Řemenice klikového hřídele

Rubrika pro hledání řešení na Vaše problémy.
donlines
Příspěvky: 146
Registrován: pát 05. srp 2011 5:33:48

Re: Řemenice klikového hřídele

Příspěvek od donlines »

donlines píše:Tak jsem se dočetl, že se řemenice mění, protože je odpružená a rázy od klimy ji časem opotřebují. Co když ale nemám klimu? Znamená to, že je tam pevná řemenice? Měnit nebo neměnit?


Tak jak? 8-)
Citroen Xantia 2.0HDI 66kW rv.2001
Krusa20
Příspěvky: 6
Registrován: úte 18. zář 2012 18:18:52

Re: Řemenice klikového hřídele

Příspěvek od Krusa20 »

Ahoj, chci se zeptat jak dlouhý je klínový řemen. Mám berlina 1,9 TD s klimou. Dík
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Řemenice klikového hřídele

Příspěvek od PaM »

musíš napsat rok výroby ( podle typu napínací kladky ... ) a typ kompresoru ....

Novější provedení X1 a X2 s kladkou jak na 2,1 s "pružinovým tlumičem"
1725 - "S KOMPRESOREM SANDEN"
1736 - "S KOMPRESOREM HARRISSON" - ( Já dávám délku 1733 )
většinou je na novějších ten Harrison - Delphi

na X1 starší typ s jednoduchou kladkou na gumě , tam je to 1700 nebo 1710
Obrázek
Krusa20
Příspěvky: 6
Registrován: úte 18. zář 2012 18:18:52

Re: Řemenice klikového hřídele

Příspěvek od Krusa20 »

r.v. je 94
Uživatelský avatar
PaM
Příspěvky: 769
Registrován: ned 26. čer 2011 9:52:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Řemenice klikového hřídele

Příspěvek od PaM »

no tak tam máš ten starší určo

Sanden 1700
nebo
Harrisson-Delphi 1710

ten novější způsob kladek byl až od června 1995
Obrázek
Krusa20
Příspěvky: 6
Registrován: úte 18. zář 2012 18:18:52

Re: Řemenice klikového hřídele

Příspěvek od Krusa20 »

ok dik
donlines
Příspěvky: 146
Registrován: pát 05. srp 2011 5:33:48

Re: Řemenice klikového hřídele

Příspěvek od donlines »

Vadí hodně, když mi po výměně řemenice trochu hází? Předtím se automatický napínák snad ani nehnul, teď lehce kmitá.

http://autodilyhulin.cz/remenice-klikov ... 515v6.html
Citroen Xantia 2.0HDI 66kW rv.2001
massic
Příspěvky: 16
Registrován: pon 21. led 2013 22:28:49

chcípání na volnoběh, klínový řemen

Příspěvek od massic »

Ahoj, vím že dílčí topici na můj problém tu jsou, ale žádný ho neřeší.

Vše začalo tím, že pískal klínový řemen při záběru hydraulického čerpadla. Když se vytočilo na dva tísíce otáček tak to přestalo. Asi měsíc jsem s tím jezdil a pojednou večer to chcípalo na volnoběh když jsem jel domu a ráno už se to neudrželo. Jakmile jsem pustil plyn, tak to chcíplo.
držel jsem plyn pár minut a pak už se volnoběh udržel, ale dost nestabilně. po vytočení do otáček a puštění plynu to mělo tendenci chcípnout zase.
Zároveň jsem zjistil, že mizí chladící kapalina + ten řemen se zastavuje a normálně se zastaví i to kolo které ho pohání - které je spojené s motorem, nevím jak se jmenuje, prostě to které ten řemen roztáčí.
To není nějak napevnou spojené s hřídelí? když jsem tím řemenem pohnul tak se trochu rozročil, ale za chvíli se zase zastaví. Může být povoleny nějaky šroub na tom pohonném kole co roztáčí řemen?
klimu nemám.

Prosím nějaký nápad? jestli se náhodou sešlo více závad, nebo to spolu nějak souvisí?
vyměnovali mi pred mesícem střeba spojky, mohl tam něco zrmvit?
Xantia 1.8 16V X1 Break 1996 Praha, Jilemnice, Police nad Metují
DukeVanZoom
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 26. led 2012 18:49:34

Re: chcípání na volnoběh, klínový řemen

Příspěvek od DukeVanZoom »

Podle me KO remenicka - tvori ji dve casti a mezi nimi guma... ktera uz zrejme nedrzi ty dve casti dostatecne pohromade...
Xantia II '99 Break HDi Exclusive
Obrázek
KITT
Příspěvky: 66
Registrován: ned 03. srp 2014 21:44:09

Re: Řemen - jaký?

Příspěvek od KITT »

čerpadlo a řemen.jpg
Zdravíčko,
jaký potřebuji prosím klíňák. Dle fota tam mám čerpadlo Sanden a na řemenu je čitelných 1650, vzhledem k tomu, že je již notně bez drážek je třeba měnit, ale je to ten správný?
Všiml jsem si, že BOSCH dělá 1660...
Xantia II 2.0i 16v 97kW Exklusive - MODRÝ MAURITIUS, dv: 1998 21.7.
C3 I 1.4HDi
Odpovědět