Postup opravy zadního výškového korektoru 2

Autor: Holfi <xantiaclub(at)centrum.cz>, Téma: Články a návody, Vydáno dne: 07. 07. 2004

Ač čerstvý majitel Xantie, pustil se zostra PeJo do "ladění" svého vozu a protože vše zdokumentoval, podělí se s Vámi "jak na to" .Je dobře, že jsou mezi námi lidé, kteří svými zkušenostmi s opravami pomohou nám ostatním, za což jim děkuji.

Postup

1. Demontáž z vozu a očištění povrchu (např. nafta)

Korektor10






2. Sundání gumových převleků a odšroubování matičky (č.8).

Korektor9






3. Sundat převlečné kroužky, které drží membrány.

Korektor8






4. Opatrně svlíknout membrány z tělesa korektoru.

Korektor7






5. Postupně rozebrat.

Korektor6








6. Sundat závlačku.

Korektor5 Korektor4 Korektor3







7. Vyndat kroužek.

8. Vytáhnout šoupátko.
Korektor2






9. Vše vyčistit.

Takhle to vypadá rozebraný.
Korektor1






Při zpětné montáži postupovat v obráceném pořadí. Pohyblivé části před sesazením namočit v LHM. Po složení musí jít šoupátko volně.
Před vyčištěním s ním nešlo rukou pohybovat. Převlečný kroužek, který drží membrány má jeden lem větší a druhý menší. Menší lem jde k tělesu korektoru a větší ven. Na něj se pak navlíkne krycí gumová poklička.
Fotky jsou už po vyčištění. Jinak uvnitř bylo takové žlutohněné bahýnko.

Hodně zdaru při opravách Vašeho miláčka.
PeJo