Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Jazda v núdzovom režime RJ

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
smart



Založen: 28.3.2008
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: pá březen 28, 2008 6:22 pm    Předmět: Jazda v núdzovom režime RJ Citovat


Mám takýto problém: Xantia 2,0i 16V, r.v.1998, prerobená na LPG - typ BRC pred 5 rokmi - LPG je vstrekované priamo a má vlastnú RJ. Asi 1 rok jazdí toto auto v núdzovom režime. Skúšal som všetky rady odborníkov, vymenil som snímač teploty paliva pre RJ - zelený, servomotorček na škrtiacej klapke, snímač polohy na škrtiacej klapke, sondu katalyzátora. Problém je v tom, že pri jazde na benzín auto nedrží vo¾nobežné otáčky, za studena nezapína sýtič, motor zhasína. Ak sa motor nahreje a zopne na LPG, problémy s jazdením nie sú, aj keď niekedy sa na krátko rozsiveti kontrolka katalyzátora. Táto kontrolka však krátkodobo svieti aj pri jazde na benzín a väčšinou pri vo¾nobežných otáčkach. Tým pádom auto nemá taký výkon ako má ma a spotreba sa zvýšila. Pokia¾ reštartujem RJ, auto jazdí bez problémov 1 - 3 dní, kontrolka kat. sa tiež rozsviecuje. Nako¾ko auto má nabehaných cez 300 000 km, nie je vylúčené, že je zlý katalyzátor (nedrnčí v òom).
Prosím nemá niekto skúsenosti s vyradením kat. alebo sondy z činnosti. Počul som, že sa to dá, v RJ sa urobí smyčka. Alebo či nemá niekto inú radu ako opravi túto poruchu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: pá březen 28, 2008 7:16 pm    Předmět: Citovat

Tak zaprvé-ta kontrolka s tím velkým "K"není na katalyzátor,ale je to kontrola celého vstřikovacího systemu v motoru-hlásí to,že se stala někde porucha,a řídící jednotka jí zaznamenala,přešla do nouzového rëžimu,a poruchu uložila-chtělo by to v okamžiku kdy se rozsvítí "K"jet na diagnostiku,a vyčíst pamě závad-v tu chvíli je tam závada uložena,pokud se přestane projevovat,tak jí řídící jednotka po pár nastartováních automaticky vymaže.
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vlastimiln



Založen: 31.8.2007
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 9 - Černý Most

PříspěvekZaslal: po březen 31, 2008 6:17 am    Předmět: Citovat

Stalo se mi to teď 2x krátce po sobě. "K" se rozsvítilo a motor šel v nouzovém režimu. T.j. otáčky max 2500, žádný zátah,... Po zastavení a opětovném nastartování motor běžel normálně, ale "K" svítilo pořád. V obou případech samo zhaslo po ujetí cca 40km. Asi jsem měl bordel v naftě. A Předpokládám, že závada zůstane zapsaná v paměti RJ, takže na diagnostice někdy v budoucnu se objeví.....
_________________
Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, narozena 09/99, v provozu od 2000


"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím budou potíže."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xantiak



Založen: 28.3.2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: út duben 01, 2008 6:14 am    Předmět: Citovat

Pokud jsi měl bordel v naftě, nejspíš Ti to zahlásí chybu na regulaci vysokotlaku, zasral se regulátor tlaku paliva.

Jiray myslím, že chybu ECU automaticky nevymaže, jen bude zapsána jako nahodila chyba a ne trvalá a přestane svítí kontrolka diagu, chyba ale bude zapsána v nahodilích chybách bych řek.
_________________
* Xantia 2.0HDi 80kW LUCIFER *

****** ******
*** Diag - Lexia3/PP2000 ****
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JiRaY



Založen: 26.4.2007
Příspěvky: 1227
Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)

PříspěvekZaslal: út duben 01, 2008 6:42 am    Předmět: Citovat

nevím,ale vím,že nám u benzínu PSA po rozsvícení "káčka",a 5x nastartování se chyba vymazala,a tudíž pamě čistá.Jestli je to u xantiií jinak,je to možné
_________________
Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Frenk



Založen: 10.12.2006
Příspěvky: 122
Bydliště: Kněževes u Rakovníka

PříspěvekZaslal: čt duben 03, 2008 7:26 am    Předmět: Re: Jazda v núdzovom režime RJ Citovat

smart napsal:

Mám takýto problém: Xantia 2,0i 16V, r.v.1998, prerobená na LPG - typ BRC pred 5 rokmi - LPG je vstrekované priamo a má vlastnú RJ. Asi 1 rok jazdí toto auto v núdzovom režime. .......
Zdravim. Jak vypadaji svicky (resp. jakou maji barvu)? Po instalaci LPG jsem resil podobnou vec. Zhruba po mesici provozu problemy v behu na benzin. Po vyndani svicek (byly jako uhel) jsem to resil vymenou za teplejsi. Dalsi kontrola po 14 dnech (opet cerne). Protoze mam palubak, tak je videt spotreba (je odvisla od delky vstriku). A ta byla jednou tak vysoka, coz mne privedlo k nazoru, ze benzinova jednotka se za doby provozu na LPG adaptuje na chudou smes a pri pouziti benzinu tam jde velmi bohata smes. To se mi potvrdilo po resetu benzinove jednotky (opet podle stavu svicek). Ja mam lamdu v poradku, ale zrejme spatne nastavenou simulaci sondy od LPG. Prave si s tim hraju. Frenk
_________________
Xantia Break 1.8/8/LFZ/Ecu MM/AirBag/ABS/PP/LPG/ET15/15"/zelena/26.7.1995
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Ferry



Založen: 3.4.2008
Příspěvky: 1
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt duben 03, 2008 11:55 am    Předmět: Citovat

Můžu potvrdit, že po výměně svíček na mojí 406, se mi začala rozsvěcovat kontrolka diagnostiky při jízdě na benzín taky, měl jsem tam svíčky Eyquem dle katalogu pro můj motor, když jsem je vyndal, byly černé jako uhel, auto bylo líné, z řídící jednotky jsem vyblikal kod 52 -bohatost směsi mimo toleranci, po výměně za BKR5EK V23 vše zmizelo a auto jezdí dobře jak na benzín tak na LPG.
_________________
aktualne jezdim za LPG
Peugeot 406 sedan XU7JP4 1,8 16V LPG AG Autogas systems DGi
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Auto - Elektro Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)