Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: so listopad 10, 2007 11:56 am Předmět: Ošetření spodku a dutin |
|
|
Nazdar Xantiáci,
čím by jste ošetřili spodek a dutiny na našich xantuškách?Slyšel jsem názor,že je špatný na spodek stříknout gumoasfalt,nebo něco na podobná bázi.Prý je lepší něco jako olejový film.Poradíte své zkušenosti? _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RINGO
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
|
Návrat nahoru |
|
|
bear
Založen: 18.10.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: ne listopad 11, 2007 12:50 pm Předmět: |
|
|
Nazdar Xantiaci!
já mám na podvozku gumoasfalt asi 2 roky Xa 1,9 TD r v 97,a nic jsem zatím špatného nepozoroval,ale Frantíci dělali antikorozní ochranu /pozink/možná už od 80tých let /již minulého století,/nevím přesně.Ale asi není špatné na podvozek něco dát,zejm když se jede po štěrkovitých kamenitých cestách.
kvůli tomu že je spodek omlácený od šutrů.
čau bear _________________ X1TD 1.9 97 bear |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: ne listopad 11, 2007 2:24 pm Předmět: |
|
|
bear přesně jak píšeš nejde o to že by to rezlo jen tak ale že se omlátí lak a postupně i pozink já sem to měl ve fázi kdy byl sem tam odlouplej lak ale ani známka koroze tak jsem to jen odmastil přetřel základovou barvou a nějakým nátěrem speciálně na podvozky na bázi gumy kterej by se neměl omlacovat jelikož je to něco jako když naneseš na podvozek žvejkačky já teda preferuji nic nebrousit pokud to neni už chycené rzí jelikož samotná antikorozní ochrana našich xantušek i bez laku toho snese velmi co se týče povětrnostních podmínek takže spíš bych auto chránil před mechanickému poškození (kamínků a pod.) _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
martin kučera
Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 46
|
Zaslal: čt listopad 15, 2007 5:21 pm Předmět: |
|
|
Kromě podvozku - ošetřujete např. Resistinem i dutiny, prahy zevnitř, sloupky aj., nebo to je v případě xantie nadbytečná práce..? Měl jsem favorita a ještě jsem nezapomněl, jak se z něj sypala rez... |
|
Návrat nahoru |
|
|
bear
Založen: 18.10.2007 Příspěvky: 55 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: čt listopad 15, 2007 9:04 pm Předmět: |
|
|
Ahojte Xa!
Já ošetřil pouze podvozek,ale jak se otevirají přední dveře,na začátku prahů a konci předních blatníků,tak tam je škvíra,tu vždycky vystříkam proudem vody,protože se tam zachytí listí,větvičky apod a je tam i blátíčko,jinak nic,a auto navoskuju,přes zimu přes myčku,jinak jsem si koupil zástěrky "od Boba přes Hulín"fungují skvěle a už nemám tak zaflákané přední i zadní dveře a kufr , bear _________________ X1TD 1.9 97 bear |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: čt listopad 15, 2007 10:09 pm Předmět: |
|
|
Nechal jsem to ošetřit jednou komplet-spodek i dutiny.Víckrát už to dělat nebudu-rez opravdu není problém xantií.Až na inkriminované místečko spoje zadního prahu s blatníkem obzvláště na levé straně,ale to je zde popsáno nebo na citroenec.No a ještě někdo vyjímečně ošetřuje zespod držáky pístnic-což je teda průser,když se to urve. _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá listopad 16, 2007 1:21 pm Předmět: |
|
|
sima napsal: | Nechal jsem to ošetřit jednou komplet-spodek i dutiny.Víckrát už to dělat nebudu-rez opravdu není problém xantií.Až na inkriminované místečko spoje zadního prahu s blatníkem obzvláště na levé straně,ale to je zde popsáno nebo na citroenec.No a ještě někdo vyjímečně ošetřuje zespod držáky pístnic-což je teda průser,když se to urve. |
Přesný,opravdu přesný)Mám Xantuši z Němec a je jak nová. Jen ten levej růžek u zadních dveří je stříklej:o)) _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: pá listopad 16, 2007 1:24 pm Předmět: Re: Ošetření spodku a dutin |
|
|
Čauky
Myslím si,že ten dinitrol by mohl bejt to nejlepší pro naše Xanáky,ale kde jinde to ještě používají,než v Třinci? Jsem z Jihlavy a do Třince to mám sakra daleko. Na netu jsem zatím nic nenašel... _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RINGO
Založen: 26.11.2006 Příspěvky: 137 Bydliště: MOST
|
Zaslal: so listopad 17, 2007 10:44 am Předmět: Re: Ošetření spodku a dutin |
|
|
já dinitol koupil tady http://www.a-c.cz/cz/sortiment/f115.htm a nastříkal jsem to sám,moc mi to nešlo,ale když jsem vidět práh ze vnitř,tak s klidem můžu říct že xa nepotřebuje další ochranu.Při objednávání si dej pozor na objednávané množství. _________________ X2 1,8 16V Break |
|
Návrat nahoru |
|
|
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: so listopad 17, 2007 7:34 pm Předmět: |
|
|
Nevíte někdo,jestli s dinitrolem někdo pracuje na Vysočině? _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Robert
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 35 Bydliště: Holetín u Hlinska v Č.
|
Zaslal: so listopad 17, 2007 8:27 pm Předmět: |
|
|
Jen osobní názor, nekamenujte mne za něj. Vazelína OO (taková ta táhnoucí se používaná už za dob našich tátů do čepů) naředěná na vhodnou konzistenci tech. benzínem, řidší do dutin, hustší na spodek, hlavně na zadní nápravu, trubičky a šroubení trubiček. Stará pravda co je mastné nehnije. Po čase je to sic zaprášené a stále mastné, když se na tom něco dělá, je člověk špinavý, ale rozdělat jde úplně vše a bez problémů. Vcucne se to i do rzi, benzín se odpaří a zbyde vrstva odolné mastnoty, kterou je obtížné smýt studenou wapkou. |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: so listopad 17, 2007 9:01 pm Předmět: |
|
|
Je to pravda-takhle se držely naprosto zdravé škoduly 105-120-bez rzi,včetně zadních kapes-fakt zázrak.Dva známí měly ty škoduly co vypadaly co se týče kastle jak nové-naprosto-to felda kterou nedělal vazelinou hnije a hnije před očima.Jinak vazelínu nulku používáme v práci na čepy drapáku zabořeného do neskutečné žíraviny a prachu atd.A čepy chodí jak po másle,rez žádná!Přitom jen to ovzduší z toho matrjoše rozežírá okolní "všecko" _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
Studna
Založen: 6.10.2007 Příspěvky: 207 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: so listopad 17, 2007 9:11 pm Předmět: |
|
|
Ten Dinitrol by měl být snad prý nějaký vosk...Nevím jak to má vypadat,předpokládám,že to nebude něco jako gumoasfaltí mazut,ale něco pokrokovějšího..Robertův názor jsem již slyšel přímo od něj v opravně (mimochodem moc šikovný chlapíííí tam v tom Holetíně - chválím a Alláh s nimi:o)!!!!!!!) ale kdybych se nebál,abych neměl pokaždý,když vlezu do auta špinavý kalhoty,tak bych to snad i bral,jenže sám si to neudělám (nemám kde a ani nejsem takový kutil:o)a pochybuju,že mi to s tím někdo nastříká.Ona xantie asi opravdu nepatří k těm autům,co by rezly před očima,ale prevence je nejlepčí doktor. _________________ Xantia X2 Millésime Break 2,0 HDi 80kW mit bufik
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|