Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Nesebr
Založen: 16.1.2008 Příspěvky: 11 Bydliště: Ostrava-Poruba
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 7:13 am Předmět: HDI 2.0 66 kW vysoke emise |
|
|
Ahoj Xantiaci,
Včera jsem byl nucen navštívit STK. Jaké bylo však mé zděšení na prohlášení technika, že nevyhovují emise. Dílnu zaplavoval černý dým, přístroj ukazoval hodnoty okolo 7-8 namísto povolených max. 2,62.
Najeto 205 tkm, spotřeba v normálu, jízně se zdá vše O.K.
Neví někdo co tomu může být? _________________ + Xantia 2.0 HDi
* C5 break 2.0 HDi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 7:28 am Předmět: |
|
|
Chip tuning. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
sgt
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 270 Bydliště: Skalité, SK
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 7:46 am Předmět: |
|
|
to máš rovnaký problém ako ja. Najzdených odhadom 280tkm, motor krásne beží, žiadne dymenie. S emisiami ale mám problém, viď sem
Vidím to asi na opotrebovanie trysiek, pri vysokých otáčkach už nedokážu asi dobre rozpráši naftu...
Pri bežnej jazde (aj vytočení do 4000 ot/min) sa za mnou žiadne kúdole dymu neobjavujú a spotrebu mám tiež v poriadku _________________ C5 Tourer 2.0 HDi 143k Exclusive
Xantia Break 2.0 HDi 66kW Plaisir |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nesebr
Založen: 16.1.2008 Příspěvky: 11 Bydliště: Ostrava-Poruba
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 8:26 am Předmět: |
|
|
Henry napsal: | Chip tuning. |
Žádný Chip tuning tam rozhodně není. _________________ + Xantia 2.0 HDi
* C5 break 2.0 HDi |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 10:23 am Předmět: |
|
|
Øek bych, buď jezdíš jak "děda" a máš tam moc sazí a pak při STK když tomu dal, tak to vylítlo ven, je dobrý čas od času auto pořádně prohnat, aby to vylítlo ven, obzvláš před STK. Druhá věc co píše SGT, že vstřikovače už dobře nerozprašují palivo a při vyšších dávkách se to už hůř spaluje. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nesebr
Založen: 16.1.2008 Příspěvky: 11 Bydliště: Ostrava-Poruba
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 11:32 am Předmět: |
|
|
Tak už je to O.K. Vymontoval jsem vzduchový filtr (Champion najeto cca 15 tkm) a hned bylo i pouhým okem vidět výrazné zlepšení.
Průměrný výsledek 1,41 a autko prošlo
P.S. A jako dědula opravdu jezdim, 18 už mi bylo dávno a naftu taky kupuji za své .
Takže bezpečně-úsporně-ekologicky. _________________ + Xantia 2.0 HDi
* C5 break 2.0 HDi |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 12:47 pm Předmět: |
|
|
Takže na emise s čistým filtrem _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 12:59 pm Předmět: |
|
|
Nesebr napsal: | Tak už je to O.K. Vymontoval jsem vzduchový filtr (Champion najeto cca 15 tkm) a hned bylo i pouhým okem vidět výrazné zlepšení.
Průměrný výsledek 1,41 a autko prošlo
P.S. A jako dědula opravdu jezdim, 18 už mi bylo dávno a naftu taky kupuji za své .
Takže bezpečně-úsporně-ekologicky. |
Nebylo to myšleno zle, já to šudlím taky předpisově, taky si naftu platím ze svýho. Jen to chce občas pořádně profouknout, hlavně pokud máš i původní kat, v tom se nachytá taky docela dost sazí. Jinak ten Champion asi pěkněj šmejd, pač filtr u HDI má předpis 60tisíc jak vzduch tak palivo, leda že ny jsi jezdil po sahaře. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 1:35 pm Předmět: |
|
|
xantiak napsal: | Øek bych, ....je dobrý čas od času auto pořádně prohnat, aby to vylítlo ven,.... |
Návody k obsluze zásadně nečtu, (jako většina) ale v německém manuálu k FIATu TIPO 2,0ie bylo napsáno a tučným písmem zdůrazněno, že: "Po pomalé jízdě (např. ve městě) je nutné, při jízdě několikrát vytočit motor nad 3500ot/min".
Rád jsem s tím argumentoval, když rodina reptala při rychlé jízdě. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nesebr
Založen: 16.1.2008 Příspěvky: 11 Bydliště: Ostrava-Poruba
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 1:41 pm Předmět: |
|
|
Sahara? Ani ne, jen Srbsko, Bulharské hory a pobřeží a Rumunsko uhlopříčně , zbytek městský provoz v Ostravě - zaprášeném srdci republiky.
Před Championem tam byl Framm, nebo tak nějak, kolem 20 tkm a ten byl tak zabetonovaný, že už to ani moc nejelo
BTW: V terenní poloze je autko tvrdé jako motokára strašně poskakuje, v provozní je pohodová houpačka, po vypnutí motoru za příšerného vrzání okamžitě padá. Je to takhle vpořádku, nebo mi ufoukly koule? _________________ + Xantia 2.0 HDi
* C5 break 2.0 HDi |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 2:17 pm Předmět: |
|
|
Nesebr napsal: |
BTW: V terenní poloze je autko tvrdé jako motokára strašně poskakuje, v provozní je pohodová houpačka, po vypnutí motoru za příšerného vrzání okamžitě padá. Je to takhle vpořádku, nebo mi ufoukly koule? |
v teréní je to normálka ... ale to padání a vrzání budou padací zámky, by to mohla dělat špatná Akumulační - centrální koule. Po vypnutí motoru okamžitě klesne tlak od čerpadla ( prázná koule) a tím pádem začnou zavírat padací zámky, ale auto se ještě dorovnává, jak jste ho odlehčili vystoupením z vozu a tlak se hádá v zámku prdí ... _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
xantiak
Založen: 28.3.2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 2:29 pm Předmět: |
|
|
Nesebr napsal: | Sahara? Ani ne, jen Srbsko, Bulharské hory a pobřeží a Rumunsko uhlopříčně , zbytek městský provoz v Ostravě - zaprášeném srdci republiky.
Před Championem tam byl Framm, nebo tak nějak, kolem 20 tkm a ten byl tak zabetonovaný, že už to ani moc nejelo
BTW: V terenní poloze je autko tvrdé jako motokára strašně poskakuje, v provozní je pohodová houpačka, po vypnutí motoru za příšerného vrzání okamžitě padá. Je to takhle vpořádku, nebo mi ufoukly koule? |
Tak to je docela divný, já tam dávám Purflux, teď jsem na něj koukal, je na něm najeto cca 25tisíc km a není až zas tak zasviněnej. Srbsko jezdím taky i pobřeží u moře to se docela divím, to psíš bude dělat ovzduší v OVÌ. _________________ * Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *
****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 **** |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nesebr
Založen: 16.1.2008 Příspěvky: 11 Bydliště: Ostrava-Poruba
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 2:32 pm Předmět: |
|
|
... to padání a vrzání budou padací zámky, by to mohla dělat špatná Akumulační - centrální koule. Po vypnutí motoru okamžitě klesne tlak od čerpadla ( prázná koule) a tím pádem začnou zavírat padací zámky, ale auto se ještě dorovnává, jak jste ho odlehčili vystoupením z vozu a tlak se hádá v zámku prdí ... [/quote]
Tak to je přesné, lépe bych to nepopsal. _________________ + Xantia 2.0 HDi
* C5 break 2.0 HDi |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 6:33 pm Předmět: |
|
|
Nesebr napsal: | Tak už je to O.K. Vymontoval jsem vzduchový filtr (Champion najeto cca 15 tkm) a hned bylo i pouhým okem vidět výrazné zlepšení.
Průměrný výsledek 1,41 a autko prošlo
P.S. A jako dědula opravdu jezdim, 18 už mi bylo dávno a naftu taky kupuji za své .
Takže bezpečně-úsporně-ekologicky. |
No nevím chlapci,nechci bejt chytrej, ale množství vzduchu,tedy i ucpaný filtr, by měla korigovat váha vzduchu.
Není již " unavená" ?
Na jiném místě inetu jsem četl testy odborníků a ti doporučují váhu vzduchu po ujetí 60 000 km vyměnit . _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
webster
Založen: 30.1.2008 Příspěvky: 121
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|