Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Libor46
Založen: 9.12.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: Roštín
|
Zaslal: pá leden 09, 2009 10:31 am Předmět: Re: Kit sání |
|
|
alf napsal: | Este jedna vec.Ma tam vobec katalizator?Pise ze ma 67 kw verziu.Co ja viem,take sa ani nerobili. Boli len 66 kw s katalizatorom a 68 kw bez katalizatora.
Inak k tomu kit saniu.MAl som 1.9 TD 68 kw a dal som tam sportovy filter.FAFT ZBYTOCNE VYHODENE PRACHY.Radsej nejako pridaj na turbe vzduchu a na cerpadle nafty. |
No to taky nevím, ale v techničáku mám taky 67,5kW/4000ot... Tak asi jo... ale na brzdě jsem s tím ještě nebyl _________________ Xantia 1,9 TD Berline 94" |
|
Návrat nahoru |
|
|
jojo...
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 91 Bydliště: Bratislava SR
|
Zaslal: čt leden 15, 2009 5:10 pm Předmět: |
|
|
alf napsal: | jojo... napsal: | Neviem nemeral som vykon, ale po vymene filtra za K&N a pouziti kvalitneho oleja mi moja Xantia zacala trhat beton.. Konecne ziadny dym z vyfuku a spotreba mi klesla asi o dva litre a maximalka stupla o 15km/h!!!! Tym olejom som myslel Total Quartz 9000 5W40... Skusal som aj ine znacky a s tymto olejom je motor tichsi a krasne ide do otacok... A tych 1800 Sk za filter mi tiez nieje luto, pretoze je tam na cely zivot. Auto ide krasne a ja som maximalne spokojny. |
No,myslim,ze to je z 95% tym kvaitnym olejom a z 5% tym filtrom...Inak ak si tam mal stary filter xxxxxx kilometrov,tak potes Pan Bůh.Inak som rad,ze to facha |
Nooo, filter som menil kazdych 15000 a vzdy som daval Bosch... Neboj o auto sa staram vzorne. Ale ta zmena po prechode z castrolu na total bola brutalna.. _________________ Citroen Xantia X2 1.9TD automat, r.v.2000, 16"Borbet, CarComputer. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: st leden 21, 2009 9:31 am Předmět: |
|
|
--------------------------------------------------------------------------------
OK, tak teda dík... Měnil jsem totiž klasickej filtr asi po 50tisíchích, byl samej šutr a písek. S novym sériovym filtrem se auto pěkně rozhvízdalo a zdá se mi že jezdí líp...
A na ten konickej filtřík se nějak napojí tedy to sání z toho spodního dílu? Nejsem si jistej, ale nebude dost vadit, že je onen filtr hned za rozpálenym chladičem?
Myslim si že úprava, která by zvýšila výkon potřebuje naopak studenej vzduch.
A ještě jedna věc, co třeba filtry firmy GREEN, přímo do orig. filtrového boxu. Nemá někdo zkušenost? Nebo jde zas o reklamní trik )
Kopie odpovědí od Drazanl a chybně založené téma smazáno (Edit j) _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: st leden 21, 2009 10:48 am Předmět: |
|
|
No ono efekt zadnej krom toho zvuku a ze nemusis kupovat novy a jen tendle vycistis,rozdil mezi kuzelem je ze ke kuzelu muzes privest studenej vzduch a zkratit cestu od filtru k ventilom,ale ze by z toho byla raketa to necekej,ja to chci taky udelat na jare,ale spis jen pro ten pocit... _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Boykot1
Založen: 31.10.2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 11:36 am Předmět: Kit sání |
|
|
Nevím kde jste to vzali že kit sání je připojit na sání sportovní vzduchovej filtr.Kit přímého sání je že komplet odstraníte sací trakt včetně geerboxu až ke škrtící klapce.Od škrtící klapky vyvedete novou vyleštěnou trubku a na tu teprve připojíte sportovní filtr.Pokud možno co nejdále od motoru nebo filtr izolovat plechem aby nenasával teplo od motoru.Sám mám kit přímého sání na 1.8i 8v.A muj nárůst kterej byl změřen je 8 kobyl.Motor táhne líp od spodu.Navýšení výkonu není reklamní trik ale musí se umět udělat.To že na původní sání namontujete sportovní filtr ničemu nepomůžete ale uškodíte tím že filtr nasává teplo z motoru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ales..158
Založen: 15.9.2009 Příspěvky: 20 Bydliště: Velká Losenice
|
Zaslal: so říjen 31, 2009 5:00 pm Předmět: |
|
|
čau všem.všechno má svoje.je pravda že intercoler by mohl být pod kapotou jako u třeba 306 se stejným motorem a co se týče K N filtru tak nevím jak na naftě ale jako motorkář a takovej poloviční servisák můžu ríct že to je znat a to dost.a to od spoda a i ve vysokých otáčkách, lepší průběh motoru,žádné cukání v konstantních otáčkách a tak. Myslím že K N filtr není investice na nic . Kdo hodně najezdí tak aspon pro něj, kdyby efekt nebyl žádný tak má cenu takovou že nemění už nikdy filtr ale pozor musí se prát ale to je taky uspora. MÙj NÁZOR _________________ At se to houpe
Xantia II 1,9TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
Václav
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 97 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 6:29 pm Předmět: |
|
|
Nedá mito, ale musím reagovat. Zamyslel se někdo nad tím proč ten sportovní filtr zlepšuje sání a nepatrně zvětšuje výkon? Protože má ve filtračním papíru větší mikropóry. Těmato póry vniká do motoru prach včetně křemičitých částic. Křemičitý prach se dostane do oleje a olejem je roznášen po celém motoru. A věřte křemík udělá po čase svou práci . Unás kde je prach na silnicích až hrůza je tento filtr zcela nevhodný pro běžný provoz. Tyto filtry byli vyvinuty pro sportovní účeli a tuning pro vozidla s nízkým kilometrovým náběhem. Tož tak teda. Václav _________________ X. II. 1999 Break Exclusiv 2.0 HDi 97kW, Hydractive II, Komforty od I.F.H.S. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VeviXT
Založen: 17.9.2009 Příspěvky: 9 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 10:24 pm Předmět: |
|
|
Tak teda musim taky reagovat protože třeba zrovna zminovaný K&N je vyráběn z vrstvene bavlny a většinou mají mikropory ještě menší než origo.Takže větší propustnosti se dosahuje použitim jinych materiálů.Používam K&N na motorkach a RC modelech a naprostá spokojenost. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ales..158
Založen: 15.9.2009 Příspěvky: 20 Bydliště: Velká Losenice
|
Zaslal: po listopad 02, 2009 7:54 am Předmět: |
|
|
no Vaclave nevím nevím ale měl by sis o tom asi něco přečíst a nevypouštět takové bludy. takový K N filtr je před montáží inpregnován aby zachytil co nejvíc prachu a představ si když je poušívají i při závodění , třeba autokrosu. to by se jim podle tvé uvahy dělel výbrus za jízdy a možná lítala hlína i z výfuku _________________ At se to houpe
Xantia II 1,9TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
Václav
Založen: 19.12.2006 Příspěvky: 97 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: po listopad 02, 2009 8:48 pm Předmět: |
|
|
ALES..158, asi jsem blb. Co se týká té inpregnace tak se samozřejmě inpregnuje i filtrační papír včetně vytvrzování. Tak K N filtr nědělá nic neobviklého či něco navíc tou inpregrací. A když jseš na rozdíl ode mne sečtělý, tak bys mohl vědět co je to ta inpregnace a co stou inpregnací udělá to praní co doporučuješ jako poloviční servisák. Bohužel, ale musím trvat na mém předešlém odkazu. Neb mé informace nejsou od komerčních subjektů, ale čerpám s odborných výrobních análů. Je to tak trochu součást mé pracovní profese. ,,třeba autokrosu. to by se jim podle tvé uvahy dělel výbrus za jízdy a možná lítala hlína i z výfuku ´´. Zeptám se máš pocit či jistotu že tyto závodní motory mají tak velký kilometrový náběh jako naše auta? 200-300-400tisíc? Pokud si koupíš třeba časopis autodisel tuším č.15? tak tam se dočteš něco o kapkové dialíze oleje, což potvrzuje mé informace. Každý z nás hledá tu pro sebe nejlepší metodu či způsob jak zlepšit výkon motoru. Já jsem se vydal cestou čipu ř.j. Také to má svá úskalí. Vý výměnou sportovního filtru. Já jsem jen chtěl upozornit jaké úskalí má tato cesta. Osobně bych řešil filtraci, filtrem s větší filtrační plochou. V praxi se to značí za číslem filtru lomítkem třeba 1. Lidově řečeno - filtr má vyšší sklad papíru a tím se docílí větší filtrační plochy. Tož tak teda Václav _________________ X. II. 1999 Break Exclusiv 2.0 HDi 97kW, Hydractive II, Komforty od I.F.H.S. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
Zaslal: po listopad 02, 2009 10:34 pm Předmět: |
|
|
Mám již cca 4 roky jen sportovní vložku Green do originál sání a nemám s tím žádný problém-motor nefrézuji. K této vložce jsem koupil originál čistící sadu, která se skládá z šampónu a dále z olejíčku. Omeju vložku a nastříkám olejem a v pohodě. Za 4 roky jsem najel cca 60.000 km a motor šlape a není vyfrézovanej. V současné době má auto najeto cca 200.000 km plus mínus autobus. S Václavem nemohu souhlasit. _________________ Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
ales..158
Založen: 15.9.2009 Příspěvky: 20 Bydliště: Velká Losenice
|
Zaslal: út listopad 03, 2009 7:44 am Předmět: |
|
|
Václave nedá mi to ale musím ti pořád odporovat. Mám s filtry K N velikou zkušenost ale na motorkách ne na autech a jak jsem psal už vůbec nevím jak u dizlů ale v těch motorkách mají veliký přínos co se týče výkonu uspory za nové další papírové filtry. Jinak na motorkách jsou určitě o dost větší zátěže motoru než v našich xantiích , co se týče vysokých otáček a výkonů a kilometrů nalítaných tolik za sezonu že leckdo nenajezdí tolik za celý rok autem.tyto motory májí leckdy nejetých i 300000 km když se k nim majitelé chovají za studena jak mají. podle mě je to věc názoru ale ani vesvé xa TD bych se KN určitě nebál a už vůbec ne že by kvůli němu měl odejít motor. Tot vše _________________ At se to houpe
Xantia II 1,9TD |
|
Návrat nahoru |
|
|
Boykot1
Založen: 31.10.2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: pá prosinec 04, 2009 10:55 am Předmět: |
|
|
Doufám že tímto to celé vysvětlým a uzavřu tuhle trapnou diskuzi.Sám mám kit přímého sání na xantii 1.8i.Co se týče sportovních a origo filtrů.Origo se dělají z papíru a impregnují se.Sportovní se dělají s bavlny a impregnují se také.Sportovní filtr oproti papíráku má daleko menší otvory a tudíž zachycuje daleko více prachu než origo filtr.Dnešní sportovní filtry jsou už všechny z bavlny a dá se k nim dokoupit čistící sadu.Když je filtr špinavý umeje se v šamponu a nastříká se impregnačním olejem.Životnost sportovního filtru je daleko větší než papírového.Co se týče toho nárustu výkonu záleží jak se provede jeho montáž.Pokud na hadici od sání připlesknete filtr jen motoru přitížíte.Pokud můžu doporučit nejlépe uděláte s kitem přímého sání.Přímo na klapku napojíte hliníkové trubky a vyvedete je co nejdále od motoru na ně pak napojíte filtr nejlépe s teplotní clonou aby filtr nenatahoval teplý vzduch od motoru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|