Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
martin kučera
Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 46
|
Zaslal: po říjen 15, 2007 8:55 am Předmět: imobilizér - překódování |
|
|
Zdravím,
koupil jsem v Německu Xantii s vestavěným imobilizérem (rv 96) a nevím si rady s jeho překódováním. Díky za radu jak na to.
Martin |
|
Návrat nahoru |
|
|
DPD
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 100 Bydliště: Kamýk nad Vltavou
|
|
Návrat nahoru |
|
|
martin kučera
Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 46
|
Zaslal: po říjen 15, 2007 11:14 am Předmět: |
|
|
Díky za odkazy - určitě pomůžou.
Zajímala by mě ale ještě jedna věc. Z motoru se ozývá nepravidelné cvakání(klapání) - prý je to v pořádku a příčinou je hydraulika. Cvakání se někdy roztluče docela velkou intenzitou a je zřetelně slyšet do uzavřeného interiéru. Opravdu je to normální?
Díky |
|
Návrat nahoru |
|
|
DPD
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 100 Bydliště: Kamýk nad Vltavou
|
Zaslal: po říjen 15, 2007 6:53 pm Předmět: |
|
|
Podle toho, jak to popisujes, tak to bude nejspis hydraulicke cerpadlo - najdes ho vpravo vepredu u remene (prvni zezhora - takova cerna vec, co do ni vede nekolik hadicek). Je to vice cvaknuti za sebou, pak chvili klid a pak znovu. Pokud to zesileni souvisi se zvysenim otacek motoru, tak je to asi ok. Me to dela taky a pry to nemam resit. Rekl bych, ze u noveho auta to normalni neni, ale u aut naseho stari je asi jednodussi (a levnejsi) nechat cvakat dokud funguje. Kdyz jsem u nej stal pri mereni emisi, tak jsem docela koukal, jaky vydava zvuk pri vyssich otackach... Docela by me taky zajimal nazor nekoho zkuseneho
Druha vec, ktera tam muze cvakat je ventil hydractivu - najdes ho uprostred u koule ktera je za chladicem (centralka). Ten by mel pri normalni poloze a spustenem motoru cvaknout cca kazdych 20 sekund. Pokud cvaka casteji (kazdych nekolik sekund), tak je vadna (nejspis prorazena) centralni koule.
Pokud kecam nesmysly, tak me prosim nekdo opravte _________________ XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: po říjen 15, 2007 9:23 pm Předmět: |
|
|
DPD napsal: | Druha vec, ktera tam muze cvakat je ventil hydractivu - najdes ho uprostred u koule ktera je za chladicem (centralka). Ten by mel pri normalni poloze a spustenem motoru cvaknout cca kazdych 20 sekund. Pokud cvaka casteji (kazdych nekolik sekund), tak je vadna (nejspis prorazena) centralni koule.
Pokud kecam nesmysly, tak me prosim nekdo opravte |
Si myslím, že tohle je nesmysl, ventil hydractivu necvaká ale slabě bzučí, za chodu motoru ho rozhodně neuslyšíš a hlavně není zavislý na čase ale na pokynech čidel a počítadla hydractivu. To co myslíš ty je regulátor tlaku. Jestli se cvakání opakuje pravidelně po méně než 20 sekundách a když si sáhneš na vývod od hydročerpadla a vibrace odpovídají cvakání, podíval bych se na tlak akukoule. _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin kučera
Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 46
|
Zaslal: po říjen 22, 2007 7:47 am Předmět: |
|
|
Dík za info.
MK |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: so červenec 18, 2009 7:35 am Předmět: |
|
|
Ahoj nevite nekdo proč auto po pul roce co mělo odpojenou baterku normalne startovalo bez kodu a pak si najednou vpomělo že by taky po vas mohlo kod chtit? kod samozřejmě mam ale spiš mě to zajima proč to ten kod nechtělo hned ale asi až po 5 nastartovani. ( X1combi 1,8 8v 1997) _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: so červenec 18, 2009 9:33 pm Předmět: |
|
|
Asi bude nejlepší, když se ho zeptáš . Proto každému kdo tam tu klávesnici nechce z důvodu absence odkládacích míst, aby klávesnici samotnou vozil s sebou, protože si to po odpojení baterie zamane a chce kód.
Vyhneš se tomu pouze tak, že po zapojení baterie okamžitě zapneš klíč, aby neměl čas se zakódovat. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
alsfkjaskldf
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 4
|
Zaslal: ne srpen 02, 2009 9:56 pm Předmět: imobilizer |
|
|
kdyz se jeste vratim k puvodnimu problemu.podle navodu jsem zkousel vyrusit imobilizer. mam tu verzi, kde je na klavesnici misto klavesy D/N klavesa S. kdyz zapnu zapalovani,namackam svuj kod a podrzim 2 sekundy klavesu S...nic se nezmeni. kdyz pockam...zapnu zapalovani (rozsviti se kontrolky), namackam svuj kod, zmacknu klavesu C, namackam 0000, zmacknu klavesu C tak to udela jiny zvuk (ty-týýýýýýý) čili ne ten, jak pisou v navodu. zkousel jsem i po tomto prenastaveni kodu nastartovat auto, ale nic. po 1 minute se imoilizer zaes aktivuje a je potreba zadat puvodni kod. mohl by me nekdo poradit co s tim??co delam spatne? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: ne srpen 02, 2009 10:12 pm Předmět: |
|
|
Proč tam cpeš ty nuly?? Je to kód který používaly servisy jen kvůli delší době opětovného zakódování.
Změnu kódu musíš aktivovat 2× za sebou. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
alsfkjaskldf
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 4
|
Zaslal: ne srpen 02, 2009 10:43 pm Předmět: imo |
|
|
ten kod 0000 je popsan jako neutralni..takze nebudu muset porad zadavat kod.
takze kdyz chci dat neutralni kod, tak postup jako pro blbce je : zapnout klicek na polohu rozsviceni kontrolek, namackat puvodni kod, zmacknout C, namackat 0000, zmacknout C, nastartovat, chcipnout, rozsvitit kontrolky, namackat puvodni kod, zmacknout C, namackat 0000,zmacknout C, nastartovat
a pak uz to bude chodit?? nebo jak to vyresit? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|