Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
viliwu
Založen: 9.6.2007 Příspěvky: 4
|
Zaslal: so červen 09, 2007 7:52 am Předmět: predna naprava sa nevracia do normalnej polohy |
|
|
prosim,kto mi vie poradit?hydraulika mi fungovala ako mala,len po vypnuti motora predok trochu klesol,po nastartovani sa ale vsetko hned vratilo do normalu.Potom som vsak dal auto do servisu(vymena prednych kotucov a este par drobnosti)a odvtedy zostal predok bud hore alebo dole a k tomu este dost tvrdy.Skusal som to rozhybat,ale nepomohlo,pri posunuti packy do normalnej polohy,auto nereaguje.Dik za vsetky rady. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pucholt
Založen: 26.5.2007 Příspěvky: 268 Bydliště: Kopřivnice
|
Zaslal: so červen 09, 2007 8:01 am Předmět: |
|
|
Podívej se jestli nemáš vypadlé to malé plastové táhlo u regulátoru, jinak šeřídit výšky a rozhýbat. _________________ Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr 78
Založen: 25.1.2007 Příspěvky: 22 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so červen 09, 2007 11:05 am Předmět: |
|
|
a extremní polohy Ti fungují. Z horní servisní dolů a potom do normálu? Pokud jo tak mě to dělalo to samý a pomohlo vyčistit korektor.
Petr |
|
Návrat nahoru |
|
|
viliwu
Založen: 9.6.2007 Příspěvky: 4
|
Zaslal: so červen 09, 2007 12:20 pm Předmět: |
|
|
vrchna aj spodna funguju,zadok reaguje trochu rychlejsie.Normal teraz nastavujem tak,ze ju dvihnem celu hore a potom presuniem packu az nadol.Ked uz zacne klesat aj predok,tak packu rychle vratim do strednej polohy a poom to uz drzi.Ale stve ma to.Kde najdem vpredu to tiahlo? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pavel56
Založen: 16.2.2007 Příspěvky: 256 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: ne červen 10, 2007 1:25 pm Předmět: |
|
|
Jdi po te tyci na staveni vysky (co je v kabine) dopredu a dorazis az k tomu kloubku je videt v takovy dire pred nosnikem. _________________ X1 1.9TD liftback |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: út červen 12, 2007 12:46 am Předmět: |
|
|
v jakém jsi to měl servisu? koule jsou totiž háklivé na průvěs proto když auto dáváš na zvedák (třeba když měníš píchlí kolo) tak ho musíš dát do horní servisní polohy aby se pístnice zaplnili LHM a nedošlo k tomu průvěsu či podtlaku v kouli..... _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
viliwu
Založen: 9.6.2007 Příspěvky: 4
|
Zaslal: út červen 12, 2007 10:30 am Předmět: |
|
|
to som si prave myslel,ze to nedal do servisnej polohy predtym,nez ho dal na zdvihak.Ako sa to potom da spravit? |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út červen 12, 2007 10:31 am Předmět: |
|
|
To by mě fakt zajímal váš názor na onen průvěs a podtlak v koulích,když nedáte auto do servisní třeba před zvednutím na zvedáku,nebo na heveru.Já si totiž myslím,že to absolutně nic nemůže s koulema udělat-můj názor a váš?
Už ses díval na to táhlo?Nemá cenu řešit cokoliv jiného,pokud máš vypadlé táhlo,opravdu ne. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út červen 12, 2007 10:50 am Předmět: |
|
|
Podtlak v kouli, hahahaha
to je jasne, že s koulema to nemuže nic udelat. když zvedneš auto zvedákem a neni v Max poloze nahoře, tak se muže pouze nasát vzduch z "obalu" pístnice do pracovního pístu pístnice, no a pak je to trochu zavzdušněný ... musí se dát auto dolu a nahoru a dolu a nahoru a .... _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út červen 12, 2007 11:32 am Předmět: |
|
|
Dík Pate nebo Mate? Jsem to psal ,že tomu nevěřím,zbytečně se kolikrát hysterčí kolem hydrauliky,to není dobré..Máco,ale kdoví jak jsi to zas myslel _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: st červen 13, 2007 10:01 am Předmět: |
|
|
tak se omlouvám myslel jsem to tak, že se ten podtlak musí udělat v kouli tzn. že by pístnice nenasála vzduch ale je to v podstatě jedno jelikož dezinformace se šíří odčividně velmi dobře _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr 78
Založen: 25.1.2007 Příspěvky: 22 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt červen 14, 2007 7:06 pm Předmět: |
|
|
viliwu táhlo asi vypadený nemáš protože to by to asi nereagovalo vůbec. Přesně to byl můj případ stačí vyčistit korektor a bylo po problému. Teď auto reaguje tak rychle, že mě to i překvapilo |
|
Návrat nahoru |
|
|
Frenk
Založen: 10.12.2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Kněževes u Rakovníka
|
Zaslal: čt červen 14, 2007 10:11 pm Předmět: |
|
|
Zdravim. Zakladni pozice korektoru je stredena pery. To znamena, ze pokud vypadne spojovaci kloubek, zustane korektor zamceny a karoserie zustava ve stejne pozici (vliv na to uz maji pouze netesnosti a nasleduje pohyb jen dolu). Proto lze provizorne vysku nastavit jak pise Viliwu (zvednout rucne , potom spustit a ve spravnou chvili nastavit stredni pozici). Bez kloubku pouze nefunguje automaticka korekce vysky. Co se tyka podtlaku v hydraulickem systemu. Na zadni pistnice zadny podtlak pusobit nemuze (pistnice se opiraji o ramena > viz problem s povolenim kouli bez tlaku). A predni pistnice pri odlehceni (zvednuti karoserie), kdy neni tlak proti membrane, vytlaci tlak dusiku LHM z koule (stejne jako pri spusteni do spodni pozice pouze vypoustim LHM do nadrzky ). Navic pri zvednuti karoserie (napr. vymena pneu) hydraulika reaguje na vysokou pozici karoserie a korektor logicky vypusti vsechnu LHM do nadrzky (proto vam po spusteni zvedaku dolu nekdy nejdou vyndat spalky na podlozeni > az po nastartovani a zvednuti). Nezapominam tedy dat paku na horni pozici a LHM neutece. Frenk _________________ Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995 |
|
Návrat nahoru |
|
|
viliwu
Založen: 9.6.2007 Příspěvky: 4
|
Zaslal: čt červen 21, 2007 4:12 pm Předmět: |
|
|
tak diky vsetkym.bolo to tiahlo.Lenze,ked som ho zalozil spat,tak predok v normalnej polohe je dost vysoko.Nemeral som to,ale zda sa mi to tak.Tak este skusim vycistit a nastavit korektor. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|