Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
petr.peterson
Založen: 13.12.2009 Příspěvky: 2 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 2:01 pm Předmět: Nízká teplota motoru |
|
|
Ahoj všichni
mám problém s topením.Teď v zimě se mi motor nechce při jízdě zahřát na víc jak 60°C.Když stojím tak není problém( 80°C) ale když jedu tak šedesátka max. V létě je to v poho. i když se mi zdá že dost často běží větrák chladiče. Prostě teď moc nechce topit. Prosím moc o radu.
Předem dík |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 3:20 pm Předmět: |
|
|
Jednoznačně termostat. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Medík
Založen: 10.1.2008 Příspěvky: 71 Bydliště: Chlum u Třeboně
|
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 3:36 pm Předmět: |
|
|
Hlavně si kup nějakej pořádnej !!! Nešetři !!! Já už mám ve 2.0 16V za dva roky třetí, chvilku je to o.k. a pak to blbne přesně jak popisuješ.... Když je venkovní teplota cca +10, tak to ukazuje přesně 80 / je to 83/, jakmile to venku spadne pod +5 tak se ručičce ukazatele teploty nechce vlézt nad 70...Samozřejmě pak to topí znatelně míò .....manželce v 1.8 to vždycky sedne na 80 a tam to drží a jedeš jak jedeš, bez ohledu na venkovní teplotu...
Už jsem si říkal jakej mám koupit ??? Asi zlatej _________________ X1 95 Activa 2.0 16V Medika + X II 98 1.8 16V s klima - manželky... |
|
Návrat nahoru |
|
|
petr.peterson
Založen: 13.12.2009 Příspěvky: 2 Bydliště: Chomutov
|
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 7:17 pm Předmět: |
|
|
tak dík moc za radu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 9:44 pm Předmět: |
|
|
Mam stejnej problem - tazatel nema uvedej v podpisu typ - jakej se bere jako kvalitni??? Koukal jsem na Bobuv cenik - ma ta vyber 1 typ . Je tam nejake tesneni? Budu to delat u kamose v dilne, protoze v garazi uz je zima a nerad bych to tam mel rozdoubany tejden....
Jinak tam mam puvodni odesel mi cca pred mesicem pri ceste do Plzne (jedinej chladne den podzimu). Pri ceste tam to topilo, vse ok. Jedu z5, je mi zima, chvili smrdlam topenim - netopi to porad kouknu na teplomer a mam tam taky 60. Tak jsem holt nebyl 170 kilaku hejckanej _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 9:49 pm Předmět: |
|
|
Medík napsal: | Hlavně si kup nějakej pořádnej !!! Nešetři !!! Já už mám ve 2.0 16V za dva roky třetí, chvilku je to o.k. a pak to blbne přesně jak popisuješ.... Když je venkovní teplota cca +10, tak to ukazuje přesně 80 / je to 83/, jakmile to venku spadne pod +5 tak se ručičce ukazatele teploty nechce vlézt nad 70...Samozřejmě pak to topí znatelně míò .....manželce v 1.8 to vždycky sedne na 80 a tam to drží a jedeš jak jedeš, bez ohledu na venkovní teplotu...
Už jsem si říkal jakej mám koupit ??? Asi zlatej |
16V 1.8+2.0 + 1.9TD maji stejnej - takze dotaz je mozno koupit teplejsi? Ja mam provedeni pro "ztizene zimni podminky" v lete to fungovalo bez problemu, zadne prehrivani, v zime to topilo jak dive. Ve vsech predchozich autech jsem si zimy uzil dost, rad bych byl opet hyckanej _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po prosinec 14, 2009 9:08 am Předmět: |
|
|
Proč pořád zakládáte nové vlákna
stačí dát hledat termostat a vyleze 58 vláken ... kde už je asi vše ...
http://www.xantiaclub.cz/forum/search.php?mode=results
termostaty se dávcají origo s hodnotou 83°C a nebo se dá dát "teplejší" s hodnotou 87°C .
Hlavně musí 100% fungovat jak má a pak není problém _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po prosinec 14, 2009 9:09 pm Předmět: |
|
|
Je to jak píše Pat,je úplně jedno jaký termostat použiješ-zda s origo či s teplejší hodnotou.Hlavně musí dobře chodit,pak není problém,osobně doporučuji značku Vernet-made in france,mám jej po výměně 5 let a pořád chodí stejně dobře-jak má.Tehdy jsme jej tam dali záměrně,prý jsou kvalitní.
U svého benz.motoru jsem použil termostat s origo hodnotou,protože i tak topí jak ďas. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
|