Přístrojovka
Přístrojovka
Fanoušci xantie, Mám menší problém. Občas při jízdě problikává palubní deska. (Všechny kontrolky se rozsvítí a po chvilce zhasnou). Nějaký špatný kontakt? Prosím o radu. Nikde tady jsem nic takovýho nenašel. Díky
Citroen Xantia 1 <> 1.8 8V <> Rv 93 <> 74Kw
Re: Přístrojovka
Mohl by to být špatnej oříšek na spinačce. Nebo konektory na přístrojové desce...
Xantia Break 1.8 16V r.v. 2000
Re: Přístrojovka
v hodinách je taky pidižárovička dal sem tam novou a stejně to nesvítí to samí kontrolka dálkových světel tam sem taky vyměnil pidižárovku a nesvítí nevim proč tak sem to složil zase zpátky a opět sem se zdravě rozčílil u spodního plastovýho krytu volantu to opravdu vymyslel nákej blbec po dobrým to tam člověk nedostane
citroen xantia break r.98 2.0i 16v 97kw
- zombeek
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon 27. čer 2011 18:24:46
- Bydliště: 51001866
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka
Ahojte, nemáte prosím někdo po ruce schéma zapojení (pinout) přístrojovky z X2 (Sagem X2/22KE5-SA) ? Stačil by i textový popis pinů obou konektorů. Co mám komlet schémata, tak jsou pro X1, pro X2 mám jen dílčí zapojení z Haynesu. Díky moc za pomoc.
Re: Přístrojovka
Zdravím , mám menší dotaz , dá se zaměnit přístrojová deska z jíneho auta ? Vím že X1 má jiné konektory než X2 , ale jde mi jen o to zda můžu z jiné X1 vymontovat a dát do mojí
Xantia 1.9 TD 1997 66kw
Re: Přístrojovka
Zdravím zkoušel už někdo předělat přístrojovku z X2 na X1 ? popřípadně jestli je nějaký schéma podle kterého by se to dalo udělat
Xantia 1.9 TD 1997 66kw
Re: Přístrojovka
A proč něco podobného podnikat? Mechanicky asi žádný problém, ale elektrické zapojení pravděpodobně šílené...Moos.M píše:Zdravím zkoušel už někdo předělat přístrojovku z X2 na X1 ? popřípadně jestli je nějaký schéma podle kterého by se to dalo udělat
MíraCB
Xantia 1,9 TD 1999, C5 2.0 HDi 2011
Re: Přístrojovka
Ahoj, chci se zeptat, mám X2, budu potřebovat vyměnit přístrojovku, je jedno z jaké X2 ji seženu, nebo se ještě liší benzín a nafta? (mám benzín).
A druhá otázka zní, jak jsou na přístrojovku dva konektory ze zadu, zjistil jsem, že na tom žlutém mám ulomený ten pojistný čudlík, dá se ten kabel, či koncovka nějak rozumně vyměnit?
Předem díky za odpovědi.
A druhá otázka zní, jak jsou na přístrojovku dva konektory ze zadu, zjistil jsem, že na tom žlutém mám ulomený ten pojistný čudlík, dá se ten kabel, či koncovka nějak rozumně vyměnit?
Předem díky za odpovědi.
X2 1,8i 66Kw, r.v. 1998