Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Tuhé řízení
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jirikB



Založen: 23.2.2009
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: po únor 23, 2009 10:12 pm    Předmět: Tuhé řízení Citovat

Zdravím všechny! Mám dotaz. Chci si pořídit Xantii a jedna, o kterou mám zájem, má problém s tuhostí řízení. Hydro funguje, zdá se, normálně, ale volantem jde točit velmi těžko. Také brzdy celkem fungují, tak nevím. Nemám s tím zkušenosti. S vozem jsem ujel cca 1km, což není mnoho, a volant šel pořád příliš těžko. Auto stálo v bazaru asi od vánoc, takže v těch velkých mrazech docela dlouho. Poradí mi prosím někdo, zda je tato závada vážná a na kolik je taková oprava nákladná? Nečekám přesnou diagnózu, ale nějaké možnosti. Moc vám všem děkuji.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: út únor 24, 2009 7:12 am    Předmět: Citovat

Kloub řízení, servo, čerpadlo. To jsou Tvé možnosti. Kloub někdy pomůže vystříkat a pomůže to. To ostatní pokud by bylo špatné je na repas, ani jedno z toho není nic strašnýho. Pokud by jsi to chtěl trvej na slevě a nejlíp si vem sebou někoho, kdo hydře rozumí. Napiš odkud jsi, třeba Ti někdo odsud nabídne svou pomoc a koukne na to s Tebou. Wink
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bog-fran



Založen: 8.5.2007
Příspěvky: 184
Bydliště: Most

PříspěvekZaslal: st únor 25, 2009 7:49 am    Předmět: Citovat

Když už jsme u toho, mě se občas stane, když opravdu mrzne, že hned po ránu po vyjetí, mi na chvilku posilovač vypadne, po pár metrech je to dobrý. Už mi to dělalo loòskou zimu, pak když bylo teplo dobrý, letošní zimu zase asi dvakrát...
_________________
r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dude



Založen: 10.1.2009
Příspěvky: 120
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: st únor 25, 2009 9:09 am    Předmět: Citovat

Jako Xantiak. Jestli ta hydraulika šlape dobře, tak bych i věřil tomu kloubu, že v zimě bez pohybu reznul....

Bog-fran: Jak máš starou LHM? Napadá mi možná "vodnatost" a následné zmrznutí...
_________________
Xantia Combi - Opera - 2.0 16V LPG, 7/99
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bog-fran



Založen: 8.5.2007
Příspěvky: 184
Bydliště: Most

PříspěvekZaslal: st únor 25, 2009 12:02 pm    Předmět: Citovat

Dude napsal:
...Jak máš starou LHM?...


Necelý dva roky, letos chystám další, i z průplachem. Tak uvidim...
_________________
r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirikB



Založen: 23.2.2009
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: st únor 25, 2009 10:07 pm    Předmět: Citovat

Děkuji všem za připomínky. Rozhoduji se, zda tento vůz koupit. Pořád mám obavu, jestli koupí francouze neudělám chybu. ale auto se mi moc líbí. Přeji všem hezký dne, nebo co právě je...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peter7777



Založen: 28.8.2008
Příspěvky: 507
Bydliště: Jelka, SR

PříspěvekZaslal: čt únor 26, 2009 8:21 am    Předmět: Citovat

Nech sa rozhodneš akoko¾vek pri Xantiách určite platí za málo peòazí vela muziky!!! Laughing
_________________
XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Malda



Založen: 26.8.2007
Příspěvky: 35
Bydliště: Přerov

PříspěvekZaslal: čt únor 26, 2009 7:57 pm    Předmět: tuhé řízení Citovat

Na 99% zatuhlý kloubek řízení,dělalo mi to tosamé. Stačilo vystříkat WDéčkem a od té doby gut,ale být tebou tak bazaristu tlačím s ceny,ví o tom prd.Dobře pořiď! Rolling Eyes
_________________
XII 99 HDI 80kw Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hombok



Založen: 16.8.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: U Olomouce

PříspěvekZaslal: pá únor 27, 2009 4:56 pm    Předmět: Citovat

Taky bych řekl křížový kloub. dělalo mi to taky jen občas a jen v zimě, tak jsem to vykuchal, prostříkal uvolòovačem na rez, a upnuté do svěráku to rozhýbával, protože v rukách to nešlo. Měl jsem to teda hodně, při tom kvedlání ve svěráku se z toho až kouřilo, jak se nažhavil, ale po chvilce to šlo úplně volně dvěma prsty, tak na to šlo pořádně vazelíny a zpátky do auta. Od té doby svatý pokoj.
_________________
X1 2.0i VSX 94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pucholt



Založen: 26.5.2007
Příspěvky: 268
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: pá únor 27, 2009 6:16 pm    Předmět: Citovat

Nejspíš to bude ten kloub (tyč řízení). Měl jsem to taky prostříkané WD-čkem ale pomohlo to jen asi tak na měsíc. Po výměně super. Dal jsem tam starší s perfektní hybností. S tou původní se v ruce vůbec nedalo hýbat...
_________________
Citroën Xantia 2.0 HDI 2000
Citroën Xantia Break 18i 8V 1996
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Josef 2.



Založen: 9.9.2007
Příspěvky: 1647
Bydliště: Míškovice u Holešova

PříspěvekZaslal: pá únor 27, 2009 6:44 pm    Předmět: Citovat

Taky hodně záleží jestli to není jsště starý model s tzv. kostkou tlaku.
Proto je tady taky to doporučení:
Doporučení č. 1 - doplòte si do profilu bydliště, aspoò město nebo oblast. Zamezíte tím zbytečným otázkám typu "odkud jsi?", když se vám někdo snaží pomoci např. s nejbližším servisem.

Doporučení č. 2 - dejte si do podpisu typ auta, aspoò rok výroby, motorizaci, typ karoserie (Berline/Break). A taky dost důležité je výbava, např. klimatizace, ABS, atd. Zamezíte tím zbytečným otázkám typu "jaké máš auto?" nebo "co máš za motor?"
_________________
Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lucky.kluk



Založen: 14.1.2009
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: st březen 11, 2009 6:15 pm    Předmět: Tuhé řízení Citovat

Opět prosím místní odborníky o radu na další problémy s mojí V6 xantii II, 99, automat,. Protože se mi nezdály ( a pořád nezdají...) jízdní vlastnosti a zejména pak pérování, nechal jsem v rámci údržby dofouknout všech 8 koulí, jelikož mi teklo LHM čerpadlo tak i to jsem po šílených útrapách s demontáží a následnou montáží komplet přetěsnil (u V6 je ke všemu výborný přístup....), tak jsem po ujetí cca 250 km zjistil, že mi, kromě častějšího blbnutí zadního korektoru (když stojím na světlech na brzdě tak si pružiny na korektoru zavržou a auto si poskočí nahoru nebo dolů...)začíná zejména při pomalé jízdě ve měste přituhávat řízení...otočím jednou volantem lehce a při dalším pootočení to tuhne...Je to pocit jako bych jel na prázdné gumě by na ni nejedu...Před tím to nikdy nedělalo...Čerpadlo se zdá fungovat správně...kontrolky rychle zhasnou, auto se poměrně rychle zvedá i padá jak do servisních poloh, tak i když zatížím kufr atd......Je možné, že když se teď často měnila poloha a drbalo se i s tím čerpadlem, že se uvolnil někde nějaký bordel a něco se přicpává...? LHM i sítka chci vyměnit teď o víkendu, kouknu se i na ten kloubek řízení jak se zde probíral, ale už teď s toho mám hrůzu, co se na mě zase vyvalí za další závadu...sere se to pěkně, to se musí nechat a to má to auto najeto 160 tis...Omlouvám se předem za předlouhý příspěvek a uvítám jakékoliv názory kde hledat zakopaného psa...Díky Luckykluk
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hellboy



Založen: 24.11.2008
Příspěvky: 9
Bydliště: Ústí n/L

PříspěvekZaslal: st březen 11, 2009 7:29 pm    Předmět: Citovat

(X2 break 1.8 16V 1999) já ti asi nepomůžu,nýbrž mám stejný problém....
budu rád,když někdo poradí...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Petr Falář



Založen: 14.2.2009
Příspěvky: 51
Bydliště: Doubrava

PříspěvekZaslal: ne červenec 12, 2009 11:39 am    Předmět: Citovat

Po ročním celkem bezproblémovém ježdění s mojí XII Berline 1,8 16V r.v. 1999 se mi začaly projevovat obdobné problémy, jako tady píše lucky.kluk a zřejmě i Hellboy. V určitý moment tuhne řízení, děje se tak nepravidelně, ale dost často. To tuhnutí se projevuje vždy jen v cca 2/3 rejdu. Při mírném zatočení a při překonání tuhého místa do plného rejdu to jde dobře. Dále kola se z rejdu nevrací zpět do úplně rovné polohy, v závěru "návratu" jim musím pomoci volantem. Dle toho, co jsem zde našel může jít o tři problémy: kloub řízení, servo a čerpadlo LHM. Poradíte někdo čím začít, nebo vhodný servis v oblasti Liberec - Mladá Boleslav?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hombok



Založen: 16.8.2007
Příspěvky: 135
Bydliště: U Olomouce

PříspěvekZaslal: ne červenec 12, 2009 12:24 pm    Předmět: Citovat

Začni tím kloubem, je to nejjednodušší a nic tím nezkazíš.
_________________
X1 2.0i VSX 94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)