Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Miky
Založen: 25.7.2007 Příspěvky: 28 Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
|
Zaslal: út březen 24, 2009 11:12 am Předmět: |
|
|
Musím se jen přidat. Mám už druhou Xantii a mám je rád. Když jim dáš co potřebujou jsou to zlatý auta a každý auto něco potřebuje. No a mimo jiné, pokaždé se snadněji nakupuje než prodává...... tak proč ty hrubý slova.
Prodej žravou teréní plechovku a budeš taky spokojenej _________________ XA2 automat, 2.0i 16V, Exclusiv 2000
X1 1.8 16V 1996 KLIMA a to same na díly(bez Klimy) |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomcat
Založen: 28.4.2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: út březen 24, 2009 3:41 pm Předmět: |
|
|
XANTIA je srdeční záležitost a proto většinou na doživotí. Chce to vybrat krasavici a nežravou. /diesel nejlíp HDI/. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Antonín Fiala
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 46 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út březen 24, 2009 3:50 pm Předmět: |
|
|
tomcat napsal: | XANTIA je srdeční záležitost a proto většinou na doživotí. Chce to vybrat krasavici a nežravou. /diesel nejlíp HDI/. | Nejen Xantia,ale všechny Citroeny které jsem kdy měl a mám,jsou pro mne srdeční záležitost.Mám rád silná auta,takže kolik papá mě sice zajímá,ale neřeším to.Je to dan za to povození. _________________ Tony Xantia 3.0i v6,24V,Citroen C6 3,0,Jeep Cherokee 2,5TD a nově Jeep Grand Cherokee 5,7 v8,Hemi |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út březen 24, 2009 4:41 pm Předmět: |
|
|
torek napsal: | U toho to vozu nejde jen lít benál a jezdit a potom brečet ,že se něco rozsypalo,ůdržba je velice nutná i když pro člověka né moc manuelně zručného dosti finančně nákladná ,ale i přesto pojetí je nenahraditelné.Torek |
Já pořád nevím,kde chodíte(někteří teda)na to,že Xantie je finančně náročná na údržbu,myslím,že by nás všechny vyléčily palby za díly u nových aut,či i u podobně starších.Samozřejmě,že není finančně náročná a to hodně díky tady tomu clubu,kde je spoustu skvělých lidí,jako např,Bobo se svými autodíly,nebo i Kiki tomu pěkně šlape na paty ,ale taky servisáci jako Josef,Pat,Citronek či Robert a další.Když koupíte a uděláte u tady těch lidí,nikdy neodejdete odření a pak si teprve porovnejte ceny u jiných koncernů.Nebudu dělat nějaké sčoty,ale určitě to nevyjde dráž,spíš díky clubu levněji a někdy ne zanedbatelně! _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
internetik
Založen: 10.3.2007 Příspěvky: 78 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: út březen 24, 2009 6:44 pm Předmět: |
|
|
Ja osobně jsem kopil xantii od majitele(krevní příbuzný) který se zdál, že se o ní dobře staral. jelikož to bylo moje skoro první auto(jako lepší nebudu pocítat stodvácu a hudrtku) tak jsem mu skočil na všechno. Po měsíci to začalo komplet brzdama a komplet hydraulikou. (pan Rada) no a pak to šlo dal vodní pumpa, tak rovnou rozvody a to pry( me rikal) , že jsou hotovy a mají cca 5000km nalitano. Tak ty silonky doslova!! jsem vyhodil, kladka ta skoro sama upadla. No des. Poloosy, ramena silembloky, kosti, komplet vyfuk i lambda a atd... po roce a pul udelaná hlava a když to bylo sundaný tak znovu rozvody i když to bylo zbytečný měli na jeto 25000km ale už to bylo sundaný tak proč ne je to jen řemen a kladka. Pak abs comp vhaji, nejaky ty čidla a takdalší provozní (normální) věci. Olej po 5000km + filtry. Dal jsem ji srdce i duši ale jednoho dne jsme si s přítelkyní pořídily koně a potřebujeme auto ktery utáhne konsky vozik cca tunu a našeho drobečka 750kg. Nemel bych to srdce to tahnout za Xa - to prostě nejde..... Tak jsme koupili Nissan Patrol 2,8TD. Jsem obyčejný dělník a neutáhnu tolik věcí najednou.(Koně, 3x auto(přítelkyně má taky Xa 1,6 ben)Rodinu, bydlení) Si myslím, že spousta lidi me budou chápat. Půl roku už jsem na svojí Xa skoro nesahnul. Dvakrat za měsíc se s ní projedu abych vyhnal pavouky.
Už ji nechávam ladem, sice me to mrzi ale jinak to nejde.
No už toho bylo dost ne. _________________ X1 2.0i Hydro je to mrtvice protože pořád leží (Potkan)
Na Comfortech
X1 1,6i dívčí autíčko, pry její mazlík
Nissan Patrol GR 2.8TD, 6 hrnců, |
|
Návrat nahoru |
|
|
internetik
Založen: 10.3.2007 Příspěvky: 78 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: út březen 24, 2009 6:50 pm Předmět: |
|
|
No a když to chci prodat, tak slyším jenom "francouský auto je strašně poruchový", "dvoulitr.......to musí žrát aspoò dvacet litrů", "Hydraulika to se jim nepovedlo a je to strasne poruchový" atd... _________________ X1 2.0i Hydro je to mrtvice protože pořád leží (Potkan)
Na Comfortech
X1 1,6i dívčí autíčko, pry její mazlík
Nissan Patrol GR 2.8TD, 6 hrnců, |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: út březen 24, 2009 8:24 pm Předmět: |
|
|
sima napsal: | Já pořád nevím,kde chodíte(někteří teda)na to,že Xantie je finančně náročná na údržbu,myslím,že by nás všechny vyléčily palby za díly u nových aut,či i u podobně starších.Samozřejmě,že není finančně náročná a to hodně díky tady tomu clubu,kde je spoustu skvělých lidí,jako např,Bobo se svými autodíly,nebo i Kiki tomu pěkně šlape na paty ,ale taky servisáci jako Josef,Pat,Citronek či Robert a další.Když koupíte a uděláte u tady těch lidí,nikdy neodejdete odření a pak si teprve porovnejte ceny u jiných koncernů.Nebudu dělat nějaké sčoty,ale určitě to nevyjde dráž,spíš díky clubu levněji a někdy ne zanedbatelně! |
Proti tomuto se musím ohradit. Nevím, kde jsi na to přišel. Na veškeré francouzské vozy jsou nehorázně drahé originální díly!!!
Dělal jsem v autosalónech Škoda, VW, Audi, Fiat. A vím, že originální díly na německé a italské vozy a některé japonské (s vyjímkou prestižních typů) jsou průměrně podstatně levnější, než na francouzské vozy. U neoriginálních dílů je sice cena dost podobná, ale vše v neoriginálu neseženeš.
A když někdo obchází neustále vrakoviště a vyměòuje díly ,,po smrti" za díly ,,před smrtí", tak nemůže od auta očekávat nějakou extra velkou spolehlivost.
A tvrdit, že Bobo nabízí díly kvalitativně srovnatelné s originály, tak to bych se tedy hádal. I když, musím přiznat, že některé díly má Bobo i dost kvalitní.
Ale ono je to dnes o tom, že když dnes bude někdo nabízet jen kvalitní díly značek: Bosch (rozvody, brzdy, spojky, stěrače, filtry atd.), Champion (díly zapalování, čidla, filtry, stěrače), Pirelli (řemeny, hadice, těsnění), Good Year (řemeny,hadice), Victor Reinz (těsnění), Brembo (brzdy), Zimmermann (brzdy), Walker (výfuky), Eberspacher (výfuky) a td., tak brzy zkrachuje, protože je stokrát jednodušší prodat podprůměrný výrobek za pár korun, než vysoce kvalitní výrobek za výrazně vyšší cenu.
Proto taky spousta Xantii v ČR je v dost bídném stavu. A bohužel mezi ně patří i celkem dost Xantii členů tohoto klubu. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út březen 24, 2009 8:41 pm Předmět: |
|
|
Hele klid Alione já nic netvrdil z toho co píšeš,ne ne Za prvé nepotřebuju originální díly-teda většinou,někdy opravdu není jiné cesty,ale z běžných věcí co se serou je to spíš vyjímka a za druhé jsem vůbec nesrovnával kvalitu dílu od někoho s jinými.A jestli ty tohle dokážeš..tak ti stejně nevěřím ani za mák.Jo a srovnávám z praxe,opravdu nepotřebuju orgio díly,ani nepotřebuju jejich "nezastupitelnou" kvalitu,o tomjsem přece vůbec nemluvil ani nepsal Stejně jako jsem nemluvil o vrakovištích,to jsem zas jinde.
No a závěrem i Bobo prodává originální díly,nevidím důvod proč by to nedělal,sám jsem od něj bral dva a to -origo benzínovou pumpu,pozor včetně plováku,prostě všeho jen za 3000 kč!!!A pak svíčky EQYEMY KUS CCA ZA 80 KČ.Uvádím origo díly jako díly co se dávají do prvovýroby-v továrně,protože co je vlastně originální díl že??? Tak jestli,se ti tohle zdá drahé tak pak jedině trabanta,nebo snad to AX
No a závěrem Alione tvá praxe v autosalonu opravdu není nic co by řešilo tuto otázku,si teda myslím.
Možná jsem to tedy pochopil špatně já,ale měl jsem za to,že drtivá většina zdejších majitelů babiček nejezdí do autosalonu s origo servisem,či neshání ryze originální díly,protože to by jsme tam ty auta spíš mohli rovnoou nechat.Čili já reagoval na slova Torka,že xantie je finančně nákladná a Torek snad nejezdí do origo servisů a nekupuje jen ryze origo díly nebo jo?Já fakt nevidím u xantie nějaké extrémy v cenách dílů. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper
Naposledy upravil sima dne út březen 24, 2009 8:58 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: út březen 24, 2009 8:53 pm Předmět: |
|
|
internetik napsal: | No a když to chci prodat, tak slyším jenom "francouský auto je strašně poruchový", "dvoulitr.......to musí žrát aspoò dvacet litrů", "Hydraulika to se jim nepovedlo a je to strasne poruchový" atd... |
No, nediv se, hodně image francouzským vozům kazí Renaulty, které jsou hodně poruchové (zvláště Megany). A třeba Laguna ve dvoulitru sežere ve městě kolem 15-ti litrů. A co se týče té hydrauliky, (ale i jiných skupin) tak BXa a XMa byly oproti Xantii dost poruchové. Øíká se, že Xantia je první kvalitní Citroen. Ale dnes se toho povídá tolik?!?! Takže člověk se nemůže zas tak divit, že tomu někteří lidé nevěří. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: út březen 24, 2009 9:03 pm Předmět: |
|
|
Já se tedy divím,protože tj jako bych řekl,že nesnáším Mercedes(i když tyto auta dost žeru),jen proto,že nemusím Opel či hlavně W.Nebo skrz např Forda zavrhl celý am.trh s auty.Vždy takhle dnes uvažovat je nesmysl.Navíc stejně to globalizace všechno sjednotí za chvíli,teda co ještě není sjednoceno(neříkám,že takhle uvažuješ ty Alione). _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: út březen 24, 2009 9:22 pm Předmět: |
|
|
I já se přidám. Díly na Xantii určitě nejsou svým způsobem drahé. Protože jak už tady někdo předtím psal, tak investice do Xantie se každému vrátí např. jízdním komfortem, spolehlivostí, atd atd.. Já osobně kupuji do Xantie pokud možno originální, či stejně kvalitní díly, všechno od Boba. Také jsem do XA nasypal za rok ještě polovinu původní ceny navíc v náhradních dílech, ale rozhodně toho nelituji. Sice mě asi dvakrát opravdu hezky vypekla, ale mám k ní také nějaký vztah a ani přesto mě to neodradilo v ní jezdit. Zároveò jsem se "poučil" že pokud XA něco schází, je dobré s tím neotálet a dát jí to pokud možno co nejdříve. Moje XA (jak jistě někteří xantiaci vědí) je už docela dost chudinka ošuntělá, má hodně nalítáno a občas potřebuje více péče a investic, ale to mi vůbec nevadí, protože jí mám rád a doufám, že mi bude ještě dlouho pěkně sloužit. _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
peter7777
Založen: 28.8.2008 Příspěvky: 507 Bydliště: Jelka, SR
|
Zaslal: út březen 24, 2009 9:25 pm Předmět: |
|
|
Keby sme tu všetci používali origo. diely a autá servisovali len v servisoch Citroena ,nepotrebujeme si vymieòa skúsenosti a rady na týchto stránkach.
Boli by sme proste len fanúšikmi Xantie ako takej.
Ja napr. mám aj japonca a je o tretinu drahší než konkrétne Xantia...
A hlavne každá minca má dve strany! _________________ XANTIA I 1,9TD Break,
klíma,ABS r.v.96 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: út březen 24, 2009 9:49 pm Předmět: |
|
|
Je to sice všechno pěkné. Ale proč spousta Xantii minulý rok na Rusavě měla špatně seřízenou výšku podvozku (i o několik cm, divil se i MiraCB), když je to tady tak krásně popsáno??? Proč běžně vidívám X2, jak po ,,zdechnutí" motoru zadek hned spadne dolů, když každá X2 má protipadací zámky??? Proč nejsou někteří členové tohoto klubu schopni dojet pár kilometrů (bylo tu někde 35 km) k někomu, kdo jim dofouká koule, nebo nejsou schopni vlézt pod auto a podívat se co a jak a řeší to tady na fóru???
Holt někteří členové tohoto klubu na svá auta totálně kašlou a jen zde zabíjejí čas - jiné vysvětlení nemám.
Promiòte, jestli jsem trochu odbočil od původního tématu. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
misak-plysak
Založen: 15.4.2007 Příspěvky: 206 Bydliště: Vlašim
|
Zaslal: út březen 24, 2009 9:54 pm Předmět: |
|
|
Výška podvozku se může běžně rozhodit každému. Např. pokud neběží motor, auto má nějakou výšku a naložím kufr větší zátěží. Pak stačí auto nastartovat a tím jak začne fungovat čerpadlo a nárazově se všude dostane tlak LHM, může se tím nárazem hnout i výška. Zkušenější mě prosím opravte, jestli jsem to napsal špatně.. Padání hydrauliky je jiná kapitola a případná "lenost" některých lidí zase úplně něco jiného. _________________ XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út březen 24, 2009 10:00 pm Předmět: Re: Lituju toho že jsem si ji koupil francouskej pekac |
|
|
internetik napsal: | tak tyhle sasraný xantie se dobře kupujou ale když to někdo chce prodat tak to nikdo nekoupi!!!!!!!!!! lituju toho že jsem si ji koupil
francouskej pekac
|
Kolik znáš aut, na kterém se dá letos vydělat, pokud jsi ho koupil loni jako 10-ti leté ojeté?? _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|