Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Petr Falář
Založen: 14.2.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Doubrava
|
Zaslal: út duben 07, 2009 12:01 am Předmět: Laděný výfuk pro 1,8 16V |
|
|
Jak jsem teď měnil gumy a lezl pod autem, tak jsem zjistil že se mi asi neodvratně blíží výměna minimálně posledního dílu výfuku nebo spojovací trubky. Máte někdo zkušenost se sportovním výfukem pro motor 1,8 16V? Pokud by to mělo nějaký význam, tak ho vyměním třeba celý, stějně se tomu časem nevyhnu. Jen bych rád věděl, zda má sportovní výfuk u tohoto motoru nějaký zásadnější vliv a případně jaký typ, výrobce... . Co jsem četl předchozí rady, sice nejsem u zelených, ale katalyzátor kvůli pár koním navíc vyhazovat nechci. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út duben 07, 2009 6:32 am Předmět: |
|
|
tady òáká rada je, lae jen vejfuckem z toho další stádo kobyl asi nedostaneš _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: út duben 07, 2009 1:23 pm Předmět: |
|
|
Tak hele ja ho mam a krom zvukovyho efektu jinej rozdil nepoznavam... Priste uz bych do toho nesel,ale kat vyndej!!! _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr Falář
Založen: 14.2.2009 Příspěvky: 51 Bydliště: Doubrava
|
Zaslal: st duben 08, 2009 1:33 am Předmět: |
|
|
[quote="Buchta"][url=http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=477]tady[/url] òáká rada je, lae jen vejfuckem z toho další stádo kobyl asi nedostaneš [/quote]
Tu diskuzi jsem četl. Nechci dělat nějaký zásadní úpravy, spíš mě s tou zřejmě blížící se výměnou vejfuku zajímá, jestli má cenu pátrat po nějakým "nakřáplým" (z hlediska nárůstu výkonu, ne hluku), nebo je to buřt. Netoužím z té mé stařenky lámat nějaké mocné koně navíc. Pokud ale existuje volba obyč vejfuk, standard výkon, lepší vejfuk (za rozumnej peníz) lepší výkon, tak jdu do toho lepšího. Pokud je to ale tak jak píše lightDJ, že to jenom víc řve, pak volím standardní vejfuk. Má ještě někdo s tímto zkušenost (třeba i u jinejch Xantiáckejch benzínovejch motorů 16V bez turba - což je už asi jen 2,0 16V)? |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: st duben 08, 2009 1:50 pm Předmět: |
|
|
Jeste jsem si vzpomel,mama si nechala na saxo udelat obycejnej vyfuk (tichej) ale z nerezu jako jsou sportovni,to je snad jedina vetsi vyhoda... _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kaspřik
Založen: 21.5.2007 Příspěvky: 218 Bydliště: Tanvald-Sudety
|
Zaslal: st duben 08, 2009 6:20 pm Předmět: |
|
|
Petře kdyby jsi chtěl výfuk co dá ten nějaký koník navíc tak musíš měnit celej včetně svodů, protože hlavně ty svody ti udělaj koníky navíc, ale cenu takového výfuku odhaduji na 20-50 tisíc. Samotnej zadní díl ti udělá jen kravál a nic víc. _________________ Xantia 2.0 HDI break exlusive, 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
bog-fran
Založen: 8.5.2007 Příspěvky: 184 Bydliště: Most
|
Zaslal: čt duben 09, 2009 8:50 pm Předmět: |
|
|
Pokud nemáš V6, tak tam prosim tě nic takovýho necpi. Jenom to řve a každej trochu zkušenej člověk pozná, že je to jenom rachot a ty koně tam stejně nejsou. Možná tak balit nějaký puberačky, ale ty se ti na xantii stejně nepřilepý(: _________________ r.v.95 1,9TD - už sešrotovaná |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: pá duben 10, 2009 4:32 pm Předmět: |
|
|
To by ses divil.... libi se jim kolik tam je mista,posledne tvrdila ze predtim byla ve vytunenej (spis vytuzenej) honde CRX a mela pak bouli na hlave... Ale pravdu mas,necpat zdroj kravalu do vraku!!!! Je to k nicemu uz to vickrat neudelam,jen vyndej kat a udelej si radost hezkou koncovkou ale to je tak vsechno,ale jak rikam,je nerezovej,to je jedina vyhoda... _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
mevi
Založen: 21.11.2007 Příspěvky: 217 Bydliště: Litoměřice
|
Zaslal: čt květen 07, 2009 1:21 pm Předmět: |
|
|
No na střední jsem neco takoveho chtel na BX 1,9 TZi měl sem ale navic starej zrezlej klasickej vejfuk v kauflandovi jsem pořidil ovalnou koncovku za 120 kč a ten starej vejfuk sem rozřiznul pulce a vykuchal vsechno co v nem bylo pak jsem se učul vařit slabej zrezlej plech silnou elektrodou ale povedlo se a to byla frajeřina se holky a lidi otačely a tukali si na hlavu. Po mesici me to omrzelo a vratil jsem tam original tichej vejfuk. Ušetřil jsem tenkrat 3500 za REMUSE. Asi tak no A je fakt že za V6 se otači skoro každej pač čekaj co pojede za sportak a misto toho rodinnej kočár. _________________ XII 3.0 24v, XII 1.8 16v, XI 2.0i Vše LPG XI 1.8i combi a XII 2,0 16v zatim v benzínu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Pů
Založen: 17.6.2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: čt květen 07, 2009 2:57 pm Předmět: |
|
|
Je to pravda, že samotnej "sportovní" výfuk je na nic. Akorát to dělá kravál a na delší cesty je to dokonce nepříjemný.
U mně byl poznat rozdíl až potom co sem nechal udělat sportovní svody, vyndal kat a od turba až dozadu vede nerez trubka o průměru 8cm a zakončeno Musketierem. Je to pěkný až na tu cenu. Ale aspoò jede pěkně _________________ Xantia 2.0TCT Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
|