Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ailli
Založen: 14.1.2007 Příspěvky: 2
|
Zaslal: ne leden 14, 2007 2:48 pm Předmět: Kontrolka motoru |
|
|
Zdravím Vás,
předem Vám píšu, že jsem ženská, tak prosím omluvte mé neodborné výrazy. Mám Xantii 2,0HDI r.v. 1999. Autíčko naprosto skvělé a spolehlivé, avšak poslední měsíc mě trápí problém. Jezdím poměrně často a velké vzdálenosti a začala se mi rozsvěcet oranžová kontrolka ve tvaru motoru s takovou jakoby otočenou šipkou. Většinou se mi rozsvítí na dálnici a auto mi automaticky sníží rychlost. Do kopce pak jede tak 80 km/hod. a nepustí mi jakoby víc přetočit motor na přeřazení. Většinou samovolně zhasne. Mám teď čerstvě vyměněný olej a filtry. Poraďte co by to mohlo být a hlavně, jestli mohu s autem jezdit, abych jej neodepsala. :wink: |
|
Návrat nahoru |
|
|
J.Reno
Založen: 14.1.2007 Příspěvky: 23
|
Zaslal: ne leden 14, 2007 3:57 pm Předmět: |
|
|
Zajel bych s tím co nejdříve do servisu, jelikož se jedná o závadu, kterou ti sdělí až po napíchnutí na PC. Přeju hodně štěstí a a to není nic vážnýho. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ailli
Založen: 14.1.2007 Příspěvky: 2
|
Zaslal: ne leden 14, 2007 4:04 pm Předmět: |
|
|
Díky moc, právě se obávám, aby to nebylo něco vážnýho, slešela jsem názor o nějaké "vzduchové váze", že by to mohla být....
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Robert
Založen: 25.12.2006 Příspěvky: 35 Bydliště: Holetín u Hlinska v Č.
|
Zaslal: ne leden 14, 2007 6:20 pm Předmět: |
|
|
Skutečně bez napojení na diagnostiku se nezjistí nic, diagnostika ti pomůže na 50% a zbytek se musí dohledat. Autu neublížíš, ono jak se mu něco nezdá, jednoduše pojede málo (jako Š120) nebo vůbec. A až se to zastaví úplně, zaplatíš navíc odtah. No a dobrá volba servisu ti ušetří tisíce až desetitisíce za zbytečně vyměněné díly. Váha vzduchu z mého pohledu ne, ale na naftě malý nebo příliš velký tlak (podávací čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, regulátor nízkého nebo vysokého tlaku) nebo problém se vzduchem (malý nebo velký tlak turba) |
|
Návrat nahoru |
|
|
HDI
Založen: 28.11.2006 Příspěvky: 4
|
Zaslal: ne leden 14, 2007 7:42 pm Předmět: |
|
|
Naprosto souhlasím s Robertem.
Naposledy upravil HDI dne čt březen 01, 2007 7:53 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|
yoshimato
Založen: 27.12.2006 Příspěvky: 27 Bydliště: Piestany
|
Zaslal: so leden 20, 2007 6:39 am Předmět: |
|
|
Zdravim, neviem ako je to u HDI, takze len skusim povedat tolko, ze radim vymenit palivovy filter, a vycistit filtrik na trubici nasavania paliva z nadrze ktory sa nachadza pod pravou zadnou sedackou, a az potom by som spekuloval nad dalsimi ovela komplikovanejsimi a drahsimi rieseniami. Mal som podobny problem s tou istou kontrolkou na 1,9TD-X1,a tatiez to prestavalo tahat ale svietilo to najma pri zoslapnuti plynoveho pedala. Vela zdaru.Peter _________________ Xantia Break X1 1.9 Td/97 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Eco
Založen: 22.1.2007 Příspěvky: 4
|
Zaslal: po leden 22, 2007 8:18 pm Předmět: |
|
|
Tohle většinou dělá netěsnost v okruhu od turba podívej se kolem chladiče vzduchu jestli neuniká olej.Když to chcípneš a po asi 5 min.nastartuješ tak je vše Ok.kontrolka ale sviti že jo? |
|
Návrat nahoru |
|
|
vlčínek
Založen: 9.12.2006 Příspěvky: 8 Bydliště: praha
|
Zaslal: po leden 22, 2007 9:08 pm Předmět: |
|
|
nejdříve doporučuji kouknout na sítko v nádrži-dost najezdím,takže tím sítkem projde hafo nafty a hlavně když se ochladí tak může být problém-já to dělal před rokem a po roce to chtělo znovu--příznaky stejné |
|
Návrat nahoru |
|
|
|