Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: st červen 17, 2009 7:58 am Předmět: |
|
|
mal by som len jednu otázku. Ak by sa XA ahala za lano a sem-tam sa zaradila rýchlos (aby sa točil motor) a tým pádom by hydraulické čerpadlo doplnilo tlak do systému, fungovali by brzdy počas celej doby ahania? _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: st červen 17, 2009 8:04 am Předmět: |
|
|
sgt napsal: | mal by som len jednu otázku. Ak by sa XA ahala za lano a sem-tam sa zaradila rýchlos (aby sa točil motor) a tým pádom by hydraulické čerpadlo doplnilo tlak do systému, fungovali by brzdy počas celej doby ahania? |
jo, někteří z nás už to podstoupili. (já ale néééé). Nicméně, xantii tahat na laně ano, ale opatrně a pomalu a na opravdu nejnutnější vzdálenost a brzdit za pomocí ručky. Vše v klidu a s rozvahou. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: st červen 17, 2009 12:12 pm Předmět: |
|
|
sgt napsal: | mal by som len jednu otázku. Ak by sa XA ahala za lano a sem-tam sa zaradila rýchlos (aby sa točil motor) a tým pádom by hydraulické čerpadlo doplnilo tlak do systému, fungovali by brzdy počas celej doby ahania? |
No nepřijde mi to jako moudrý, skoro všichni se bojej, aby jim při roztlačování bez starteru nepřeskočily rozvody a ty by si takhle chtěl tlakovat system?
Jinak na laně a na ručku se dá odtáhnout značný kus, když jsou si oba zúčastnění vědomi toho, co dělaj. _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
luk.zah
Založen: 6.2.2008 Příspěvky: 93
|
Zaslal: st červen 17, 2009 5:19 pm Předmět: |
|
|
Já bych to na tom laně opravdu raději nezkoušel....
Manuál to výslovně zakazuje a asi vědí proč, no a já má jednu zkušenost, díky které musím říct: Xantii na laně - už nikdy víc!!!
Kdysi, když jsem měl ještě A4 a Xantii měl táta, tak mi táta zavolal, že mu nejde natočit auto a že jestli ho NA LANÌ odtáhnu do servisu.
Souhlasil jsem. Lano byla jediá možnost, protože v tu chvíli jsme neměli k dispozici ani tyč ani podvál. Navíc to do servisu bylo asi 7 km po městě.
Jeli jsme opatrně - tak 40 km/h (zhruba tak, jak jezdí dědci v klobouku ).
Projížděli jsme město a na levé straně stál autobus. U zastávky žádný přechod nebyl. Jak jsem projížděl kolem toho autobusu, najednou mi z před autobusu skočil přímo před auto rozběhnutý ´´zákeřný´´ důchodce. Jak mě uviděl, tak strnul a já dupnul na brzdu. Táta to ale neměl šanci na ručku takhle prudce dobrzdit, tak aby se mi ´´nepodíval do kufru´´ strhnul volan plným rejdem vlevo (v pravo byl autobus) samozřejmě se zataženou brzdou. Divili byste se, jak mi Xantia strhla auto zadkem do protisměru. Když to všechno skončilo, byla naše auta ´´zaparkovaná´´ vedle sebe uprostřed silnice a tátova Xantia měla prasklé tažné oko.
Jak jsem už napsal - už nikdy víc. _________________ Xantia Berline, 1.8i 16v, r.v. 1997
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Renda28
Založen: 8.6.2007 Příspěvky: 79 Bydliště: Hodonín
|
Zaslal: st červen 17, 2009 7:21 pm Předmět: |
|
|
Pořidte si tažnou homologovanou tyč a dá se auto táhnout i několik stovek kilometrů. Stojí něco málo nad 1000,- a i Kirkiz ji má myslím v nabídce. _________________ X1 1.6 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubakkaja
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 83
|
Zaslal: st červen 17, 2009 8:12 pm Předmět: |
|
|
Tak konec tahani chlapi .
Zadni desky jsou nove kotouce slusne vsechno rozhybane a plne funkcni.
Takze to ze to brzdi az po chvilce je tedy normalni?
Proc to teda nebrzdi kdyz jedu 160 pribrzdim - dobre ale po druhem pribrzdeni uz to brzdi jakby bez posilovacer a strasne malo.
To ze se mi tedy zavzdusnuje zadek muze byt v tom ze mi do okruhu propousti zadni koule? |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: čt červen 18, 2009 3:10 pm Předmět: |
|
|
To Renda-s tyčí můžeš ale skončit bez oka a nárazníku.Alespoò mně se to stalo na P405 na křižovatce v pejru (táhl jsm ho za tranzitem z letovic do JH a z pejru /pelhřimova/ na laně)
Obojí mi zůstalo za tranzitem a pažout stal na zelený a Jarda (co mi pomáhal )čuměl s otevřenou pusou co se děje. _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubakkaja
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 83
|
Zaslal: čt červen 18, 2009 7:41 pm Předmět: |
|
|
Tady se ale neresi tahani. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Renda28
Založen: 8.6.2007 Příspěvky: 79 Bydliště: Hodonín
|
Zaslal: čt červen 18, 2009 7:52 pm Předmět: |
|
|
Jasně. Pome zpátky k těm brzdám.
Nechej proměřit tlak v přední a zadní centrální kouly.
No jestli jsou koule ok. Tak pak už může být jenom vadný brzdový ventil. Jinde už nemá co být rozbytý. _________________ X1 1.6 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubakkaja
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 83
|
Zaslal: pá červen 19, 2009 5:29 pm Předmět: |
|
|
Predni koule je ok zadni jsme nemeli vytahlou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Přemek
Založen: 26.10.2008 Příspěvky: 6 Bydliště: Kurdějov 51, Hustopeče
|
Zaslal: po červen 22, 2009 11:07 am Předmět: |
|
|
Zdravím, co se týče brzdného účinku pociuji také zhoršení u mé X2.
Minulý týden jsem měnil gumový klobouček v brzdovém válci, dvakrát v nejvyšší poloze odvzdušnil každé kolo a můžu říct, že to není úplně ono. Navíc jsem byl včera s přítelkyní v Prátru a na parkovišti si všiml, že zadek sedí a předek ne. Po nastartování mi předek na dvakrát vystřelí nahoru. Napadlo mě, jestli není třeba odvzdušnit i přední aku kouli. Děkuji za každou informaci. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Puggy
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 54 Bydliště: Mariánské Lázně
|
Zaslal: po červen 29, 2009 5:55 am Předmět: |
|
|
Podobnej problém jsem měl taky jako Bubakkaja.X1 brzdila jako když nic.Brzdy byly takový nějaký měký a účinek slabej (alespoò na 1,5 tuny vážící auto).
V sobotu jsem byl u pana Pelikána v Plzni na kontrole koulí a celé hydrauliky.K jeho i mému zděšení zjistil,že kouzelníci v autorizovaném !!servisu v Praze,odkud auto mám,namontovali místo centrální koule kouli pérovací !!!!!!.Vyměnil a zázraky se dějí.X1 brzdí jak o život.Stačí trochu víc sešlápnout brzdový pedál a visím v pásech jak ruksak.
Jinak pana Pelikána vřele doporučuji.Nemá dílnu vybavenou PC a elektronikou,ale je vynikající praktik.Ví kam šáhnout,co udělat a taky dá několik dobrých rad. _________________ Xantia 1,8i Break - Lázeňská krasavice vínová.
www.aprevize.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Falář
Založen: 14.2.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Doubrava
|
Zaslal: po červen 29, 2009 6:21 am Předmět: |
|
|
Už jsem tady někde psal, že Xantia má bezkonkurenčně nejlepší brzdy ze všech aut, které jsem kdy dosud řídil. A to ji co se hydrauliky týče měl v rukách zde neoblíbený mechanik z Malé Skály...
Kdysi jsem jezdil se služební Octavií s tenkrát nejsilnějším ropákem pod kapotou. Octávka neměla problém jezdit rychle (to ale X umí taky), ale byl děs to zastavit. Když jsem si koupil Xantii a zkoušel co to auto umí, tak jsem se hodně lekl, když mi při zkoušce brzd ze 180 km/h pásy málem zlomily žebra a noha mě brněla od ABS (na suchým asfaltu!). To se mi s Octavií nestalo nikdy (při takovýhle rychlosti nebylo ABS třeba, kola nešlo zablokovat, leda rychlým svárem ) ). Takto jsem v pár krizovějších situacích málem vytrhl Octavii volant z palubovky, moji sedačku posunul tlakem nohy málem až na zadní sedadla, ale auto si to dál hrnulo vpřed. Naštěstí to vždy dopadlo dobře a nějak jsem to umanévroval. Fuck off Škoda Octavia! V mým soukromým vozovým parku nepřistane ani náhodou.
Takže můj názor je, že pokud je u Xantie vše jak má být, měla by brzdit hodně dobře. Nevím, jestli podle typu motoru jsou u Xantií i různě dimenzované brzdy, ale já jsem u té mé (X2 1,8 16V) zcela spokojen. |
|
Návrat nahoru |
|
|
jk
Založen: 1.12.2006 Příspěvky: 457 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: po červen 29, 2009 7:19 am Předmět: |
|
|
Já bych octávku tak nehanil. Občas se s jednou 1.9TDi svezu a ta brzdí suprově. _________________ X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW |
|
Návrat nahoru |
|
|
Qěcy
Založen: 27.7.2007 Příspěvky: 113
|
Zaslal: po červen 29, 2009 8:52 am Předmět: |
|
|
Je vpořádku, když auto s ABS při zašlápnutí brzdy vší silou brzdí smykem? Onehdá jsem ze 60ky s 300kg vlekem zabrzdil na cca 20 metrech, ABS párkrát koplo do pedálu, ale gumy ječely. Asfalt kvalitní, tak 2 roky starý. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|