohodě stačilo, stejně tak pylovej, ale samo záleží kde jezdíš, v jak prašným prostředím......s tím souvisí frekvence výměny obou filtrů..... _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Martin Mad
Založen: 7.6.2007 Příspěvky: 131 Bydliště: Pelhřimov
|
Zaslal: st duben 22, 2009 6:55 am Předmět: |
|
|
Často se tu píše, že zas*anej pylovej filtr má negativní vliv na ventilaci, klimatizaci a na odmlžování předního skla. Já jsem alergik a pylovej filtr ("černej" Purflux) měnim každý jaro po konci pylový sezóny, kdy je podle mě nejvíc opotřebenej. Stejně tak vzduchovej filtr měnim po zimě v rámci jarní přípravy na sezónu. Těch pár stovek (ceny od Boba) jednou za rok mi nepřijde jako tak velká investice.
Ještě dodám, že ročně najedu asi 15 tkm rodinnýho ježdění. _________________ X2 1,8 16V Break 6/2000 metalíza Modrý Maurícius |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: st duben 22, 2009 11:06 pm Předmět: |
|
|
Martin Mad napsal: | Často se tu píše, že zas*anej pylovej filtr má negativní vliv na ventilaci, klimatizaci a na odmlžování předního skla. Já jsem alergik a pylovej filtr ("černej" Purflux) měnim každý jaro po konci pylový sezóny, kdy je podle mě nejvíc opotřebenej. Stejně tak vzduchovej filtr měnim po zimě v rámci jarní přípravy na sezónu. Těch pár stovek (ceny od Boba) jednou za rok mi nepřijde jako tak velká investice.
Ještě dodám, že ročně najedu asi 15 tkm rodinnýho ježdění. |
Dobře děláš, taky to měním dost často a na jaro, navíc vyměním i ramínka stěračů. Pylák jsem měnil i na podzim, aby to v zimě dobře topilo. Dávám obyčejný za dvěapůl sta. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt duben 23, 2009 6:23 am Předmět: Re: vymena olejoveho a palivoveho filtra |
|
|
kubincan napsal: | Potrebujem vymenit na xantii 2.0 HDi olej. Poradte mi prosim typové oznacenie olejového filtra a palivoveho filtra , aby som ich mohol objednat v e-shope. resp. poradte kde ich najlacnejsie kupim.
dakujem |
Já beru olejovej Purflux LS923 a palivovej origo Bosch PU922X. Na tom palivovým nešetři, mění se co 60tisíc km (já výměnu skracuji tak na 40tisíc), cena toho filtru je dost rozdílná, dá se koupit kolem třech stovek i kolem pětistovky, chce to hledat. Do 20€ za oba se rozhodně nevejdeš. To tak u filtrů na benzíny nebo TD. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lajda
Založen: 4.2.2007 Příspěvky: 130 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: pá duben 24, 2009 7:27 am Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Martin Mad napsal: | Často se tu píše, že zas*anej pylovej filtr má negativní vliv na ventilaci, klimatizaci a na odmlžování předního skla. Já jsem alergik a pylovej filtr ("černej" Purflux) měnim každý jaro po konci pylový sezóny, kdy je podle mě nejvíc opotřebenej. Stejně tak vzduchovej filtr měnim po zimě v rámci jarní přípravy na sezónu. Těch pár stovek (ceny od Boba) jednou za rok mi nepřijde jako tak velká investice.
Ještě dodám, že ročně najedu asi 15 tkm rodinnýho ježdění. |
Dobře děláš, taky to měním dost často a na jaro, navíc vyměním i ramínka stěračů. Pylák jsem měnil i na podzim, aby to v zimě dobře topilo. Dávám obyčejný za dvěapůl sta. |
Souhlasím s tebou Josef 2. Já měním vzduchový filtr, olejový filtr i kabinový filtr každý rok. Taky každý rok dělám dezinfekci klimy. Ten městský provoz jim dá hodně zabrat. Myslím si, že jednou ročně se tato investice vyplatí.
_____________________________
XA II 1,9SD na komfortech |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pedro
Založen: 13.3.2008 Příspěvky: 85 Bydliště: Trinec
|
Zaslal: pá červenec 31, 2009 3:30 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem vymenil filtry na celem aute.Trochu jsem bojoval s hadickama na pal. filtru ale uz jsem na netu nasel navod jak na ne.Mam ale nekolik dotazu.1)na nadobce pal. filtru je odkalovac,ten jsem otevrel ale vsechna nafta nevytekla,jak to.
2)Kde hledat pripadne piliny z nacnuteho podavaciho cerpadla v nadrzi,ve filtru nebo v nadobce.
3)Motor jsem trochu oplachnul vapkou,neni to risk _________________ X2 HDI 80kW r.99 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Qěcy
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 113
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 3:14 pm Předmět: |
|
|
Nejde mi povolit víko palivovýho filtru a nerad bych ho urval. Čím se správně má povolovat to víko? Je to na Xa HDi 80 kW r.v. 1999. Zkoušel jsem to klíčem za ten plastovej šestihrannej výlisek, ale nejde to. Ještě mě napadlo hasákem za okraj víka... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Chuck
Založen: 28.11.2009 Příspěvky: 8 Bydliště: kóšček od Přerova
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 3:24 pm Předmět: |
|
|
Chce to golu 22 nebo trubkovej klíč a povolit asi o čtvrt otáčky.Straòák snadno přeskočí. Jde to ztuha. A bacha, a při výměně nedopadneš jako já- pečlivě jsem namazal všechny gumičky nového filtru a O kroužek naftou, přesto jsem pak filtr nemohl zavřít. Zabral jsem a uletěl mi ten zobáček, který drží filtr ve správné pozici. Naštěstí pattex drží skvěle. Ty gumičky doporučuju namazat olejem, vytáhni i tu vrchní z filtru a namaž ji zevnitř. Při té příležitosti není na škodu pročistit i ventilek na víku filtru- profoukl jsem to kompresorem. _________________ Xantia X2 2.0HDi 80kW Break r.v. 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Qěcy
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 113
|
Zaslal: ne prosinec 27, 2009 4:14 pm Předmět: |
|
|
Nakonec jsem to povolil klíčem. 3lo to ztuha. A musel jsem tam nechat starou gumu na horním okraji nádobky, protože s tou novou (namazanou) nešlo víčko zašroubovat zpět ani mírným násilím.
A bzučí (i před výměnou bzučela, jen jsem nevěděl, že je to ona) tenčí hadička, co vede z víčka palivového filtru. Tipuju, že si někde cucá vzduch. Nebo čím by to mohlo být? Auto jezdí, ale při vyšších otáčkách a pořádně sešláplém plynu mi často počítač blokne otáčky na max. 1900 a rozžhne se kontrolka K. Po novém nastartování motoru auto jede normálně, po dalším nastartování i kontrolka K zhasne. Na diagnostice nic nezjistili, tipuju buď špatný kontakty elektriky, nebo to přisávání vzduchu do hadičky. Váha vzduchu je stopro ok a čistá. Vzduchový hadice taky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|