Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Špatné studené starty 1.9 TD
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Martin Mad



Založen: 7.6.2007
Příspěvky: 131
Bydliště: Pelhřimov

PříspěvekZaslal: čt květen 22, 2008 11:23 am    Předmět: Citovat

Na hlavní stránce klikni v menu na "autoservisy" a hledej Automax Hulín (BoBo).
A když budeš pak mít ještě chvilku - neprohloupíš, když si to tu všechno pořádně pročteš. Wink
_________________
X2 1,8 16V Break 6/2000 metalíza Modrý Maurícius
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
novacek



Založen: 20.5.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: pá květen 23, 2008 5:52 am    Předmět: Citovat

Tak jsem vyměnil balonek a nafta pořád padá Sad Už fakt nechápu. Nevíte někdo, jestli může padat nafta, když netěsní jeden vstřik. Vstřik neteče u trubičky a ani ve spoji u motoru, ale u šroubového spoje v jeho polovině a pouze když motor běží. Díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dolph



Založen: 6.3.2008
Příspěvky: 313
Bydliště: F-M

PříspěvekZaslal: pá květen 23, 2008 9:11 am    Předmět: Citovat

jo,může to být cokoli.i taková maličkost.chce to rozebrat,vyčistit a pořádně dotáhnout.
_________________
pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629

X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: pá květen 23, 2008 10:55 pm    Předmět: Citovat

Ano to se stalo mne,tekly mi,bare to tamtudy vzduch,nech rovnou zkontrolovat,a seridit vsechny,jakmile nastavis jen jeden,tak bude jiny nez 3 ostatni,upozornoval mne na to mechanik
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dolph



Založen: 6.3.2008
Příspěvky: 313
Bydliště: F-M

PříspěvekZaslal: so květen 24, 2008 8:21 am    Předmět: Citovat

když už nevíš čeho se chytnout,tak vyřaď část okruhu-přívod a zpátečku nafty.vem si sklenku od okurek-0,7l ,odpoj přívod nafty(od filtru)-nebo i přímo u řerpadla-tím vyloučíš i filtr a zpátečku(od čerpadla) a dej tam metrové hadice-pokud možno nové a ty šoupni do té okurkovky a nalej do ní naftu.obě hadice musí být ponořené!!!nastartuj,trošku to potůruj,a se vše odvzdušní,vypni motor a nech to tak do druhého dne.no a pak uvidiš,jestli je to stejné,nebo ne a vyloučíš tím netěsnosti vpalivovém vedení.
_________________
pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629

X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
novacek



Založen: 20.5.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: ne květen 25, 2008 4:24 pm    Předmět: Citovat

Tak jsem ten vstřik dotáhl a zjistil jsem, že to asi teče kolem kabílku, který do vstřiku vede. Nevíte jestli to jde nějak utěsnit? Nebo je to na nový vstřik?Moc díky za rady
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: ne květen 25, 2008 9:31 pm    Předmět: Citovat

Pokud to teče kolem kablíku/kablíkem,tak je o víceméně na výměnu vstřiku(nový je pěkně mastný,tuším kolem 7000kč)Nedávno jsem tento vstřik měl,a po domluvě s misinou ho ode mne koupil,takze ho uz nemam,zkus to pohledat po lidech,jestli nekdo nebude mit.

Jinak,nouzove bych to zkusil odmastit,a napatlat kolem toho kablíku nějaký lepší tmel,mohlo by to pomoct
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dolph



Založen: 6.3.2008
Příspěvky: 313
Bydliště: F-M

PříspěvekZaslal: po květen 26, 2008 6:36 am    Předmět: Citovat

už se těším,až to jednou začne chcát kolem káblíku i mně.tohle nějak nevychytali.i když-po 12-ti letech.......... Wink
_________________
pneuservis,opravy a plnění klimatizací.739 079 629

X1 1,9td break-jedna z mála v plné palbě Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
novacek



Založen: 20.5.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: út květen 27, 2008 5:15 am    Předmět: Citovat

Tak už mám konečně (snad na delší dobu) vyhráno Smile Výměna vstřiku provedena a auto chyta na cvrknutí Smile Podařilo se mi sehnat starší, ale funkční. Všem moc díky za poskytnuté rady.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jóna



Založen: 13.12.2006
Příspěvky: 34
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: so srpen 23, 2008 3:15 pm    Předmět: Problém s teplým startem 1,9TD Citovat

Zdravím.
Já mám trable přesně opačného gardu. Čím větší kosa venku, tím snad líp chytá. Když do kapoty praží slunce, je to někdy horší, ale zvládá to. Ale když v hycech někde zastavím, tak se rozeběhne až po cca 3-6 sekundovém motání startéru. Crying or Very sad Taky se mi zdá, že má v létě horší výkon. Napadly mě vadný čidla, ale netuším jaký.
Nemá s tím někdo zkušenost?
Díky za vaše postřehy.
_________________
Michal Jonáš
X1 1.9TD hatchback, rv.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misina25



Založen: 5.4.2007
Příspěvky: 116
Bydliště: Bílina

PříspěvekZaslal: ne srpen 24, 2008 11:11 am    Předmět: Citovat

Ahoj.Tak ja nán uplně to samý co Jóna v zimě chytá bezvadně na poprvé ale v létě je to hrozný.Hrozně dlouho točí a když už chytna tak otáčky nic moc.Čidla jsem už vyměnil mám i udělanej katalizátor(myslel jsem ze už je vysipaný) a furt stejné.Asi budu muset to skusit dát na seřízení čerpadla.
_________________
Xantia 1,9 td kombi r.v97+klima
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jóna



Založen: 13.12.2006
Příspěvky: 34
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: ne srpen 24, 2008 11:44 am    Předmět: Re: Problém s teplým startem 1,9TD Citovat

Tak jsem včera kontroloval čidla. No nic jsem na nich nevypozoroval. Očistil jsem alespon kontakty a prostříkal je.
Při kontrole řídící jednotky "xudbc02" (taková ta věc vlevo při pohledu do motoru, celá z hliníku, od bosche) jsem se zděsil. Asi tam zatekla voda a polovina kontaktů byla silně zoxidovaná. Jeden kontakt jednotky byl dokonce ulomený a vězel v konektoru kabelu. Tak jsem ji rozdělal, po značném úsilí kontakt repasoval a pro jistotu i další načatý. Všechno očistil, prostříkal a namontoval. Zkušební jízda celkem v pohodě, ale bylo celkem chladno.
Nevím, jestli to vyřeší můj problém, ale zásah byl nutný.

Po prozkoumání součástek jsem objevil procesor od Intelu Rolling Eyes a mimo jiné i pasivní snímač tlaku??? Laughing Zřejmě atmosferického. Bez této jednotky šlo v pohodě nastartovat, ale motor rachtal jak multikára z dob krále Xarxase Smile Takže to zřejmě řídí časování vstřikování a další podivnosti. Určitě to bude řešit i tepůoty. Takže by to mohlo bejt i ono.
Zkuste si tento konektor zkontrolovat, vyčistit a zakonzervovat. Takhle sežrané měděné kontakty jsem ještě neviděl.
Možná by to člo i nějak proměřit nebo otestovat funkci, ale to je na mě moc.

Je to možné provést přez diagnostiku? Nemá někdo zkušenost?
_________________
Michal Jonáš
X1 1.9TD hatchback, rv.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jóna



Založen: 13.12.2006
Příspěvky: 34
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: po září 01, 2008 11:00 am    Předmět: Re: Problém s teplým startem 1,9TD Citovat

Jóna napsal:
Tak jsem včera kontroloval čidla. No nic jsem na nich nevypozoroval. Očistil jsem alespon kontakty a prostříkal je.
Při kontrole řídící jednotky "xudbc02" (taková ta věc vlevo při pohledu do motoru, celá z hliníku, od bosche) jsem se zděsil. Asi tam zatekla voda a polovina kontaktů byla silně zoxidovaná. Jeden kontakt jednotky byl dokonce ulomený a vězel v konektoru kabelu. Tak jsem ji rozdělal, po značném úsilí kontakt repasoval a pro jistotu i další načatý. Všechno očistil, prostříkal a namontoval. Zkušební jízda celkem v pohodě, ale bylo celkem chladno.
Nevím, jestli to vyřeší můj problém, ale zásah byl nutný.




Hm. Po zkušební jízdě MB -> Pha a zpět to startuje pořád stejně (na ho...) Trochu se, zdá se, zlepšila hlučnost, ale jinak stále stejné. Snad seřídit to čerpadlo. Zkusím a napíšu.
_________________
Michal Jonáš
X1 1.9TD hatchback, rv.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Luboš.H



Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 220
Bydliště: okr.Třebíč

PříspěvekZaslal: po září 01, 2008 10:14 pm    Předmět: Re: Problém s teplým startem 1,9TD Citovat

Jóna napsal:
Zdravím.
Já mám trable přesně opačného gardu. Čím větší kosa venku, tím snad líp chytá. Když do kapoty praží slunce, je to někdy horší, ale zvládá to. Ale když v hycech někde zastavím, tak se rozeběhne až po cca 3-6 sekundovém motání startéru. Crying or Very sad Taky se mi zdá, že má v létě horší výkon. Napadly mě vadný čidla, ale netuším jaký.
Nemá s tím někdo zkušenost?
Díky za vaše postřehy.


Tak jsem si vzpoměl: brácha měl asi před 2lety Nissana TD a stejný problém. Mechanik od Nissanu mu řekl že je to opotřebením vstřik. čerpadla (měl asi 200tis.km).Blok čerpadla ze slitiny hliníku má větší tepelnou roztažnost a proto pístky na čerpadle vyrobí dostatečný tlak až při několikerém protočení-za tepla.Studený motor startoval na brnk. Ale to byl Japonec, jak je to u XA nevím.
_________________
BX 19TZD
X2 2,0HDi break Millésime
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jóna



Založen: 13.12.2006
Příspěvky: 34
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: út září 02, 2008 1:20 pm    Předmět: Re: Problém s teplým startem 1,9TD Citovat

Luboš.H napsal:

Tak jsem si vzpoměl: brácha měl asi před 2lety Nissana TD a stejný problém. Mechanik od Nissanu mu řekl že je to opotřebením vstřik. čerpadla (měl asi 200tis.km).Blok čerpadla ze slitiny hliníku má větší tepelnou roztažnost a proto pístky na čerpadle vyrobí dostatečný tlak až při několikerém protočení-za tepla.Studený motor startoval na brnk. Ale to byl Japonec, jak je to u XA nevím.


Já zažíval kdysi podobný situace s VW Passatem s cca 350 - 500tis kilometry na krku Rolling Eyes a chovalo se to podobně. Takže to asi tim čerpadlem opravdu bude. TAmto bylo už dost vylágrovaný, páč se se mnou po čase rozloučilo.

Jen se mi zdá, že to bylo před cca 2 lety OK a blbne to tak cca poslední rok.
Bylo by možný změřit tlaky zatepla?
_________________
Michal Jonáš
X1 1.9TD hatchback, rv.96
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)