Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Petr Falář
Založen: 14.2.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Doubrava
|
Zaslal: ne červenec 12, 2009 3:00 pm Předmět: |
|
|
Jo, na ten kloub jsem myslel taky jako na první zásah. Je tady na stránkách někde návod, jak na to? Trochu zručný snad jsem, ale nechci vysloveně bádat. Takže pokud jste to už někdy někdo dělal, prosím o radu. Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
hombok
Založen: 16.8.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: U Olomouce
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Lupo
Založen: 24.7.2007 Příspěvky: 13
|
Zaslal: ne červenec 12, 2009 4:51 pm Předmět: |
|
|
Kdysi mi to dělalo to samé, najednou mi začalo tuhnout řízení a bylo to fakt peklo s tím otáčet. Hydraulika ale byla v pořádku, tudíž jsem při dofuku koulí požádal mechanika a se na to mrkne. Podíval se na to a pak plácnul do kloubu hrst vazelíny. A bylo to. _________________ 1.8i, 16V, r.2000 |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po červenec 13, 2009 12:02 pm Předmět: |
|
|
Lupo napsal: | Kdysi mi to dělalo to samé, najednou mi začalo tuhnout řízení a bylo to fakt peklo s tím otáčet. Hydraulika ale byla v pořádku, tudíž jsem při dofuku koulí požádal mechanika a se na to mrkne. Podíval se na to a pak plácnul do kloubu hrst vazelíny. A bylo to. |
Trápilo mě hlavně zpočátku silně tuhé řízení v mrazech,dvakrát se příležitostně promazal kloubek řízení-WD40 na uvolnění a mazání+posléze zavalením vazelínou ve spreji.Je to min.dva roky a od té doby i v zimě klid.A to jsem si myslel,že to nepomůže nebo jen na chvíli. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Falář
Založen: 14.2.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Doubrava
|
Zaslal: st červenec 22, 2009 5:54 am Předmět: |
|
|
Po prostříknutí kloubu WDčkem a ještě nějakým sprejem na uvolnění jde zase volně točit volantem. To jsou mi věci... |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: st listopad 11, 2009 8:07 pm Předmět: |
|
|
Ešte sa mi to nestalo až dnes. Po naštartovaní mi strašne začal píska remeò po pár sekundách prestalo ,celý deò som jazdil a aj pršalo tak som to pripisoval vlhkosti.No na moje prekvapenie pri cúvaní a natočení volantu mi stuhlo riadenie. A hneď ako "dopískal" remeò bolo zase všetko v poriadku ,som zvedavý čo mi to urobí ráno.
Môže to by tým klbom alebo len remeò prešmykoval a nepretočilo čerpadlo??? _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: čt listopad 12, 2009 8:59 pm Předmět: |
|
|
Ráno bolo všetko po starom ,pískanie remeòa prestalo ,riadenie neztuhlo dúfam,že to tak už aj zostane. _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: pá listopad 13, 2009 8:33 am Předmět: |
|
|
No a nebylo by lepší misto doufani sundat klinak zkontrolovat kladky napinak a vše co se točí? Než aby si zustal nekde viset to za to urcite stoji... moji prvni xantii jsem koupil s nabastlenym jinym klinakem a napinakem z BXa pač musely vyřadit kompresor klimatizace na kterym se zadřelo ložisko řemenice jinak mu nic nechybelo... no a když to budeš mit dole mužeš ho i vymenit stoji par korun a prace je to na 20 minut... _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: pá listopad 13, 2009 1:40 pm Předmět: |
|
|
Samozrejme ,ale ešte mi chýba zopár km (cca 10t) do výmeny rozvodového remeòa a všetkého okolo neho a dám vymeni aj klinový remeò a prezrie všetko čo by tam mohlo eventuelne odchádza (šponovák, remenica-ložiská atd.atd.). _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|