Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat
|
|
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dzony
Založen: 2.11.2008 Příspěvky: 20
|
Zaslal: po prosinec 01, 2008 1:16 pm Předmět: Netopí |
|
|
Mám Xantii rv 97, 1.6i + LPG. Přestala mi topit a stoupla rucicka teploty (vždy se pohybovala na 80 st a ted klidne i 100) po přepnutí na LPG se občas stane že teplota začne rapidne klesat a auto začne topit, neví někdo kde hledat chybu? |
|
Návrat nahoru |
|
|
RINGO
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: po prosinec 01, 2008 2:44 pm Předmět: Re: Netopí |
|
|
Dzony napsal: | Mám Xantii rv 97, 1.6i + LPG. Přestala mi topit a stoupla rucicka teploty (vždy se pohybovala na 80 st a ted klidne i 100) po přepnutí na LPG se občas stane že teplota začne rapidne klesat a auto začne topit, neví někdo kde hledat chybu? |
Nechci tě strašit,ale tohle jsem měl když mi ruplo těsnění pod hlavou a na podruhý odešla hlava.Motor běží a tlačí plyn do vody,tam kde je nejvyšší místo"radiator" se usazují bublinky a radiator přestane topit.teplota vody dosáhne stovky,termostat se otevře plynová bublina projede do expanzky a motor se trochu ochladí,ručička klesne.Jestli to tak je,tak by ti měla ubývat voda v chladiči,v expanzce by jsi cítil plyn a když auto zrovna netopí,tak z odvzdušnováku u radiátoru by šlo dost plynu.
Ale třeba jesm jenom ulítnul a je to nějáká kravina _________________ X2 1,8 16V Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dzony
Založen: 2.11.2008 Příspěvky: 20
|
Zaslal: po prosinec 01, 2008 6:06 pm Předmět: Re: Netopí |
|
|
RINGO napsal: | Dzony napsal: | Mám Xantii rv 97, 1.6i + LPG. Přestala mi topit a stoupla rucicka teploty (vždy se pohybovala na 80 st a ted klidne i 100) po přepnutí na LPG se občas stane že teplota začne rapidne klesat a auto začne topit, neví někdo kde hledat chybu? |
Nechci tě strašit,ale tohle jsem měl když mi ruplo těsnění pod hlavou a na podruhý odešla hlava.Motor běží a tlačí plyn do vody,tam kde je nejvyšší místo"radiator" se usazují bublinky a radiator přestane topit.teplota vody dosáhne stovky,termostat se otevře plynová bublina projede do expanzky a motor se trochu ochladí,ručička klesne.Jestli to tak je,tak by ti měla ubývat voda v chladiči,v expanzce by jsi cítil plyn a když auto zrovna netopí,tak z odvzdušnováku u radiátoru by šlo dost plynu.
Ale třeba jesm jenom ulítnul a je to nějáká kravina |
Ted jsi mě vystrašil víc než dost, mám pocit že voda ubývá nemám na nadržce rysku takže to můžu ususzvat jen z odhadu ale bojím se že ubývá. No nepřijde mi že bych cítil plyn ale dolil jsem krapet destilky a nechci to zakřiknout ale auto začalo topit jako divý a to jsem dolíval už o víkendu a bez výsledku |
|
Návrat nahoru |
|
|
Miky
Založen: 25.7.2007 Příspěvky: 28 Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
|
Zaslal: út prosinec 02, 2008 8:46 am Předmět: Netopí |
|
|
Ahoj.
Tak poslouchej mojí zkušenost.
Koupil jsem auto v Ačkách a pro vlastní klid vyměnil všechny náplně. Na zimu jsem se rozhodl dopřát mu pro jistotu novou chladící směs a tak přišlo na koupi Fridexu G48 jak údajně velice kvalitní směsi. Po zkušenostech ostatních jsem se rozhodl i já, že před výměnou udělám také proplach. Prolil jsem auto asi 10litrama destilky a potom nalil už předem namíchanou směs 1:1 fridex - voda. Odvzdušnil jsem dle návodu a vše v naprostém pořádku. Ale ouha - po 14 dnech mi začala stoupat a následně zase klesat teplota vody. Vždy tak ke 100°C a pak na 70. Bylo mi to divný a do toho to přestávalo topit. Taky nárazově. Chvíly jo chvíly ne. Stále jsem odvzdušòoval a chlácholil se že je to jen blbě odvzdušněný. Potom se přidal problém se silnou kouřivostí z výfuku a to mám benzína. Vše se rapidně horšilo až jsem skončil v servisu. Podfouklo těsnění pod hlavou. Prý jsou směsi nemrznoucích kapalin navzájem hodně špatně snášenlivý a ty ze zahraničí, ještě původní, jsou agresinví jak hrom. No prostě sežralo mi to těsnění a ještě nažralo hlavu
Teď se jen modlím na kolik mě to vyjde. No a podepsal se na tom i servis, který mi loni měnil rozvoďák a pár ventilů po prasklým řemenu - odflákly práci a nedotáhly to pořádně jak se má. To ale do jiné rubriky a tam písnu i jejich název a polohu a si nikdo další nenaběhne.
Tak to asi vše za mě - snad budeš mít větší kliku. _________________ XA2 automat, 2.0i 16V, Exclusiv 2000
X1 1.8 16V 1996 KLIMA a to same na díly(bez Klimy) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Henry
Založen: 16.9.2007 Příspěvky: 394 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út prosinec 02, 2008 10:27 am Předmět: |
|
|
Každý máme nějakou zkušenost.
Já osobně bych do chladiče nikdy nenalil "nějaký" FRIDEX, G48 a podobný sra*ky.
Protože jsem celý život jezdil ve FIATech, tak jsem používal PARAFLU, určenou pro FIATy. Po 12 letech jsem musel jeden motor rozdělat a místa kde "teče" voda byla lehce nazelanalá, absolutně bez usazenin a koroze, těsnění pod hlavou a hlava jak nové. ( FIAT má blok i hlavu z hliníku)
Majitelé FAVORITů by mohli vypravovat o sežraných hlavách a těsnění od FRIDEXu, nebo co tam lejou ve ŠKODIVCE.
Takže do CITROENa jen CITROEN ANTIFREEZE. (a nikdy jinak) _________________ XI 1.9TD BREAK 1996, klima, KOMFORTi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Miky
Založen: 25.7.2007 Příspěvky: 28 Bydliště: HRADEC KRÁLOVÉ
|
Zaslal: út prosinec 02, 2008 10:52 am Předmět: |
|
|
Henry napsal: | Každý máme nějakou zkušenost.
Já osobně bych do chladiče nikdy nenalil "nějaký" FRIDEX, G48 a podobný sra*ky.
Protože jsem celý život jezdil ve FIATech, tak jsem používal PARAFLU, určenou pro FIATy. Po 12 letech jsem musel jeden motor rozdělat a místa kde "teče" voda byla lehce nazelanalá, absolutně bez usazenin a koroze, těsnění pod hlavou a hlava jak nové. ( FIAT má blok i hlavu z hliníku)
Majitelé FAVORITů by mohli vypravovat o sežraných hlavách a těsnění od FRIDEXu, nebo co tam lejou ve ŠKODIVCE.
Takže do CITROENa jen CITROEN ANTIFREEZE. (a nikdy jinak) |
Tak a máme to příště už jen origo. Za blbost se platí a stále je to pravda.
Tak až doplatím snad se poučím _________________ XA2 automat, 2.0i 16V, Exclusiv 2000
X1 1.8 16V 1996 KLIMA a to same na díly(bez Klimy) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Josef 2.
Založen: 9.9.2007 Příspěvky: 1647 Bydliště: Míškovice u Holešova
|
Zaslal: út prosinec 02, 2008 10:05 pm Předmět: |
|
|
Jo jo, zlatá parafla z Tuzexu, taky jsem ji kupoval, mezi nejlepší kapaliny pro diesely považuji osobně originál chladící kapalinu Ford od motorcraftu. Po neblahých skušenostech s náhradami ve Fordu Transitu a topení až po ujetí skoro 20 Km, se motor zahřeje daleko dřív na origo forďáckou kapalinu a tím i dříve topí. Kdo tomu nevěří-nemusí. Někomu se akorát nemusí líbit její barva-je červená.
Cenově vychází asi na 100Kč / 1L., ale stojí za to.
Momentálně to na nějakou zimu nevypadá, ale když je pravá zima tak ji používám i v citroenu. _________________ Já se z toho zblázním....
Ford Galaxy 1.9Tdi, 6.76543210000111
Xa HDi kombi exclusive 5.99999999999 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dzony
Založen: 2.11.2008 Příspěvky: 20
|
Zaslal: st prosinec 03, 2008 11:40 am Předmět: |
|
|
Abych rek pravdu tak nevim co se v aute nachází zač protože jsem to neměnil, ja vím je to ostuda Autičko až do dneška opět topilo ale dnes zase přestalo, je zajímavé že přestává vždy ve středu už je to třetí středu za sebou myslím Bohužel si nevím rady jak tenhle problém vyřešit... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|