Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

HYDRAULIKA PONÌKOLIKÁTÉ
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vlastimiln



Založen: 31.8.2007
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 9 - Černý Most

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 7:47 am    Předmět: HYDRAULIKA PONÌKOLIKÁTÉ Citovat

Vlastním XA2, 2,0 HDi, 80 kW, break, exlusive, hydroaktiv.
Od prvopočátku, co toto vozítko vlastním, se potýkám s problémy s hydraulikou. Po dovozu z DE, kdy se konfort rovnal svezení se v traktoru, následoval dofuk zadních kolových koulí u p. Rady, který zároveò „diagnostikoval“ nefunkční hydroaktiv. (Dal mi kontakt na p. Schutze z rudné, který jsem zatím nevyužil.) Poté jsem absolvoval návštěvu servisu p. Plachého, který mi vyměnil zadní středovou a protipadací kouli a nalil proplach. Zároveò přeměřil všechny koule. Byly na 100% až na pravou přední. (Přeměřeny byly i ty dofouknuté p.Radou.). Poctivě jsem jezdil s proplachem a včera dal auto znovu p. Plachému na dokončení proplachu, promazání a rozpohybování korektorů a seřízení výšky a zároveò jsem zajel k p.Radovi na dofuk té poslední koule. Podvozek je stále tužší.

A teď to podstatné:
1. Podle mechanika od p. Plachého nemá nefunkční hydroaktiv na tuhost vliv. Navrhli mi výměnu všech koulí. Funkčnost hydroaktivu zkoušel tento pán tak, že při nastartovaném motoru a stání na místě zahoupal autem, poté stiskl tlačítko a znovu zahoupal. Předek prý ztuhnul, zadek nikoliv.
Surprised
2. Podle p.Rady, je auto díky nefunkčnímu hydroaktivu stále v tuhé poloze. Závada může být způsobena počítačem, čidlem, vypadlým konektorem,..... Znovu mi doporučil p. Schutze, který je prý diagnostik odborník. Pokud prý nebudu chtít (třeba z důvodů finančních, pokud odešlo něco zásadního) hydroaktiv opravit, navrhl mi dofouknutí kolových koulí na vyšší tlak a převrtání koulí na 1,1 mm. (mám 0,5 mm). Surprised

Přiznám se, že v tom mám trochu zmatek a tak se vás ptám: „CO VY NA TO ?“
_________________
Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, narozena 09/99, v provozu od 2000


"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím budou potíže."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 7:57 am    Předmět: Citovat

Zajeď za p. Schutzem, co jinýho?
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 8:07 am    Předmět: Re: HYDRAULIKA PONÌKOLIKÁTÉ Citovat

vlastimiln napsal:
Zároveò přeměřil všechny koule. Byly na 100% až na pravou přední. (Přeměřeny byly i ty dofouknuté p.Radou.). Poctivě jsem jezdil s proplachem a včera dal auto znovu p. Plachému na dokončení proplachu, promazání a rozpohybování korektorů a seřízení výšky a zároveò jsem zajel k p.Radovi na dofuk té poslední koule. Podvozek je stále tužší.

A teď to podstatné:
1. Podle mechanika od p. Plachého nemá nefunkční hydroaktiv na tuhost vliv. Navrhli mi výměnu všech koulí. Funkčnost hydroaktivu zkoušel tento pán tak, že při nastartovaném motoru a stání na místě zahoupal autem, poté stiskl tlačítko a znovu zahoupal. Předek prý ztuhnul, zadek nikoliv.
Surprised
2. Podle p.Rady, je auto díky nefunkčnímu hydroaktivu stále v tuhé poloze. Závada může být způsobena počítačem, čidlem, vypadlým konektorem,..... Znovu mi doporučil p. Schutze, který je prý diagnostik odborník. Pokud prý nebudu chtít (třeba z důvodů finančních, pokud odešlo něco zásadního) hydroaktiv opravit, navrhl mi dofouknutí kolových koulí na vyšší tlak a převrtání koulí na 1,1 mm. (mám 0,5 mm). Surprised

Přiznám se, že v tom mám trochu zmatek a tak se vás ptám: „CO VY NA TO ?“


Trošku tomu nerozumím,
1. když jsou koule na 100% tak co se změní výměnou za nové ??? jen z tebe vytáhnou několik zbytečných tisíc ...
2. p. Rada těch aut pohoupal na tisíce, a když řekne názor, že máš nefunkční Hydractiv, tak bych tomu věřil.
3. když ti to pohoupali v servise " předek ztvrdnul, zadek nikoli " to tedy znamená že byl zadek pořád měkký ???

Tak kde je to o čem píšeš, že auto je " tvrdé" Trochu se v tvém příspěvku ztrácím ...

Převrtáním předních koulí na 1,1 a vyšším tlakem z toho dostaneš v podstatě koule "KOMFORT" ( ty origo od I.F.H.S. mají tlak cca 50 bar a dírku 1,3 )
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vlastimiln



Založen: 31.8.2007
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 9 - Černý Most

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 8:08 am    Předmět: Citovat

Mamut napsal:
Zajeď za p. Schutzem, co jinýho?


No o tom nepochybuj, že tam pojedu. Ale co ta ostatní "diagnostika" okolo hydroaktuvu, doporučení p.Plachého a p.Rady?
_________________
Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, narozena 09/99, v provozu od 2000


"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím budou potíže."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 8:12 am    Předmět: Citovat

Shocked to je hustý.....mno tak sem se utvrdil v tom, že Plachýmu nikdá nepojedu......
Jo jo, jel bych k Schützovi, co vím, jezdí k němu Žulda a nemůže si ho vynachválit. Držím palec.
Jinak nevím no, já sem prostě s p. Radou spokojenej, jezdím tam už od dob co sem měl BX. A vím o vagónu kluků, co sou s ním taky spokojený.
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad


Naposledy upravil Buchta dne pá leden 18, 2008 8:15 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlastimiln



Založen: 31.8.2007
Příspěvky: 253
Bydliště: Praha 9 - Černý Most

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 8:14 am    Předmět: Re: HYDRAULIKA PONÌKOLIKÁTÉ Citovat

To PaM:
Auto je celkově tužší (p.Rada má zřejmě pravdu s tím "tuhým" režimem.
Ten mechanik, co houpal autem s a bez sepnutého tlačítka tvrdil, že změna nastala vepředu, vzadu nikoliv.
Pokud se rozpohybuje hydroaktiv, jaký vliv na jízdní vlastnosti by měly KOMFORTy?

Dík.[/quote]
_________________
Xantia Break EXCLUSIVE 2.0 HDi, 109 PS, narozena 09/99, v provozu od 2000


"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím budou potíže."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PaM



Založen: 2.4.2007
Příspěvky: 880
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 8:20 am    Předmět: Citovat

Vlaso, zeptej se KOMFORÁKÙ , třeba Buchty Smile

prostě by se to podstatně víc houpalo, jako na lodi Laughing

Zajeď za p. Schutzem ... a budeš chytřejší
_________________
Plním koule na Citroëny, servis hydropneumatiky ... Tel: 602941954, Brno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 8:42 am    Předmět: Citovat

PaMe Wink už to do něj peru Twisted Evil
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 8:46 am    Předmět: Re: HYDRAULIKA PONÌKOLIKÁTÉ Citovat

vlastimiln napsal:
To PaM:
Auto je celkově tužší (p.Rada má zřejmě pravdu s tím "tuhým" režimem.
Ten mechanik, co houpal autem s a bez sepnutého tlačítka tvrdil, že změna nastala vepředu, vzadu nikoliv.
Pokud se rozpohybuje hydroaktiv, jaký vliv na jízdní vlastnosti by měly KOMFORTy?

Dík.
[/quote]

Tak ten mechanik, co ti s tím houpal na místě, tomu nerozumí. Přepnutí tlačítka ti mění dynamický režim H-activu. Tedy to poznáš jen za jízdy. Začíná fungovat od 40 km/hod, ale to už je tu několikrát omleté téma a najdeš to jinde v diskuzích.
Pokud chceš poznat rozdíl s nebo bez H-activu, tak si na místě sundej konektor z ventilů H-activu a porovnávej.
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 8:52 am    Předmět: Citovat

Ještě dodám, samozřejmě, že auto je měkčí s ventilama pod napětím. Sundáš - auto tuhne.
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 10:18 am    Předmět: Citovat

Žádný konektory nesundávej. Stačí vypnout zapalování a zavřít všechny dveře. Počkej 30s, pak auto přestane bzučet a je v tvrdým režimu. Vyzkoušej jak to houpe v tom tvrdým a otevři jedny dveře a auto začne bzučet - je měkým režimu. Vyzkoušej znovu houpání. Ideální je, když ti dveře otevře někdo jiný a ty mezitím pohupuješ. Osobně bych zajel na rovnou plochu, vystoupil z auta a nechal se zapnutým motorem auto ustálit v jízdní poloze. Vypnul motor a zavřel dveře. Zkontroloval předek v měkým a počkal až to samo přepne do tvrdýho. Otevřel dveře a hned zavřel a to samý udělal vzadu. Tak se to dá zkontrolovat i bez pomocníka. Jak už bylo uvedeno, tlačítko může být při tomto testu v libovolném stavu. Měl by si zjistit znatelný rozdíl v tvrdosti odpružení mezi oběma režimy.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: pá leden 18, 2008 10:58 am    Předmět: Citovat

To máš sice pravdu, ale - v jakém stavu je systém, těsní ? , jak dlouho můžeš houpat ? , přes korektor ti unikne tlak, co udělá zámek, to nevím, nemám ho.

Varianta s natočeným motorem má určitě přesnější výsledky a nemusíš pospíchat.
Asi se shodneme, že varianta s vypnutým motorem je orientační. Sám to tak jednou za 2 měsíce kontroluji.
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jojo...



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 91
Bydliště: Bratislava SR

PříspěvekZaslal: ne leden 20, 2008 7:47 pm    Předmět: Citovat

Pani, v piatok som bol na navsteve u PaMa, ktory mi skontroloval a opravil podvozok na mojej X2, ktora mala predok uz po smrti a poviem vam, ze s ochotnejsim a sikovnejsim clovekom som sa este nestretol. Zlate ruky su zlate ruky a v dnesnej dobe ich je uz malo.

Cesta domov bola neporovnatelna s cestou do Brna! Milujem toto auto!

Dakujem PaM!!! Smile
_________________
Citroen Xantia X2 1.9TD automat, r.v.2000, 16"Borbet, CarComputer.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Buchta



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 868
Bydliště: Praha 3

PříspěvekZaslal: ne leden 20, 2008 8:42 pm    Předmět: Citovat

a neblul si z mořský nemoci? Wink
_________________
X2 Break 1,8i 16V, B.J. 1998, KOMFORTi
červená je červená Smile i dyš už to není co to bejvalo, číňani krpatý Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jojo...



Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 91
Bydliště: Bratislava SR

PříspěvekZaslal: ne leden 20, 2008 10:23 pm    Předmět: Citovat

Priznam sa, ze som to k moru prirovnaval.. Smile Ale nebilnkal som. Smile
_________________
Citroen Xantia X2 1.9TD automat, r.v.2000, 16"Borbet, CarComputer.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)