Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vstřiky po výměne chčijou
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2009 6:31 am    Předmět: Citovat

fanan napsal:
zdarvím, dnnes jsem zjistil že mi teče vstřik.Je to ten řídící s tím kablíke.a teče v půli vstřiku.tak mě zajima jen jestli to tam těsní jen závit nebo jestli tam je òáka gumička.a zda ubec pujde tento vstřik utěsnit.a případně kolik stoji novej či vrakač???vzal jsem teď párkrát levnou bionaftu a asi se uvolnil tesnicí sajrajt. no ušetřil jsem.... dík za info

S EPICem vzít bionaftu, tomu říkám odvaha...
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
naphd



Založen: 21.9.2009
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2009 3:56 pm    Předmět: kontrola vstriku Citovat

trosku odbocim:

Je mozne nejakym zpusobem zkontrolovat ten jeden elektrifikovanej vstrik co maji novejsi 1.9TD? Umi to vubec diagnostika? Nevi nekdo jak funguje ten snimac otevreni vstriku?

Nikde jsem k tomu nic nenasel....
_________________
jirka

XA1 - 1.9(96) TD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bobe



Založen: 14.8.2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2009 8:23 pm    Předmět: Citovat

Na kterém válci je vůbec ten řídíci vstřik? Já ho mám na druhém od rozvodů.
_________________
X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,-
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
marian.hutira



Založen: 14.8.2008
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st říjen 14, 2009 9:33 pm    Předmět: Re: kontrola vstriku Citovat

Na našej 2.1TD je to prvý vstrekovač. A funguje na princípe peizoelektrického javu. Teda, zmena tlaku pri otvorení vstrekovača sa cez piezoelektrický člen premení na elektrický impulz. Pod¾a toho impulzu a polohy k¾ukovky si riadiaca jednotka upresní a nastavuje čas vstrekovania v rôznych režimoch jazdy a záaže.

Ako dôkaz toho, že to funguje je fakt ako sa to chovalo pred a po výmene. Pred výmenou som pri rozbiehaní vytočil motor. Potom som preradil na vyšší stupeò a znova riadne pridal plyn. Otáčky samozrejme boli nižšie a motor začal dos hlasno klepa. Po ubratí plynu klepanie prestalo. Proste nešlo to urobi tak, že by si hneď po preradení dal plný plyn. Motor pritom ale ahal, len to bolo hrozné počúva. Bál som sa, že sa niečo pokazí.

Po oprave to samozrejme funguje. Motor už tak neklepe, ale zostal mu ten jadrný hutný dieselový zvuk. Nie už však ostrý kovový klepot, detonácie s ktorými si riadiaca jednotka nevedela da rady (nevedela správne načasova otvorenie vstreku?).

Možno to má 1.9 tak isto, teda princíp toho vstrekovača. Je to bežná konštrukcia aj pri iných motoroch. Niekde sa snímajú všetky vstrekovače, niekde len jeden.

Marián

naphd napsal:
trosku odbocim:

Je mozne nejakym zpusobem zkontrolovat ten jeden elektrifikovanej vstrik co maji novejsi 1.9TD? Umi to vubec diagnostika? Nevi nekdo jak funguje ten snimac otevreni vstriku?

Nikde jsem k tomu nic nenasel....

_________________
Xantia Break 2.1TD Exclusive 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
naphd



Založen: 21.9.2009
Příspěvky: 25

PříspěvekZaslal: čt říjen 15, 2009 11:03 am    Předmět: vstrikovac Citovat

mam ho stejne, a co jsem videl dalsi dve auta byl vzdy na druhym valci.

Motor mi jede pravidelne za studena dost klepe, po nastartovani cerno-sedej oblak. Navic jsem ted mel moznost jet starou 1.9TD z roku 93 co mela najeto jen 120k a byla to proti moji raketa, tak to chci zacit resit. Vstriky mam cisty, byli nedavno venku pri vymene hlavy, napadl me jen ten elektrickej ale spis to bude chtit udelat cerpadlo... coz uz do toho investovat nehodlam, takze chci nejak overit ten vstrik. Jestli je tam pasivni piezo tak jedine ocsiloskop.
_________________
jirka

XA1 - 1.9(96) TD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)