Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
AJM
Založen: 8.1.2007 Příspěvky: 194 Bydliště: Třeboň
|
Zaslal: st duben 15, 2009 7:24 pm Předmět: |
|
|
Netřeba kupovat zátku origo, stačí sehnat ucpávku na roxor, dělá se ve stejné velikosti, jako je otvor a stojí cca 20 Kč. Mám jich nakoupeno do zásoby. _________________ Xantia I 18i 8V SX Break Athena 97´pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois
Xantia I 18i 16V VSX pack electricité, pack froid 97´
Xantia I 18i 8V SX 94´
Xantia II 18i 16V SX pack visibilité, pack look, pack electricité, pack bois 99´ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st duben 15, 2009 7:43 pm Předmět: |
|
|
kulak napsal: | Osobní zkušenost ze rzi je taková, i super ošetřená rez je stálé rez která se maximálně zpomalí o pár měsíců, nehledně na to se rez dále rozrůstá a škody jsou větší. |
Po moji protikorozní kůře se už nerozrůstá a má šmitec.
Super ekologický přípravek A00 ohřátý na asi 60°C a tlakem rozprášený do dutin leze i pod "pirelkama" ve spoji prahů.
Je pravda, že taky trochu kape pod auto, ale při jízdě to není vidět.
P.S. Vyzkoušeno na FIAT UNO r.v. 1984 a s původní plechařinou likvidováno v roce 2007. Další auta mě vypadla ze statistiky z důvodu prodeje. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: st duben 15, 2009 8:00 pm Předmět: |
|
|
No,a prozradíš nám,jak jí tlakem rozprášit do dutin?
Nějak si to pořád nedokážu moc představit,rozprašovat vazelínu po dutinách Já když si mažu náklaďák maznicí,tak je to docela fuška to utačit,natož rozprášit,a ti i když si vazelínu nahřeji. _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: st duben 15, 2009 8:35 pm Předmět: |
|
|
AJM napsal: | Netřeba kupovat zátku origo, stačí sehnat ucpávku na roxor, dělá se ve stejné velikosti, jako je otvor a stojí cca 20 Kč. Mám jich nakoupeno do zásoby. |
Nic ve zlém, ale roxor není dutý, totiž na něj ucpávka těžko existuje.
Trošku sis to popletl s jeklem. Ale snad to tady ostatní pochopili. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 8:15 am Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | No,a prozradíš nám,jak jí tlakem rozprášit do dutin?
Nějak si to pořád nedokážu moc představit,rozprašovat vazelínu po dutinách Já když si mažu náklaďák maznicí,tak je to docela fuška to utačit,natož rozprášit,a ti i když si vazelínu nahřeji. |
No tj stará věc,vazelínou smíchanou s olejem se dělali škodovky-stovkové řady A je fakt,že absolutně nerezavěli!Nevím,čím to stříkali,ale řekl bych,že klasicky,protože tuto směsku prostě bylo možné takto aplikovat.
Jen ta A00 samotná tj šílený "sopel",ale možná jak píše autor,když se rozehřeje dostatečně,je to zřejmě dost tekuté a hlavně řídké,pak má snahu to vytéci přes cokoliv???Nevím jen tipuju...
Já osobně po úvaze a konzultaci s karosářem i přes opravdu pokročilou korozi jednoho prahu,nebudu nic řezat a vařit.Vypláchnu řádně tuto dutinu olejem(na doporučení WD-40,který prý opravdu umí rez zastavovat-ověřeno v praxi) a následně FLUID přípravkem.A se to klidně pomele navzájem ničemu tím neuškodím.Takto to budu ošetřovat i 2x do roka je to otázka pár vteřin,dírky na aplikaci mám navrtané.Ucpávku dám novou,ale tu asi nejspíš taky zastříkám něčím co bude po ruce.Věřím i přes pokročilou rez,že to furt ještě vydrží "na furt". _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 8:55 am Předmět: |
|
|
JiRaY napsal: | ...No,a prozradíš nám,jak jí tlakem rozprášit do dutin?
... |
To je "šílený" aparát.
Upravený hasičák (tlaková nádoba) ponořená do jiné nádoby naplněné vodou, to vše postavené na vařič. Po ohřátí se k tomu připojí kompresor a tlakem asi 6 atm. , přes systém trubek a kohoutů (aby se A00 správně smíchala se vzduchem) se to aplikuje do dutin. (podobně jako REZISTIN)
A00 se rozpráší stejně jako REZISTIN.
P.S. Má to háček. Všechno čeho se A00 dotkne je po vychladnutí na vyhození. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: čt duben 16, 2009 8:56 pm Předmět: |
|
|
Hmm,to sis dělal sám ten aparát,nebo ti to někdo sestrojil,a nebo snad to bylo původně určeno na úplně něco jiného?
Tak či tak,je to pro nás ostatní,co nevlastníme podobný přístroj je to nepoužitelné.
Leda bych zajel k tobě na dutiny
A vysvětli mi,proč je po kontaktu s tím hnusem jakákoliv věc zničená? _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 9:40 am Předmět: |
|
|
Je konstruovaný speciálně na dutiny. Jeho stáří odhadujeme tak na 40 let. Autorem toho "vynálezu" je jeden kamarád.
Ta A00 na všem drží tak dobře, že manželka odmítá dát do pračky cokoliv špinavé od A00. _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
stepan
Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 135 Bydliště: ŠkodaBurg
|
Zaslal: pá duben 17, 2009 8:38 pm Předmět: |
|
|
Já A00 použil na svojí ladu na spodek a otec to na svém autě už používá asi 20 let. Na spodku se to musí tak jednou za dva až tři roky obnovovat. Stačí tu vazelínu ohřát v plechovém kbelíku k bodu varu a pak štětkou patlat. Jedina nevýhoda je , že po dotyku se studeným plechem to má tendenci sopelnatět a pak se blbě roztíra. Jakmile je takto auto ošetřeno a projede se s tím párkrát po polní cestě, tak se to zatáhne prachem a vznikne z toho hmota, která se podobá mastnému a vláčnému asfaltu. Každopádně pak koroze může opravdu se jít klouzat. Sám to teďka přez léto hodlám aplikovat na podvozek a do dutin smíchám rozehřátou A00 s vyjetým olejem tak v poměru 50:50. Po vychladnutí to bude sice stejně tekuté, ale dostane se to všude do spár a mezi dva svařené plechu. Jedinou nevýhodou toho všeho je, že je to nechutně hnusná a špinavá práce a člověk pak ještě tejden smrdí a nemůže si pořádně vydrbat ruce ( nehty ) _________________ Lada 2103 - 1608 DOHC - 73,5 kW - Incredibile macchina
Lada SAMARA 1,3 LS - Zachránila mi život
Citroen XANTIA 1,9 TD - Zaoceánska LOÏ COMFORTI
Opravují a seřizují motory PSA |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|