Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
PavelX2
Založen: 26.11.2009 Příspěvky: 172 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po listopad 30, 2009 8:22 am Předmět: |
|
|
Takže manometr se dá koupit tady : http://www.manometr.net/
Ještě k tomu předstihu ( předvstřiku ). Seřizování podle ucha je na houby. Na přesným seřízení hodně záleží a to nejen kvůli startu ( za tepla i na studeno ) ale i kvůli výkonu , spotřebě a kouřivosti.
Kdyby někdo chtěl , můžu mu to seřídit ( v Brně ) . _________________ X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po listopad 30, 2009 10:57 pm Předmět: |
|
|
No,bylo mi to seřízeno několika jízdami,seřízením podle ucha,a podle studených statů,takže celkem důkladně.
Teď je to ve stavu,že na druhou otočku startéru chytá zastudena,na třetí otočku zatepla,což je výborné,stačí se jen převalit,a běží,auto nekouří,zakouří si jen slabě černě při plynu u podlahy,při normální jízdě nekouří,motor běží klidně,žádný traktor,a je to podstatně lepší než před seřízením takže si myslím že by to mělo být nastavené ok.. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po listopad 30, 2009 11:07 pm Předmět: |
|
|
Jo ještě jedna taková hováádina,podle tvojí teorie musí turbo tlačit po celou dobu své životnosti pořád stejný tlak,a může odejít pouze očesáním vrtulky,a nebo vymletním ložiska,a tudíž spotřebou oleje.
Takže ty myslíš že celá zrada bude jen v tom obtokovém ventilu?
že i staré vylítané turbo může tlačit předepsaný tlak 0,9Bar?
No,a pokud to tak je,tak ten obtokový ventil nedovírá,ale proč nedovírá?Vždy s ním se nemá co stát,a zkracováním jen zvětšíš sílu,ale neodstraníš příčinu,ne?
Rozuměj,mně bylo vždy vtloukáno že turbo časem slábne,a tlačí pořád míò a míò,takže je buď špatné z důvodu,že už tlačí únavou málo,a nebo hází olej,nad obtokovým ventilem se nikdo nepozastavoval s vysvětlením,že ten se otevírá až při maximálním tlaku,jinak je zavřený,a proto je u starého turba co tlačí málo pořád zavřený,a na funkci nemá vliv.
Tak jak je to tedy? _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: po listopad 30, 2009 11:28 pm Předmět: |
|
|
U turba se může trochu časem unavit pružina co tlačí na tu obtok klapku, otvírá pak už při nižším tlaku ( ta jede poštelovat) a nebo ti vykoroduje dosedací sedlo na obtoku a pořád to trochu profukuje doaleluja ... tak že to v obou případech tlačí málo. Když se to sejde oboje u jednoho turba, tak tlačí ještě míò _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
Zdeněk Švec
Založen: 7.2.2009 Příspěvky: 96 Bydliště: Kvasice,krajina 450
|
Zaslal: út prosinec 01, 2009 2:53 am Předmět: Turbo |
|
|
Jj nějak tak. A pokud ložisko turba má už takovou vuli,že ti oholi lopatky,tak se to ložisko většinou rozpadne,nebo zlomí hřídelka a za tebou je tolik dýmu jako by jsi zapálil stoh slámy a během pár minut jsi bez oleje. To můj názor po návratu z hospody kde jsem měl devět piv. Tak pokud plácám tak se omlouvám. |
|
Návrat nahoru |
|
|
PavelX2
Založen: 26.11.2009 Příspěvky: 172 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út prosinec 01, 2009 7:38 am Předmět: |
|
|
Přesně tak , jak tu psali kolegové . Jinak turbo s obtokem ( na vnější charakteristice - plné zatížení ) zvyšuje plnící tlak až po otáčky největšího točivýho momentu a pak tento tlak drží až po otáčky max. výkonu . U 1.9TD začne plnící tlak stoupat ( tak že to poznáš ) kolem 1500ot/min , kolem 2000ot/min dosahuje maxima . Tj. pokud je motor v pořádku kolem 1500ot/min motor začne ožívat a ve 2000ot/min tahá naplno. Potom jde točivej moment dolů .
S tím obtokem mi to PaM vzal z pusy . . . je to přesně tak . _________________ X2 1999 HDI 80kW Exclusive . . . repasuju alternátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|