Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vikill
Založen: 31.3.2009 Příspěvky: 1
|
Zaslal: út březen 31, 2009 6:26 pm Předmět: šílená spotřeba |
|
|
Zdravím všechny.
Nedávno jsem si koupil Xantii r.v. 1999 1.8 16v 81kw.mám najeto zhruba 6000km.Chci se zeptat jakou máte spotřebu s tímto autem? jezdím většinou za 9.5l(vdálenosti kolem 50km) nejmín jsem jel za 8.5(cca 200km po dálnici). můj styl je spíše mírný poslední dobou.Před xantií jsem měl hondu prelude 2l a jezdil sem kolem 8.5 a to sem ji moc nešetřil.je to normální spotřeba u xantií? |
|
Návrat nahoru |
|
|
bubakkaja
Založen: 28.9.2007 Příspěvky: 83
|
Zaslal: út březen 31, 2009 7:36 pm Předmět: |
|
|
Jo 10 11 je normalni.Aspon kdyz chces normalne jezdit. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alien
Založen: 29.1.2007 Příspěvky: 224 Bydliště: Prágl four
|
Zaslal: út březen 31, 2009 7:39 pm Předmět: |
|
|
Vikille tebou udávaná spotřeba spadá skutečně do reálných hodnot a průměrů u tohoto motoru. _________________ Inu přišel čas na výměnu.
Hádéíí
|
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
|
Návrat nahoru |
|
|
vikicv
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 172 Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy
|
Zaslal: út březen 31, 2009 8:23 pm Předmět: |
|
|
Zkus si vymenit lambda sondu a vzduchovy filtr. U me -1 -1.5 litru/100km
Bude ti stacit univerzalni nahrada, pokud jsi zrucny.
Viktor _________________ X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný |
|
Návrat nahoru |
|
|
xj12
Založen: 25.3.2008 Příspěvky: 88 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: út březen 31, 2009 8:27 pm Předmět: |
|
|
bubakkaja napsal: | Jo 10 11 je normalni.Aspon kdyz chces normalne jezdit. |
Děláš si srandu tak vylezu spotřebou při jízdě jako prase,kdy jedu 150-220 na okrskách a ve městě plná jedna,dva a skoro tři.
Při normální jízdě mám okolo 9 a je to V6 se 140kW _________________ 2.0i16V Aut.
C5 II V6 Exl. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út březen 31, 2009 8:31 pm Předmět: |
|
|
_________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Luboš X
Založen: 10.11.2007 Příspěvky: 254 Bydliště: Kaplice
|
Zaslal: út březen 31, 2009 8:47 pm Předmět: |
|
|
když jsem jezdil 2km do práce a 2 km z práce taky jsem se těžko vešel do 10 litrů, ale nedávno jsem jezdil denně 100 km tam pak 100 km zpátky a to bylo za 7 - 7,5 l, nijak jsem se nehonil, rychlost kolem těch 90 km/h. určitě nic nezkazíš výměnou oleje a obou filtrů, možná kontrola, příp. výměna svíček, ta lambda sonda má taky vliv, i tlak pneu, na favoritu mi jedno podhuštěný zadní kolo zvedlo spotřebu o 2 l _________________ xantia break 1,8 16V, 1998, 9,3l LPG 8,15l BA |
|
Návrat nahoru |
|
|
mates26
Založen: 11.6.2008 Příspěvky: 29 Bydliště: olomoucko
|
Zaslal: út březen 31, 2009 9:22 pm Předmět: spotřeba |
|
|
Zdravím všechny, a jak je tomu u motoru 1,8i 8v ??? Já jezdím jehká noha něco kolem 9,5 - 10 l. Nedá se s tím něco dělat ??? _________________ X1 1,8i break / LPG-97 stříbrný šíp |
|
Návrat nahoru |
|
|
Buchta
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 868 Bydliště: Praha 3
|
Zaslal: út březen 31, 2009 9:24 pm Předmět: |
|
|
v LPG je to sranda, ne? _________________ X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý
|
|
Návrat nahoru |
|
|
vikicv
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 172 Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy
|
Zaslal: út březen 31, 2009 9:27 pm Předmět: |
|
|
vikicv napsal: | Zkus si vymenit lambda sondu a vzduchovy filtr. U me -1 -1.5 litru/100km
Bude ti stacit univerzalni nahrada, pokud jsi zrucny.
Viktor |
Postup je nasledujici:
1/ Podle sveho VIN si najdes cislo originalniho dilu - originalni lambda sondy, kterou tam mas mit namontovanou
2/V katalohu Bosch najdes univerzalni lambda sondu jako nahradu pro tvuj typ lamda sondy (stoji neco kolem 3000,-)
3/POkud chces jit jeste s cenou dolu, najdes si v katalogu Magnetti Marelli univerzalni nahradu kompatibilni s nalezenou univerzalni sondou Bosch a tu koupis (1300,-)
V mem pripade jsem si koupil univerzalni lambda sondu od Magnetti Marelli SLP4100 v e-shopu
http://www.vyfukyonline.cz/info/Lambda-sonda---4-drat----univerzalni-14227/
Tusim, ze bys mohl mit stejnou. Na montaz potrebujes pajku a horkovzdusnou pistoli neb uni nahrada nema konektor a letuje se na puvodni draty ze tve soucasne lambdy.
Viktor _________________ X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út březen 31, 2009 10:07 pm Předmět: |
|
|
Dráty na sondu se nesmí letovat, pouze svorkovat. Školení Bosch lambdasondy.
Jen velmi špatný mechanik vymění lambdasondu bez jejího změření a změření celého systému vstřikování. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
vikicv
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 172 Bydliště: PRAHA 9 - Újezd nad Lesy
|
Zaslal: st duben 01, 2009 7:04 am Předmět: |
|
|
Josef 2. napsal: | Dráty na sondu se nesmí letovat, pouze svorkovat. Školení Bosch lambdasondy.
Jen velmi špatný mechanik vymění lambdasondu bez jejího změření a změření celého systému vstřikování. |
S tim letovanim to plati obecne ano a ma to sve duvody. Letovany spoj je mene spolehlivy az nespolehlivy v prostredi, kde je namahany vibracemi a tahem ... na druhou stranu je prokazane, ze krimpovany spoj oxiduje a napr. v mem aute je po tech letech od vyroby zdrojem problemu.
Moje reseni ruzne mozne i u tehle lambda sondy je smacknuti ci propleteni dratu a pres to kapka cinu a smrstovaci buzirka...... spoj se mechanicky nenamaha diky buzirce, ktera to drzi a taky diky tomu, ze draty jsou volne.
Rozhodne se nesmi stat, ze by clovek mechanicky draty nespojil a jenom prelil pajkou.... ale to snad nikdo takhle ledabyle nedela
Viktor _________________ X2 Break 1.8i 16V, komforti, LPG
X2 3.0 V6 exclusive, hydractive, aut.4HP20, tempomat, el. sed., cd changer, tažný |
|
Návrat nahoru |
|
|
lightDJ
Založen: 14.1.2008 Příspěvky: 164 Bydliště: Plzeň (beer city)
|
Zaslal: st duben 01, 2009 9:49 am Předmět: |
|
|
xj12 napsal: | bubakkaja napsal: | Jo 10 11 je normalni.Aspon kdyz chces normalne jezdit. |
Děláš si srandu tak vylezu spotřebou při jízdě jako prase,kdy jedu 150-220 na okrskách a ve městě plná jedna,dva a skoro tři.
Při normální jízdě mám okolo 9 a je to V6 se 140kW |
Jo,jenze mi slaby tomu musime daleko vic slapat kdyz chcem drzet krok... _________________ vrak,cervenej,polorozpadlej 1,8 8V r.96
http://www.v-lighting.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
judomiro
Založen: 15.5.2008 Příspěvky: 141
|
Zaslal: čt duben 02, 2009 7:56 pm Předmět: |
|
|
Ja mám 1,8 8V a jazdim 95% mesto...nesetrim to a nikedy to vytocim aj na 5000 ale vacsinou tych 3500max....inak jazdim medzi 2000 - 3000 ot/min...mam spotrebu v lete okolo 9,5 a v zime niekedy aj 12,5l/100km.... na jazde 800km v kuse po okreskach som sa dostal na 8,2l ale to som siel stale okolo 100 - 110km/h..tekze tolko moj nazor a skusenost..... skuste sa vyjadrit. Dik _________________ X1 1,8 8V r.v. 93 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|