Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
kefas
Založen: 22.2.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: út prosinec 09, 2008 2:45 pm Předmět: Hydraulika - unik LHM u stredni koule u motoru |
|
|
Zdravim vsechny,
chtel bych pozadat o radu, mam Xantia (X1 break, 1997, 1.8 16V) a zacala zlobit
Pri jizde zacala nejprve problikavat kontolka STOP a po blizssim ohledani jsem zjistil, ze unika LHM z prostoru u motoru, v miste kde je stredni tlakova koule.
Mohli by jste poradit, jak tuto zavadu odstanit a cim by to asi mohlo byt? (Pripadne jake tesneni koupit a nejaky strucny navod jak vymenit).
Omlouvam se, ze posilam pouze mizernou fotku, ale byla porizena na ceste z mobilu.
http://picasaweb.google.com/petr.kadurek/20081209UnikLHMXantia?authkey=UOr6MJBySa8#
predem dekuji _________________ Xantia X1, 1997, 1.8 16V |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út prosinec 09, 2008 3:10 pm Předmět: |
|
|
Tak si to napřed umyj benzínem do sucha a najdi přesně místo odkud to teče. (je tam těch možností víc než dost)
Pak můžeš dát dotaz co s tím dál. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
kefas
Založen: 22.2.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: út prosinec 09, 2008 5:11 pm Předmět: |
|
|
to mne teprve ceka, prvni rekce byla, ze jsem se chtel zeptat, co je to vlastne za soucastku a jestli tam neni neco "zovotne" duleziteho pro moji xantii a tak podobne
dik _________________ Xantia X1, 1997, 1.8 16V |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: út prosinec 09, 2008 11:34 pm Předmět: |
|
|
Dej si do profilu odkud zhruba seš, třeba se ti někdo ozve a na to koukne kdo je poblíž a trochu tomu rozumí ...
Dolij si LHM a zatím jezdi a sleduj , jak psal Chose II _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
kefas
Založen: 22.2.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: čt prosinec 11, 2008 10:53 am Předmět: |
|
|
Problem je v tom, ze ted sjem zrovna s autem mimo CR a budu pouze na vanoce Potom v okoli Holesova a nebo Bystrice pod Hostynem.
Dalsi vec je, ze bude docela problem sehnat nejaky servis okolo vanoc Proto jsem chtev vyzjistit co nejvice se da a zksit se poptat, cim by to asi mohlo byt, abych byl pote schopny to sam opravit. Pripadne aspon vedet, jak se tato soucastka jmenuje a koupit na ni treba odpovidajici sadu tesneni nebo tak neco.
Diky za rady _________________ Xantia X1, 1997, 1.8 16V |
|
Návrat nahoru |
|
|
oldtety
Založen: 17.10.2008 Příspěvky: 18 Bydliště: Velké Bílovice
|
Zaslal: čt prosinec 11, 2008 11:18 am Předmět: |
|
|
Čua, zkus toto číslo:774889955 _________________ oldtety
2,0 HDi 80kW Hydroaktiv
2x Bx 1.7td, 1.9D
Naposledy upravil oldtety dne čt prosinec 11, 2008 11:21 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
kefas
Založen: 22.2.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: čt prosinec 11, 2008 11:21 am Předmět: |
|
|
mozna se hodi vysvetleni pojmu okolo vanoc = mezi 23.12. a 30.12. _________________ Xantia X1, 1997, 1.8 16V |
|
Návrat nahoru |
|
|
tomc
Založen: 8.2.2008 Příspěvky: 253 Bydliště: Rožnov p.R
|
Zaslal: čt prosinec 11, 2008 2:12 pm Předmět: |
|
|
ty fotky jsou opravdu mizerne ja bych to tipnul na plastovy držak pružiny.je přišroubovaný dvěma imbusšrouby.muže to být jen povolené a nebo prasklé.pasuje to i z BX. mam dojem,že BX 14 ma vývod kousek jinde ale na dojetí by to mohlo pasnout.jinak to taky muže byt jen gumová přepadova hadice. _________________ BX19D Xa 2,0HDI a C5 2,0HDI |
|
Návrat nahoru |
|
|
kefas
Založen: 22.2.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: pá prosinec 12, 2008 10:28 am Předmět: |
|
|
Dekuji z odpovedi, aspon trochu vim o co se jedna. A uz se na tom pracuje, xantuska musela do servisu tak uvidime co mi povi.
Kazdopadne po procitani for a po procitani http://forum.andre-citroen-club.de/ jsem zjistil, ze s tim zapasi dost lidi a novy regulator je pekne draha zalezitost (250 eur).
Diky z rady, pak napisu, jak jsem dopadl _________________ Xantia X1, 1997, 1.8 16V |
|
Návrat nahoru |
|
|
PaM
Založen: 2.4.2007 Příspěvky: 880 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá prosinec 12, 2008 11:33 am Předmět: |
|
|
kefas napsal: | Dekuji z odpovedi, aspon trochu vim o co se jedna. A uz se na tom pracuje, xantuska musela do servisu tak uvidime co mi povi.
Kazdopadne po procitani for a po procitani http://forum.andre-citroen-club.de/ jsem zjistil, ze s tim zapasi dost lidi a novy regulator je pekne draha zalezitost (250 eur).
Diky z rady, pak napisu, jak jsem dopadl |
hlane nekupuj nový regulátor jsou tam jen 2 těsnění O-kroužky, kudy to může prolínat a nebo prasklej ten pastovej kryt spínací pružiny. Ten šel dříve koupit samostatně cca 150,-Kč, číslo 527417 , ale už to nevedou jako náhr díl a koupit nelze jedině ho dát z jiného, staršího ... _________________ Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno |
|
Návrat nahoru |
|
|
kefas
Založen: 22.2.2008 Příspěvky: 18
|
Zaslal: po prosinec 15, 2008 9:49 am Předmět: |
|
|
Opraveno - tak uz to ma holka za sebou a regulator je opraveny )
Porucha byla odstranena vymenou O-krouzku, ktery tam pasoval ze Citroenu BX takze aspon rada pro ostatni
Mily servisak a spolu s 2 litry LHM oprava za 57EUR myslim, ze byla docela hodne solidni cena na nemce Hlavne ne do znackoveho servisu, kde mluvili neco o 400EUR a vymene regulatoru.
Jeste jednou dekuji za rady, bez nich by vubec netusil o co jde _________________ Xantia X1, 1997, 1.8 16V |
|
Návrat nahoru |
|
|
|