Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
krušnohorec
Založen: 28.11.2006 Příspěvky: 16 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: po leden 22, 2007 6:57 pm Předmět: Teče mi hydraulika |
|
|
Je to ta trubka z čerpadla co vede do serva, pod chladičem je nějakým způsobem zadělaná do hadice a pak pokračuje opět trubička(a v tom spoji to teče) do serva.Øešil jste někdo tento problé a jak?Mám na mysli jinak než koupí nové, nebo nová stojí údajně okolo 3500Kč. _________________ Xantia II 1,8 16v break
Naposledy upravil krušnohorec dne po leden 22, 2007 8:13 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Eco
Založen: 22.1.2007 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po leden 22, 2007 8:06 pm Předmět: |
|
|
V techlech spojích většinou utyka i klima, jsou firmy co se tím zabývají rozlisujou to daj tam novou hadici zalisujou a trubku nehaj původní |
|
Návrat nahoru |
|
|
Medvěd
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 14 Bydliště: Železný Brod
|
Zaslal: út leden 23, 2007 5:48 pm Předmět: |
|
|
Většina firem které vyrábí nebo opravují hydraulické hadice háklaďáků, bagrů, atd si s tím bez problémů poradí za rozumné peníze. _________________ Nejdřív: BX 1,6
Potom: Xantia 2,0
Nyní: Xantia 2,0 HDI Exklusive |
|
Návrat nahoru |
|
|
Robert
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 35 Bydliště: Holetín u Hlinska v Č.
|
Zaslal: út leden 23, 2007 9:12 pm Předmět: |
|
|
Medvěd napsal: | Většina firem které vyrábí nebo opravují hydraulické hadice háklaďáků, bagrů, atd si s tím bez problémů poradí za rozumné peníze. |
jo, poradí, jenže ne bez problémů a pak se nedivte, když servo vrní do volantu. Ta hadice slouží nejen jako pružné spojení mezi motorem a kastlí, ale i jako tlumič tlakových rázů vznikajících v čerpadle. |
|
Návrat nahoru |
|
|
tief
Založen: 12.2.2007 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po únor 12, 2007 4:18 pm Předmět: |
|
|
Robert napsal: | Medvěd napsal: | Většina firem které vyrábí nebo opravují hydraulické hadice háklaďáků, bagrů, atd si s tím bez problémů poradí za rozumné peníze. |
jo, poradí, jenže ne bez problémů a pak se nedivte, když servo vrní do volantu. Ta hadice slouží nejen jako pružné spojení mezi motorem a kastlí, ale i jako tlumič tlakových rázů vznikajících v čerpadle. |
A co takto tam k tomu este pribastlit tlmic pulzu s bxa ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
krušnohorec
Založen: 28.11.2006 Příspěvky: 16 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: po únor 12, 2007 5:42 pm Předmět: |
|
|
I přes Robertovo varování jsem to vyřešil podle rady Medvěda.Nechal jsem si udělat tlakovou hadici dlouhou asi 37cm i s převlečnýma maticema a vysoustružit dvě redukce na napojení trubek.Trubičku od čerpadla jsem nechal původní (pruměr 6mm) nebo byla v pohodě a trubičku od hadice (průměr5mm) k servu jsem z pomocí zkušeného mechanika udělal z mědi novou.Samo že jsem měl obavy,neměl jsem ponětí co to je a jak vypadá tlumič tlakových rázů z vnější obhlídky celého toho vedení nic nenasvědčovalo že tam něco takového je.No je pravda že v určitých otáčkach
(asi1700až2000) je jakési vrnění v řízení cítit ale není to nic hroznýho.Takže starou hdici jsem prozkoumal i zevnitř a ten tlumič tam je.Je to vlastně zmenšená světlost trubičky na vstupu do hadice na průměr1,7mm takže nic neřešitelného.Udělám ještě novou redukci s dirkou 1,7mm vyměním a dám vědět. _________________ Xantia II 1,8 16v break |
|
Návrat nahoru |
|
|
LUKÁŠ
Založen: 27.8.2007 Příspěvky: 1
|
Zaslal: po srpen 27, 2007 12:32 pm Předmět: |
|
|
Zdravím,
máte někdo zkušenosti s utěsněním hydraulického čerpadla? Mám Xantii 1,8i ,r.93.
Nebo kontakt na nějaký bazar , nemůžu nikde toto čerpadlo sehnat a nový do toho cpát nebudu. _________________ Luke |
|
Návrat nahoru |
|
|
JiRaY
Založen: 26.4.2007 Příspěvky: 1227 Bydliště: Praha,ale jinak bydlím v Xantii:-)
|
Zaslal: po srpen 27, 2007 8:02 pm Předmět: |
|
|
znam pana placheho z prahy,tem toto za urcitych podminek umi udelat,jde o to,kde to tece kontakt je v dobrych servisech zde na foru _________________ Citroen Xantia TurboD 96"
Citroen Xantia 2.0 HDI Exclusive 109k 99"
Citroen BX TurboD 92",voňafka:-)
HDi-Hodně dobrá investice |
|
Návrat nahoru |
|
|
|