Imobilizer

centrál, dálkové ovlďádání, rádia, alarmy...
Odpovědět
Marckos
Příspěvky: 2
Registrován: pon 21. kvě 2012 20:31:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer

Příspěvek od Marckos »

Ahojky, díky za všechny rady..... Vše jsem vyzkoušel ....a nic :( Dnes jsem zajel do Citroenu pro radu a hurá :P Rada pro ostatní, ze předním pravým světlem je kompet kabeláž od řídící jednotky. Je to přidělané na nosníku. Bylo to na padrď.... Hotovo a startuju. Díky hezký den.
Naposledy upravil(a) Marckos dne pon 25. čer 2012 19:43:14, celkem upraveno 1 x.
matesMH
Příspěvky: 44
Registrován: ned 26. čer 2011 11:25:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer

Příspěvek od matesMH »

A co takhle tady viewtopic.php?f=1&t=496
jinak já musím potvrdit, že po menším ťukanci o srnce na pravé přední světlo mi taky svítily obě LED a nešlo nastartovat. Zkus to a uvidíš ;)
X1 break,r.v. 1995, 2.0 16V
Opel Zafira 1.8 16V,r.v.2003 modrá
Sylwer
Příspěvky: 7
Registrován: ned 24. čer 2012 16:11:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer

Příspěvek od Sylwer »

Diky,ale tenhle clanek uz jsem cetl. Diky tomu uz jsem take prekontroloval bezpecnostni spinac. Nehodu jsem nemel, ani malinky tukanecek, proste mi najednou blbne imobilizer...Dnes rano jsem od znameho vyzkousel a hned koupil nahradni klavesnici z 405 rv 97,od ktere znam kod - 1111. Pripojil jsem ji a otocil klickem, hned naskocila zelena, myslel jsem, ze je v klavesnici kod vypnuty. Po asi 10min. nez jsme dokecali a ja zaplatil, zacla blikat cervena. Tak jsem zacal zadavat 1111...az se mi to zablokovalo. Po vyckani asi 5min. jsem zadal svuj puvodni kod, od moji klavesnice a ono to zezelenalo a chytlo. Tim vyvracim vsechny dosavadni nazory, ze kod je ulozeny v klavesnici, muj musi byt v ridici jednotce, protoze nova klavesnice mela na 405-ce jiny kod nez moje v aute. Nejak to nechapu... Dorazil jsem do prace a imobilizer prepnul do neutralniho rezimu. Ale po hodine to nejak preplo na kod, jen jsem otocil klickem a uz svitila jen cervena. Zadal jsem tedy opet kod a odpojil klavesnici a nastartoval asi 3x. Po dalsich asi dvou hod. se to opet preplo na kod - i bez pripojene klavesnice, tak jsem zase odkodovaval. Nechal jsem tedy pripojenou novou klavesnici a pravidelne po hodince chodil nastartovat. Nova klavesnice se chovala asi dve hodiny v pohode, potom zacaly svitit obe LED-ky, ale slo startovat po dalsich dvou hodinach uz zacal haprovat kod pri zadani napoprve. No a ted mam dve klavesnice kde se tezko zadava kod...Koukal jsem na cerpadlo, mam Bosh, pod cerny plastem jsou 4 draty. Nahore je jeden imbus sroub a pod nim dva bez moznosti povoleni. Ty musim odvrtat? A jake dalsi srouby jeste povolit, nez se dostanu na Stopventil? Dekuji, zitra dopoledne to musim rozchodit jedu na STK
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer

Příspěvek od PaM »

něco máš tady : viewtopic.php?f=2&t=55
ta demontáž je docela pakárna na autě to dělat, není přístup .... už sem to 4x dělal a zatím to vžy nějak šlo ...travalo to třeba i 3 hodiny ... ale spousta mechaniků to dělá tak, že vytáhne celé čerpadlo z auta, odmontuje to a dá zas čerpadlo z5.
Každopádně bych ještě napřed prošel konektory v čerpadlu a k jednotce a hlavně velkej konektor za-pod pravým blinkrem v předním blatníku, ( púřístup je tam velmi špatný, chce to vyndat z nárazníku nádobku na ostřikovače ) Tama je to propojený, jestli tam není nějakej zaoxidovanej pin ...
Obrázek
Sylwer
Příspěvky: 7
Registrován: ned 24. čer 2012 16:11:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer

Příspěvek od Sylwer »

Zdravim;dnes rano jsem uz malem nenastartoval ani jednou klavesnici. Zkusil jsem jeste posledni draty kam jsem nekoukak, ten konektor za pravym svetlem.Konektor je jak novy a draty jsou take bez problemu. Potom ale vedou do schlauchu a pod chladicem na druhou stranu auta,ve slauchu uz jsem nic kenontroloval, ale poskozeni nijde videt neni, tak myslim ze tam to nebude. Zacal jsem dnes odvrtavat ty nepovolitelne srouby, dva jsou hotove,ale k dalsim asi dvoum uz se nedostanu. Koukal jsem na ne zrcatkem a jeden je hodne utopeny, tak se tam nemuzu dostat. Volal jsem mechanikovi,ten nema hned cas, az tak od uterka pristi tyden. Navic mi rikal, ze u nekterych typu cerpadel i po rozebrani nejde napojit rovnou na spotventil -drat za spinacku - a je treba odblokovat imobilizer, coz dokaze jen jeden PC manik z CB, coz se mi moc nezda. Na tom konektoru co jde do imobilizeru na cerpadle je spinane + kontakt 1... Domu jsem dnes jel z prace busem,tak to uz ani nechci opravovat, ale predelat bez imo na nejaky skryty vypinac. Auto dam mechanikovi aby vyndal cerpadlo, ja si pripojim stopventil a pak aby mi ho zase nandal, na to uz si netroufam, mam trochu strach aby nekde nezacala mocit nafta. Nemate jeste jiny navrh, zlepsovak? Diky
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer

Příspěvek od PaM »

Sylwer píše: mi rikal, ze u nekterych typu cerpadel i po rozebrani nejde napojit rovnou na spotventil -drat za spinacku - a je treba odblokovat imobilizer, coz dokaze jen jeden PC manik z CB, coz se mi moc nezda.

Blbost, na těchto čerpadlecjh je to bez problému, jak sem psal ...

Jakej máš ten plášť toho IMO ? máš kovovej, nebo je to černej plast ???

kovovej vypadá takto - jsou různé ...
Obrázek
Obrázek
Sylwer
Příspěvky: 7
Registrován: ned 24. čer 2012 16:11:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer

Příspěvek od Sylwer »

Mam ten typ vlevo na obrazku, horni - modry byl imbus, cervene jsem odvrtal, ale k tomu zelenemu se nemuzu dostat, je utopenejsi nez ty ostatni. Asi budu muset nechat vyndat cerpadlo..? Ale na fotce se zda ze jsi to odbrousil a potom odvrtal, ze. Je to hned vedle vystupni priruby, tak se bojim abych tomu jeste neublizil. Drzi to pak jeste nekde jinde, zezadu apod.?
Přílohy
imo.jpg
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer

Příspěvek od PaM »

Měl sem sundané obě plastové trouby od turba abych tam měl místo. Jak vidíš na fotce, tak sem to kus odříznul flexou zešikma u toho utopeného šroubu a pak sem se dostal na hlavu a flexou napřímo z čela do šroubu udělal šlic na šroubovák a povolil a vytočil celej šroub. Jinak musíš ještě odmontovat ten tlustej plech - držák, co je tím pláštěm "provlíknutej" . tzn musíš odmontovat i ty šrouby za trubkama co ho drží, jsou to dlohé šrouby, co zároveň některý i drží hlavu čerpadla na těle, jinak ten plášť IMO nesundáš. Mám dojem, že jsem měl sundané i trubky ke vstřikům ??? Pak už to jen sundáš , předěláš ty dráty .... přiděláš ten držák z tlustého plechu na čerpadlo, nasadíš plastové potrubí k turbu, napojíš trubky ke vstřikům ( necháš je povolené aby mohl vzduch ven , až u nich poteče nafta, dotáhneš a startuješ ;)

je to tak snadné :lol: akorát děsná pakárna :evil: konkrétně tenhle typ sem komplet do startu dělal víc jak 3 hodiny :roll:
Obrázek
Sylwer
Příspěvky: 7
Registrován: ned 24. čer 2012 16:11:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizer

Příspěvek od Sylwer »

Mockrat dekuji PaMe, dostanu se na to az v pondeli, tak alespon uz budu vedet jak na to. Diky
DaewoXXX
Příspěvky: 2
Registrován: úte 07. úno 2012 0:00:50

Chybný kó před nastartováním

Příspěvek od DaewoXXX »

Čaues, prosím poraďte: zadal sem chybný kód na klávesnici své xantie 2.1TD a nevím co s tím? kód neznám, jak se ho dozvím.... popřípadě jak dostat auto do servisu- diagbostiku, když nenastartuju auto, a xantuše se nezvedne? předem díky všem za rady
DaewoS
Xantia I - 2.1TD Activa
Odpovědět