Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
NEIDEKER
Založen: 11.4.2009 Příspěvky: 5 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: út červen 16, 2009 2:18 pm Předmět: Chcípla za jízdy - dlouho nešla nastartovat 1,6i r.v.96 |
|
|
Ahoj lidi, dnes se mi stalo že mi můj miláček při rychlosti cca 90km/h naprosto chcípnul. Je cca týden po výměně svíček, ty jsem dnes znovu vyndal ale vyčstil a le neshledaj je jako špatný. Dlouho mi pak nešlo nastartovat ( vše makalo jen nenaskočil) až se to po cca hodině povedlo, je to už 2 případ od výměny. Ps: svíčky jsou dvoubodové. Porďte pls. Díky |
|
Návrat nahoru |
|
|
bog-fran
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 184 Bydliště: Most
|
Zaslal: út červen 16, 2009 4:46 pm Předmět: |
|
|
Zkusil bych tam vrátit ty původní, co to bude dělat, jestli to nepřestane, tak bych teprv hledal problém jinde. _________________ r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
Renda28
Založen: 8.6.2007 Příspěvky: 79 Bydliště: Hodonín
|
Zaslal: út červen 16, 2009 8:04 pm Předmět: |
|
|
Svíce to nebudou. 1,6 má zapalování bez rozdělovače. Tak že je jedno kolik elektrod má svíce. Já mám konkrétně 4elektrodové BERU už třetím rokem a naprosto bez problémů. Když to udělá znovu tak je potřeba hledat. Jestli to hází jiskru (pokud né muže to dělat zapalovací trafo, když se zahřeje může vynechat a jak to schládne tak zase třeba běží). Nebo to samé může dělat nějaký kontak na el. instalaci. Nebo jestli tam jde palivo, když né (tak kuknut na relé a na palivovou pumpu). Ještě v jakém stavu jsou rozvody? Nemohly přeskočit? Už jsem viděl jedno auto co melo přeskočený rozvod o 4 zuby a motor jel jenom za studena. _________________ X1 1.6 |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEIDEKER
Založen: 11.4.2009 Příspěvky: 5 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: út červen 16, 2009 8:25 pm Předmět: |
|
|
Ahoj, rozvody jsou cca 2 roky staré takže ty bych nejspíše vyloučil, bohužel problém už se rozšířil - momentálně vězím v práci a nemůžu to nadlábnout ani za studena. A když to naskočí tak to během 2 sekund zase chcípne. Přijde mi jako kdyby tam nešlo palivo, protože celý proces startu má kultivovaný průběh až na to že to prostě nenaskočí. Lámu si s tím hlavu celej den. Auto je podle mě v dobrý kondici má 107 tis km servisovaných do 85 kdy jsem si to koupil, tak je to pro mě záhadou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Renda28
Založen: 8.6.2007 Příspěvky: 79 Bydliště: Hodonín
|
Zaslal: út červen 16, 2009 9:15 pm Předmět: |
|
|
Tak podle toho co popisuješ tak má motor málo benzínu. Odpoj benzinovou hadici na přívodu k rampě vstřiku a vřad tam tečko z manometrem a zapni zapalování. Pal. čerpadlo by mělo natlačit u tohoto motoru tlak benzínu na 0,9 barů. Pozor čerpadlo je v provozu jen cca 10 vteřin po sepnutí zapalování. Pokud tam tlak neni tak to může jestě delat regulátor tlaku benzínu (takový talířek na konci rampy a vede od něho hadička zpátečky do nádrže. Jestě můžeš odpojit přívodní hadičku benzínu k rampě a strčít ji do pet láhve a parkrát zapnout a vypnout zapalování. Měl by se tam nastříkat benzín. Pokud ne tak bych vyměnil palivový filtr, pak relé ben. čerpadla, a na konec kouknout na samotné čerpadlo. _________________ X1 1.6 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Já
Založen: 24.6.2008 Příspěvky: 55 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st červen 17, 2009 6:14 am Předmět: |
|
|
Loni jsem tu někde popisoval jak se mi stalo něco podobného. Proto jen krátce. Ráno normálně naskočila a po cca 5 minutách chcípla a už nešla natočit. Povedlo se to až po zhruba hodině a opět po cca 5 minutách chcípla a už nenaskočila. Zdálo se mi, že neslyším čerpadlo, tak jsem z nedostatku času projel všechny pojistky a vše OK. Zavolal jsem si odvoz z chalupy a odjel do Brna. Za týden jsem se vrátil na místo činu, zkusil nastartovat a nic. Pak jsem se u čerpadla ujistil, že do něj opravdu nejde elektrika. Když jsem přejel dlaní po pojistkách v motorovém rostoru, tak se rozcvakala relátka. Proto jsem jel prstem po všech pojistkách a cvakání se ozvalo vždy, když jsem se dotkl jedné z nich. Tak jsem ji vytáhl, zkontroloval (byla samozdřejmě OK) a i přesto ji zkusil vyměnit. A ejhle, po dotyku to již necvakalo a bylo slyšet i čerpadlo. Chytila jako vždy na drc a od té doby je pokoj. Byla volná v uložení a přerušoval se kontakt.
Třeba Ti to pomůže, třeba ne. _________________ Xantia II Activa 3,0 24 V |
|
Návrat nahoru |
|
|
NEIDEKER
Založen: 11.4.2009 Příspěvky: 5 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: st červen 17, 2009 12:36 pm Předmět: |
|
|
Chlapi, děkuji za rady, hned o víkendu se do ní pustím, výsledek sem určitě napíšu. Tak ještě jednou dík. |
|
Návrat nahoru |
|
|
JendaRa
Založen: 23.11.2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Rapotín
|
Zaslal: út červen 30, 2009 2:48 pm Předmět: |
|
|
Opravdu bych změřil, kolik Ti tlačí čerpadlo. Nedávno jsem se s tím dost natrrápi, protože mám navíc LPG a tam jsem měl další jiný problém. Čerpadlo vrčelo, když jsem odpojil hadičku, tak docela dost cákal benzín, tak jsem si řekl že to bude Ok. V servisu to změřilo, tlačilo jen 0,2 a zhorošovalo se to po každém startu. Po výměně čerpadla je tento problém vyřešen... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Majlo
Založen: 27.6.2009 Příspěvky: 16 Bydliště: Horšovský Týn
|
Zaslal: út červen 30, 2009 7:16 pm Předmět: |
|
|
Nevím jestli to sem patří ale na mém bývalém autě citroen zx 1.4 to delalo to samé,za jízdy to normálka zdechlo a nešlo to natočit a třeba za hodku bez problemu a byla to nějaká destička na posilování jiskry. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|