Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mamut
Založen: 25.11.2006 Příspěvky: 309 Bydliště: Praha Kadlín
|
Zaslal: čt únor 19, 2009 6:08 pm Předmět: |
|
|
To tě teda někdo pěkně napálil, už před 5 lety jsem kupaval čidlo tlaku sání (u levého světlometu) za cca 3800,- v origoCitroenu a čidlo teploty nasávaného vzduchu (to je to na hadici od intercolleru) za cca 360,- _________________ Break V6 3,0 750 Virago |
|
Návrat nahoru |
|
|
šedivák
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 48 Bydliště: N. Borek
|
Zaslal: čt únor 19, 2009 11:27 pm Předmět: |
|
|
Velmi se všem omlouvám, smyslem mého příspěvku nebylo někoho mylně informovat o ceně čidla tlaku nasávaného vzduchu, nýbrž poradit proč někomu jinému kolísají otáčky. _________________ X1 2.1TD BREAK |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: pá únor 20, 2009 10:27 am Předmět: |
|
|
šedivák napsal: |
2,1 váhu vzduchu v podstatě má, i když nevypadá tak jak všichni znají z HDI, je to jen čidlo za 8000 |
Tak jesli znáš funkci váhy vzduchu, tak ji nemůžeš srovnávat s tlakovým čidlem. To jen k tomu bla bla.
Cena pro zákazníka: EPS 1.993.009 Snímač tlaku sacího potrubí 1939 Kč s DPH 2307 Kč
A čidlu teploty bych to také pokaždé nepřisuzoval, 2.1 jde pravidelně i když je čidlo odpojené. Častější příčina bývá v přisávání vzduchu do paliva. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
šedivák
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 48 Bydliště: N. Borek
|
Zaslal: pá únor 20, 2009 12:36 pm Předmět: |
|
|
Z druhé strany, k čemu tam ta tlaková a teplotní čidla jsou, že by na předpověď počasí _________________ X1 2.1TD BREAK |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
|
Návrat nahoru |
|
|
DavidKohout
Založen: 17.2.2009 Příspěvky: 4 Bydliště: NEratovice
|
Zaslal: so únor 21, 2009 10:41 am Předmět: |
|
|
Dobrý den, mohl by mi nekdo prosim poradit s jedním problemem. Pred casem jsem zde uvadel problem se samovolnym zvedanim otacek pri volnobehu a pomale vraceni otacek pri prerazeni.. Na to mi bylo odpovezeno, abych vymenil cidlo teploty vody.. to jsem udelal.. od te doby se otacky sami nezvedaji, ale jeden problem zustal... pri prerazeni z jakeho koliv stupne (pusteni plynu a zmacknuti spojky) otacky vylitnou cca o 200 otacek vys a hned spadnou.. i pri klidne jizde... nevite nekdo prosim cim by to mohlo byt ? dekuji moc. |
|
Návrat nahoru |
|
|
techex
Založen: 3.1.2008 Příspěvky: 30
|
Zaslal: so únor 21, 2009 12:59 pm Předmět: |
|
|
mohu k tomu říci asi v podstatě to samé jako Josef2 bla bla bla |
|
Návrat nahoru |
|
|
techex
Založen: 3.1.2008 Příspěvky: 30
|
Zaslal: so únor 21, 2009 1:02 pm Předmět: |
|
|
množství nasáveného vzduchu jde vypočíst i jinak než měřením průtoku |
|
Návrat nahoru |
|
|
šedivák
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 48 Bydliště: N. Borek
|
Zaslal: so únor 21, 2009 6:59 pm Předmět: |
|
|
Ano, kde kdo tady má nějaké vzdělání, ale jak to „bla bla bla” někomu pomůže _________________ X1 2.1TD BREAK |
|
Návrat nahoru |
|
|
techex
Založen: 3.1.2008 Příspěvky: 30
|
Zaslal: so únor 21, 2009 7:26 pm Předmět: |
|
|
v žádném přípädě nechci nikoho urazit ale rady typu - zkus váhu vzduchu- nebo - je to to zelené teplotní čidlo- se vyskytují na všech webech kde se snaží lidé pomoci s opravou auta. zřejmě se někdy povedlo strefit se do závady a od té doby to je váha vduchu a teplotní čidlo co způsobí jakoukoliv závadu na autě. ale takhle je to jako by vám radil hluchý a slepýpokud nejsem u auta- nemohu provést zkušební jízdu, nemohu vyčíst pamě závad v řídících jednotkách. pak rozhodně ani neradím "na skle" čím to je nebo čím by to mohlo být. mnoho z nás se nedostane k el. schématům a nakrásně i kdyby ano . kolik z nás v nich umí číst. nejenom číst ale pochopit funkci zapojení. tzn. jak je řízen chod motoru? to je asi všechno co jsem chtěl říci. |
|
Návrat nahoru |
|
|
šedivák
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 48 Bydliště: N. Borek
|
Zaslal: so únor 21, 2009 8:06 pm Předmět: |
|
|
To beru, ale zrovna kolísání otáček na 2,1 a zelené čidlo teploty vody je 90% jistota. _________________ X1 2.1TD BREAK |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: so únor 21, 2009 9:32 pm Předmět: |
|
|
šedivák napsal: | To beru, ale zrovna kolísání otáček na 2,1 a zelené čidlo teploty vody je 90% jistota. |
Jistota není 90%, ale měla by být 100%, rady typu zkus vyměnit čidlo které to dělá na 90% jsou nanic, přesně jak uvádí Techex. Již jsem uvedl, že motor jede pravidelně i při odpojeném čidle.Něco jiného je napsat: vymontuj zelené čidlo a poměř ho ohmetrem, (dnes ho má skoro každý,) uvař vodu v konvici, parametry jsou: Odpor při teplotě 100 stupòů Celsia: 188 Ohm
Asi by to bylo lepší, než tady házet nesmyslné cifry za díly. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
šedivák
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 48 Bydliště: N. Borek
|
Zaslal: po únor 23, 2009 7:33 am Předmět: |
|
|
Vidiš, to si mohl napsat hned místo toho Bla, bla, bla
mimochodem, nepsal jsem a ho vymění, ale že to způsobuje _________________ X1 2.1TD BREAK |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: po únor 23, 2009 8:20 am Předmět: |
|
|
Nenapsal jsem to, protože si nejsem jistý na 100%, narozdíl od některých. A už vůbec ne, že to bude zeleným čidlem. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
šedivák
Založen: 29.11.2006 Příspěvky: 48 Bydliště: N. Borek
|
Zaslal: po únor 23, 2009 8:33 am Předmět: |
|
|
Dobře, jestli to správně chápu, když si nejsem jistý na 100% nemám sem psát, leda bych chtěl napsat Bla, bla, bla, to sice nikomu nepomůže, ale taky neuškodí _________________ X1 2.1TD BREAK |
|
Návrat nahoru |
|
|
|