Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: pá leden 23, 2009 2:07 pm Předmět: motor zhasíná (2.0 16V) |
|
|
Zdravim vsetkých. Niekedy sa mi stane ze ak idem napr. na 5 prevodovom stupni vyradim rýchlost do neutralu motor zhasne. Predtým tomu ale nasleduje mierne sklabnutie motora ako keby vynechala jedna sviecka. A ak vyradim do neutralu motor zhasne. Nevie niekto poradit?
23/1 ok2ucx - edit názvu topicu: viz http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=2002 _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: pá leden 23, 2009 4:40 pm Předmět: |
|
|
neviem ci by to nemohlo byt sviečkami, ale dufam ze niekto nieco podobne mal a poradi konkretnejsie. teraz som s tym zas isiel a nerobi to stale. najde mi do hlavy ako moze motor obcas zašklbat ale ak nevyradim do neutralu je to ok ale ak po zašklbani motora vyradim motor zhasne. _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: pá leden 23, 2009 4:57 pm Předmět: |
|
|
A nemáš tam vodu v palivu? Zkoušel jsi natankovat u OMW nebo SHELL? _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: pá leden 23, 2009 6:29 pm Předmět: |
|
|
varil som v to ale vyjazdil som nadrz az do dna a potom som natankoval shell ale aj tak to obcas spraví ze by sa niede v palivovom systeme mohla voda stale nachadzat? _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
dolph
Založen: 6.3.2008 Příspěvky: 313 Bydliště: F-M
|
Zaslal: so leden 24, 2009 9:18 am Předmět: |
|
|
a jak je na tom přívod vzduchu do vzduchového filtru??
máš tam všechny přívodní trubky-tak jak mají být??i ukončení??
pokud ti fouká náporový vzduch do filtru-tak se stává,že ve vyšších rychlostech motor neudrží volnoběh(extrémně citlivé jsou např. motory jedoucí na LPG) _________________ pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629
X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: so leden 24, 2009 9:47 am Předmět: |
|
|
pozeral som tie hadice veduce od aj do filtra vzduchu. Jedna ta co vedie do filtra vzduchu iduca od chladica je od chladica mierne vzdialena ale na chladici je taka akoby nasada na ktoru by ta hadica hadam aj sedela neviam ci ma byt na tom nasadena alebo ma byt od toho kusom vzdialena. _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: so leden 24, 2009 3:44 pm Předmět: |
|
|
ta hadica vedie tak od pravej strany chladica ked stojim pred otvorenou kaputou. ale asi to nema byt spojene asi to len saje predhriaty vzduch z chladica ze??? _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: so leden 24, 2009 5:12 pm Předmět: |
|
|
Hoď sem meil. Pošlu ti fotku, jak to mám já. Myslím si, že by to mohlo být stejné. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: so leden 24, 2009 8:58 pm Předmět: |
|
|
mail : lukas.kalny@gmail.com _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: pá leden 30, 2009 4:32 pm Předmět: |
|
|
dnes som cistil sviecky vsetko ako ma byt. vzduchovy filter som len kontroloval kedze je novy. a dal som dobyt bateriu kedze zima bola a aj je dost tuha a pred zimou ju predchadzajuci majitel urcite nedobil. uvidim ci sa nieco zlepsi. aj vzduchove hadice su v poriadku tie som tiez dnes kontroloval. uvidim ked tam hodim baterku a spravim par KM . _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: čt únor 26, 2009 3:48 pm Předmět: |
|
|
stale som nedoriesil problem so sklbanim motora.ako som to uz hore popisoval obcas to sklbe a pocas sklbania sa rozsvieti kontrolka "K oranzovy motor" prosim vas o radu na fore je kopa podobných tém ale nikomu sa to takto neprejavovalo . dakujem _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Petr_S
Založen: 15.1.2007 Příspěvky: 24 Bydliště: Praha/Čelákovice
|
Zaslal: čt únor 26, 2009 5:10 pm Předmět: |
|
|
Ahoj,
mel jsem podobny problem s 1.8i 16V. Auto jezdilo uplne normalne, ale kdyz jsem stal na krizovatce tak zacaly kolisat otacky, rozsvitila se kontrolka motoru a nekdy mi to i zhaslo. Dal jsem nove svicky - nic. Na diagnostice nic nenasly. Dal jsem novou baterku a je to OK.
(Ale ta moje baterka byla skutecne v haji.) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kallo
Založen: 31.12.2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Trnava SR
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 7:00 pm Předmět: |
|
|
ja by som mal mat baterku OK lebo je to baterka s tou indikaciou.aj ked je otazne ci ta indikacia ukazuje dobre. mne to nekolise na volnobehu to ide pekne aj na jednotlivych prevodových stupnoch to ide normalne az nato ze tomu obcas zahrabe azacne to sklbat ale dost sklbat strati sa vikon niekedy to streli a svieti kontrolka K ked to po chvilke prestane motor zas bezi aj taha ok. neviete ako to odstranit?? _________________ benzín 2.0 16V
98 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jirkka
Založen: 29.11.2007 Příspěvky: 135 Bydliště: Brandýs nad Orlicí
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 7:22 pm Předmět: |
|
|
když jsem měl benzína, dělala mi něco podobného lamdasonda, nej ji u někoho proměřit _________________ xantia 1,9td 12/94 hydroactiv |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mixa
Založen: 2.3.2008 Příspěvky: 202 Bydliště: Milotice nad Bečvou
|
Zaslal: pá únor 27, 2009 7:29 pm Předmět: |
|
|
Asi bych na tvém místě prošel veškeré dráty/kontakty na zapalovací soustavě a zaměřil bych se na lambdasondu, čidlo natočení klikového hřídele, čidlo teploty motoru a zapalovací lištu. _________________ Xantia II 1.8i 16v Break - Euro 3, vyr. 7.12.1999, |
|
Návrat nahoru |
|
|
|