Stránka 3 z 7

Bouchání v rejdu

Napsal: ned 28. srp 2011 22:45:48
od Patrik.j
Dnes jsem si všiml, že když stojím na místě a otáčím volantem, tak v určité vzdálenosti před dorazem jakoby cvakne v řízení. Je to i cítit ve volantu. Dělá to nalevo i napravo vždycky zhruba stejně od dorazu. Za jízdy to asi nedělá, nevšiml jsem si.
Auto jede normálně, ani při akceleraci ani při brzdění netáhne do strany, neozývají se žádné zvuky při přejezdu nerovností. Alespoň jsem si ničeho nevšiml.

Přejel jsem přes obrubník, ale dost nízký, tak jestli to není tím.

Edit: pár chybiček

Re: Bouchání v rejdu

Napsal: pon 29. srp 2011 10:42:38
od ČERT_z_Bx
je možné že tvé cvaknutí vzniká při poskočení odřeného bowdenu lanek ruční brzdy, tím že točíš do rejdu, tak se jedno zasunuje od kola pod auto a druhé naopak, povytahuje se ke kolu,pokud je poškozený bowden, může lano poskočit a tento zvuk slyšíš. Nech někoho točit a zkus si to naposlouchat přímo u kola, z venku. :roll:

Re: Bouchání v rejdu

Napsal: pon 29. srp 2011 16:29:36
od Patrik.j
No kdyby to dělaly ty bowdeny ruční brzdy, tak by to dělalo jenom při zatažený nebo při odbržděný ručce.
Já sem myslel jestli to neni třeba čep, začalo mi to dělat až včera potom co sem přejel přes obrubník.

Buchotanie prednej napravy a motora pod1500rpm

Napsal: pon 07. lis 2011 22:42:07
od termi
Zdravim, mam problem. Silno mi pri prechode nerovnosti strpa predna naprava. Predpokladam to na capy, ale nechcem vyhadzovat peniaze. Domaca kontrola typu pomykam kolesom na vsetky strany za ucasti heveru neodhalila nic, nikde ziadna vola. Navyse prava strana mi v poslednom case zacala klepotat aj bez vacsej nerovnosti v zavislosti od rychlosti. (50km/h cca
narazy za sekundu). Klepotanie pri silnejsom zrychleni alebo brzdeni prestava.

Druhy problem je, ze pod 1500otacok mi silno klepoce motor. Na to mam predpoklad, kedze jedna z trysiek je dost znicena ( a po vyplate aj vymenena :D) . Auto necmudi, akorat je dost slabe (ale 55kw na tu vahu..)

Cely problem je v tom, ze nechcem menit to, co priamo netreba, kedze moje financie su znacne obmedzene. Dakujem.

Re: Buchotanie prednej napravy a motora pod1500rpm

Napsal: úte 08. lis 2011 22:01:08
od xantiabob
k tomu buchotani predni napravy: zkousel jsi proverit tycky stabilizatoru? Proveris jednoduse ze chytis auto zespodu za blatnik a rozhoupes ho ze strany na stranu, pokud to bude klepat, tak to budou ony. Dobry by bylo kdyby ti to nekdo rozhoupal a ty mohl chytit rukou spodni kloub tycky stabilizatoru (ten vetsinou odchazi). Nebo to taky muze byt rozpadly silentblok na ramenu napravy, kdyz pises ze to boucha i bez vetsich nerovnosti. U toho motoru by to mohl zpusobovat nejaky silentblok, ale s tim zkusenost nemam, a tezko z omezenych informaci posuzovat

Re: Buchotanie prednej napravy a motora pod1500rpm

Napsal: stř 09. lis 2011 10:56:39
od Technik
Moje osobní zkušenost jak s tyčemi stabilizátorů, tak silent bloky ramen byla taková:

- špatné silent bloky ramen jsem poznal pouze při průjezdech zatáčkami, rychlost až tak nehrála roli, rázy, které to způsobovalo byly značně slyšitelné, narozdíl od tyčí stabilizátorů

- tyče stabilizátorů se mi pak projevovali hlavně na rovinkách a bylo jedno, zda jedu rychle nebo pomalu, ale pořád to bylo takové tupé bouchání do kastle


Toť moje zkušenost s tímto problémem :-)

Re: Jak uvolnit kulový čep z ramene

Napsal: pon 28. lis 2011 16:25:21
od babulka18
To sem z těch vodorovných rovin jantar :D Obrázkový návod by nebyl??? :)

Re: Jak uvolnit kulový čep z ramene

Napsal: pon 28. lis 2011 18:56:24
od Derby-Senda
Dvěma kladivama proti sobě jedno z předu druhý zezadu (směr jízdy auta) ale to mě naposledy nepohlo tak sem vzal majzlík a palici normálně zezhora bum a bylo to dole ale prvně skusit první metodu no ale tam problémy nekončí čep z těhlice taky nejde moc dobře myslim že na to musí bejt nástavec ale nejsem si jist

Re: Jak uvolnit kulový čep z ramene

Napsal: pon 28. lis 2011 22:32:42
od mevi
zajed si do kelly a kup si za 260 kc krasnej stahovacek bude se ti hodit pac ze dvou kadiv se postupne stavaj dve vetsi kladiva a az do toho budes busit dvouma palicema hodinu tak budes akorat nasranej a rameno budez mit roztluceny. driv byly stahovaky drahy tak sjem taky tlouk ale v kelly maj levnej a bytelnej nema chybu uz bych do toho v zivote palici neprastil. jinak povolit nen spodni cep z tehlice opravdu neni prca xantiak to odklep majzlikem na sidlisti pod autem ale na moji i kdyz je daleko min jeta byly oba zavity přirezly a musel jsem sundat tehlici a taky do toho mlatit pekne dlouho jak hluchej do vrat nez zavit povolil. holt na tyhle veci je dobre mit spesl povolovaky.

Re: Jak uvolnit kulový čep z ramene

Napsal: pon 28. lis 2011 23:01:46
od PaM
No, mám stahovák už léta, myslím, že pouze jen na mých autech a autech rodiny se už dávno zaplatil i s úroky ... Proč to kurv*t kladivem či majzlem ...
Babulko, dej to raděj do servisu nebo někomu kdo má vybavení a zná problematiku. Když zdárně vyndáš kužel z ramene, nemusí se ti pak podařit vymotak závit čepu z těhlice ;) vím o čem mluvím :ugeek: