Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Blokující sředo-zadní bezp.pás, + otráčkoměr "nadoraz&q

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Jirka RA



Založen: 20.7.2007
Příspěvky: 1
Bydliště: Gen.Janouška 893/28

PříspěvekZaslal: pá červenec 20, 2007 11:03 am    Předmět: Blokující sředo-zadní bezp.pás, + otráčkoměr "nadoraz&q Citovat

Hezký den spolumajitelé xantošek. Smile
My máme 1.8 16V X2 v kombi provedení r.v.1999
1. otázečka - v současné chvíli mě trápí zvednutí dvojitého zadního opěradla - drží ho zřejmě zakousnutý středový bezpečnostní pás. poradíte mi, jak ho uvolnit, nebo jak se k němu alespoò bez velké destrukce zadního opěradla dostat?
2. otázečka - po nabití téměř vybytého AKU a po zkušebním nastartování nám najednou ručička otáčkoměru visí na opačném dorazu ( a to i při vypnutí motoru i zapalování ) netušíte kde by mohla být chybka?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: pá červenec 20, 2007 12:11 pm    Předmět: Citovat

Tak to se mi taky občas stane a je to tím, že pás zajede moc do opěradla a je na něm takovej plastovej špuntík, kterej ho nepustí ven a dostal jsem se z toho tím, že jsem opěradlo trochu nadzvedl a golou s dlouhým nástavcem jsem odšrouboval spodní úchyt pásu a potom už ho není problém vytáhnout.
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roman_moty



Založen: 23.1.2007
Příspěvky: 55
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: pá červenec 20, 2007 10:04 pm    Předmět: Citovat

Otáčkoměr se bu srovná časem sám, nebo já jsem to vyřešil tak, že jsem motor trochu vytočil a bouchnul zvrchu na palubku Wink Důležité je ,že to pomohlo.
_________________
X1, 1,8 break (no něco tam taky je)
SAXO 1,4VTL
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Adam 76



Založen: 10.7.2007
Příspěvky: 23

PříspěvekZaslal: st červenec 25, 2007 5:31 pm    Předmět: Citovat

S otáčkoměrem ti neporadím.Nestalo se mi to.Snad by pomohlo odpojení přístrojovky a po chvíli jej znovu zapojit.Ale to jen tak plácám pokus.

S pásem se mi to stalo hned jak jsem si Xantušku koupil a zkoušel v ní přenocovat.Byla to sranda.On jí ve sklopené poloze ani tolik nedrží ten plastovej čůůdl, co je na pásu. Drží ho pojistka v navijáku pásu. V pásech bez předpínáků jsou dvě pojistky.Jedna na trhnutí aby zaseknula a podržela pás a druhá, která je na závažíčko, který by mělo zajistit pás při kotrmelcí auta či jiných nestandartních polohách.No a když opěradlo překlopíš vpřed tak si právě tohle závažíčko myslí, že je auto postavený na čumák a zasekne.Má to souvislost s tím čůdlem na pásu takovou, že by ten čůdl neměl dovolit takovýmu navinutí pásu do opěradla a čůdl by se měl zastavit o plastovou průchodku na vršku opěradla.Takže doporučuju jí zkotrolovat, upevnit nebo cokoli jinýho aby se čůdl vždycky zastavil a nezajel do opěradla, protože v překlopený poloze je to zaseknutý jak jsem psal tím závažíčkem a šance to odvinout je zas jen v poloze standartní svislé.Demontáž tu popsali pomocí té goly.Tu jsem si taký prodělal ...
Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DPD



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 100
Bydliště: Kamýk nad Vltavou

PříspěvekZaslal: so březen 22, 2008 1:10 pm    Předmět: Citovat

Zdravím - přidávám se taky k dotazu na otáčkoměr - po výměně téměř vybité baterie (nastartovat s ní už nešlo, ale kontrolky ještě svítily) za novou zůstala ručička otáčkoměru vpravo dole (cca na 5 hodinách). Vyřešil už někdo tenhle problém?
_________________
XA2 Break, 2.0i 16V, Exclusive, Admiral Blue (KNCB), r.v. 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)