Postup
1. Demontáž z vozu a očištění povrchu (např. nafta)
2. Sundání gumových převleků a odšroubování matičky (č.8).
3. Sundat převlečné kroužky, které drží membrány.
4. Opatrně svlíknout membrány z tělesa korektoru.
5. Postupně rozebrat.
6. Sundat závlačku.
7. Vyndat kroužek.
8. Vytáhnout šoupátko.
9. Vše vyčistit.
Takhle to vypadá rozebraný.
Při zpětné montáži postupovat v obráceném pořadí. Pohyblivé části před sesazením
namočit v LHM. Po složení musí jít šoupátko volně.
Před vyčištěním s ním nešlo rukou pohybovat. Převlečný kroužek, který drží
membrány má jeden lem větší a druhý menší. Menší lem jde k tělesu korektoru a
větší ven. Na něj se pak navlíkne krycí gumová poklička.
Fotky jsou už po vyčištění. Jinak uvnitř bylo takové žlutohněné bahýnko.
Hodně zdaru při opravách Vašeho miláčka.
PeJo