Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
nightfighter
Založen: 17.12.2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: čt prosinec 17, 2009 10:35 pm Předmět: Imobilizer stratil nervy |
|
|
Velmi nerad zakladam novu temu, ale moj problem s imobilizerom je odlisny od vsetkych tu spominanych. Vcera vecer mi pocas jazdy na zasnezenej ceste z nicoho nic vyplo motor, po zastaveni(stastnom) a zistovani priciny som zistil nasledovne: pri vypnutom kluciku imo blika na cerveno ako ma, po zapnuti klucika sa vsak najskor slabo potom normalne rozsvietia obe kontrolky, aj cervena aj zelena. A samozrejme nejde nastartovat. V okoli mi nikto nevie poradit, a auto fakt potrebujem, potreboval by som imo opravit alebo demontovat. (totiz po natahani nafty rucne a nepretrzitom stlacani tej hrusky na natlacenie nafty sa motor podarilo nastartovat a jeho chod bol nepretrzity pokial bola pumpovana nafta, je teda imo spojeny s riadiacou jednotkou? nedal by sa vymontovat?) Citroen Xantia 1,9 TD 1996 66kW atd. za vsetky rady dakujem, pripadne odporucte niekohoznameho z okolia ktory by to vedel spojazdnit, este raz dakujem. Ondrej |
|
Návrat nahoru |
|
|
smiki1
Založen: 3.11.2008 Příspěvky: 19 Bydliště: KV
|
Zaslal: čt prosinec 17, 2009 11:28 pm Předmět: |
|
|
Obejít imo neni problem,stačí se dostat na elektro ventil co otevírá naftu v čerpadle.Pak si vytáhneš + jakýkolyv který je přes klíč a připojíš ho na ele.ventil.Problém je jenom se dostat na ten ventil je totiž pod krytem čerpadla,který je jištěný trhacíma šroubama.Popsal jsem motor DHX r.00.Čerpadlo jsem musel vyndat.Práce mi trvala cca 2hod |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 12:37 am Předmět: Imobilizér ztratil nervy |
|
|
Nemáš spíš zmrzlou naftu? Připadá mi to jako by jsi měl zalepený filtr a sítko v nádrží parafínem. Zkus auto dat do tepla a nalej do nádrže nějaký přípravek do nafty Pomůže i trocha benzínu,který ten parafín rozpustí. Pokud nemáš garáž pomůže i když vytáhneš z čerpadla přívod nafty a pořádně ho profouknout do nádrže tím se ten parafín částečně odlepí a když tam pak naleješ nějaký ten přípravek mělo by se to rozpustit Proto ti to jelo,když jsi pumpoval tak jsi tam tu naftu dostal i přes ucpané sítko. Asi letní nafta si myslím. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 9:41 am Předmět: |
|
|
jj, Zdeněk má asi pravdu. Netankuješ náhodou nejakú "extra" naftu od kámoša v sude? Stačí torcha "říznutá" vodou a máš o prúser postarené...
Bývam neďaleko, bohužia¾ motor 1.9TD nepoznám a nemám "kalkulačku".
U nás býva ešte o tých 5 stupòov chladnejšie a preto cez zimu nikdy nejazdím bez aditivovanej nafty. Hlavne CR motory sú háklivé na tuhnutie nafty, keď udrú -30C teploty, nie je prolém vidie odstavené moderné naftové CR autá po pár km jazdy _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
nightfighter
Založen: 17.12.2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: so prosinec 19, 2009 6:43 pm Předmět: |
|
|
skusim tu naftu, ale aka je spojitost medzi zmrznutou naftou a rozsvietenymi kontrolkami? naftu tankujem na OMV... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: so prosinec 19, 2009 7:22 pm Předmět: Imobilizér ztratil nervy |
|
|
Z kontrolkama nemá ztuhlá nafta asi nic společného,ale to pumpování balonkem by mohlo... |
|
Návrat nahoru |
|
|
MacoLM
Založen: 17.11.2007 Příspěvky: 163 Bydliště: Martin / Slovensko
|
Zaslal: ne prosinec 20, 2009 8:52 pm Předmět: |
|
|
Najjednoduchsie bude do buducna ten imobilizer odpojit a nepouzivat. Kto by tu Xantiu dnes kradol... a ten kto ju bude velmi chciet, tak ho imob. nezastavi
kazdy sikovny autoelektrikar to zvladne rychlo odpojit a budes mat pokoj _________________ X2 1.9TD rv. 1999 Break
klima, abs, 4xabg |
|
Návrat nahoru |
|
|
nightfighter
Založen: 17.12.2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: po prosinec 21, 2009 11:53 am Předmět: |
|
|
asi najhorsie je ze ziadneho takeho sikovneho elektrikara sa mi nedari zohnat... auto je vo vykurenej miestnosti uz treti den takze tou nafftou to asi nebude... Uz len zohnat toho elektrikara |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: po prosinec 21, 2009 2:56 pm Předmět: |
|
|
Tak skoušej znovu zadat správný kód, ničím jiným to nebude. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
nightfighter
Založen: 17.12.2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: po prosinec 21, 2009 3:28 pm Předmět: |
|
|
ked stlacam kod klavesnica pipa ale nezasvieti zelena kontrolka, stale svietia obe a auto nestartuje |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: po prosinec 21, 2009 10:17 pm Předmět: |
|
|
Pokud svítí obě, tak je jasné že to nepojede. Ještě zkontroluj na naftovém čerpadle všechny konektory. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ikotala
Založen: 22.12.2009 Příspěvky: 1
|
Zaslal: út prosinec 22, 2009 9:54 pm Předmět: |
|
|
Mám něco podobného, po necelé hodině jízy zdechne a chová se jak bylo popsáno. Po vychladnutí ale zase běží. Problém je na čerpadle pod štítem s trhacími šrouby. Když se sundá plastový kryt na tom štítu, je za ním konektor. Při zapnutém "zapalování" s ním zaviklám a je slyšet jak cvaká elektroventil. Dá se pod to nějak dostat bez vyndání čerpadla? |
|
Návrat nahoru |
|
|
nightfighter
Založen: 17.12.2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: út prosinec 22, 2009 10:38 pm Předmět: |
|
|
mne uz to chladne par dni ale ako sa zda nechysta sa v blizkej dobe..... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út prosinec 22, 2009 10:42 pm Předmět: |
|
|
Uraz to majzlem, myslím to vážně. Tak aby ses dostal k těm zatrhlým šroubům, vyšroubuj je a napoj cívku na konektor, tam kde jde + s klíčem.
Z druhé strany těch šroubů je objímka kolem elmagventilu. Tu vyndej také. Klávesnici můžeš v tomto případě zahodit a sehnat si odkládací misku buďto ze XA2 nebo z prvních modelů, aspoò je kam si odložit drobnosti. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
nightfighter
Založen: 17.12.2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: pá prosinec 25, 2009 12:18 pm Předmět: |
|
|
stalo sa, imobilizer vysekany, klavesnica na ozdobu ale necham si ju, ved aj kurier ju mal |
|
Návrat nahoru |
|
|
|