Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vypíná turbo

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Qěcy



Založen: 27.7.2007
Příspěvky: 113

PříspěvekZaslal: ne srpen 26, 2007 7:31 pm    Předmět: Vypíná turbo Citovat

Mam X2 2.0 HDi Break a pri jizde mi vypina turbo (rozsviti se "diagnosticka" kontrolka). Po vypnuti motoru na tak cca 20 minut pak zase turbo pul hodiny nebo 50 km jede, kontrolka ale sviti furt. Kdyz ji necham pres noc odpocinout, turbo fachci, ale kontrolka je vetsinou zhasla. Stav trva tyden.
Tak jsme dneska (kdy kontrolka svitila neustale, ale turbo bezelo) zkouseli na volnobeh ucpavat prstem cidla rozdilu tlaku turba a u jednoho jsme zjistili, ze kdyz se mu otvor ucpe, tak turbo prestane bezet a kdyz se otvor uvolni, tak turbo zase nabehne. A kdyz jsme to cidlo ucpali, tak kontrolka zhasla. Pak jsme pokus opakovali jeste nekolikrat a kontrolka diagnostiky se uz nerozsvitila, turbo bezelo vzdy, kdyz otvor cidla byl volny, kdyz byl ucpany, tak turbo nebezelo.
Tak se ptam: cim to muze byt? Doufam, ze to neni porucha turba, to by bylo asi dost drahy. Kamos rikal, ze nejspis nejaky problem s hadickama mezi cidly a turbem, nebo primo porucha cidla.
Co vy na to?
Kolik stoji nove cidlo Bosch?
Dik.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jk



Založen: 1.12.2006
Příspěvky: 457
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: ne srpen 26, 2007 7:55 pm    Předmět: Citovat

Napíšu takovou mojí zkušenost a netvrdím, že má něco společného s tvým problémem. Jednou se mi při jízdě rosvítila kontrolka diagnostiky. Auto jelo normálně, alespoò já jsem žádný rozdíl ve výkonu motoru nezaznamenal. Kontrolka svítila asi 30km jízdu do práce. Večer po nastartování svitila opět a asi po 100m zhasla. Zajel sem za známým na diagnostiku, kde to vyčetlo něco ve smyslu "neočekávaná hodnota tlaku". Øíkali mi taky, že váha udává nižší hodnotu množství vzduhu, než bývá obvyklé. Chybu vymazali, pročistili váhu vzduchu a jezdil sem dál. Po týdnu při cestě do práce se znovu rozsvítila kontrolka diagnostiky, ale tentokrát následovala okamžitá ztráta výkonu motoru. Domnívám se, že motor jel v nouzovém režimu. Byl sem 3 km od domu, tak sem to otočil a dosoukal sem se zpátky. Chcípnul sem motor, vyměnil vzduchovej filtr a s normálně fungujícím motorem jsem pokračoval do práce. Večer, tentokrát asi po 50km to opět zhaslo a zatím se to víc jak měsíc nerozsvítilo. Buď tam mám nějakou zradu, kterou starší vzduchovej filtr ještě víc uplatnil, nebo si takto "řekl" o výměnu a nebo to je všechno jinak. Každopádně filtr měl najeto asi 35000km, tak si už výměnu asi zasloužil.
_________________
X2 Berline, HDI 109k,'99 Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.

Honda CB600F - Hornet 2008, 75kW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Qěcy



Založen: 27.7.2007
Příspěvky: 113

PříspěvekZaslal: ne srpen 26, 2007 8:08 pm    Předmět: Citovat

2 jk:
Možná i to by mohlo bejt.
Každopádně nás zaujala skutečnost, že v tom jednom čidle nebyl otvor vyplněn molitanem. Ale nebylo to to čidlo, kterému když se ucpal otvor, tak turbo přestalo fachčit.
Jinač turbo jde při volnoběhu, nebo rychlostech do 80 km/h velmi dobře slyšet otevřeným oknem (při vyšší rychlosti už jej přehlušuje vítr). Každopádně jakmile nejde turbo, tak otáčky nikdy nepřesáhnou 2750/min.
Včera jsme s tím táhli cca 500kg těžkej vlek a s turbem to do 12% kopce jelo v pohodě 80, bez turba 40 až 50.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: po srpen 27, 2007 7:36 pm    Předmět: Citovat

Jestli myslime tim molitanem oba to stejny, tak se nejedna o cidlo, ale o solenoidovy ventil podtlakovyho ovladani.
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Adam 76



Založen: 10.7.2007
Příspěvky: 23

PříspěvekZaslal: út srpen 28, 2007 9:34 pm    Předmět: Citovat

Ahoj... tohle se mi stává taky na mým HDíčku a naštěstí mám i k dispozici diagnostiku. Nácházím tam obdobnou chybu. Nedavno jsem jel do jižních čech, což je pro mne asi 250 km a z toho půlka po dálnici. Kus za Prahou zničeho nic zlehka opadnul výkon, ale opravdu jen malinko a mrška kontrolka ACU se rozsvítila. Zastavil jsem u pumpy a čučel a vrtěl s konektorama čidel, ale auto pak jelo normálně. Ještě jsem si to nevyčetl, ale když jsem auto kupoval tak tam už taková chyba byla a mazal jsem jí. Takže zítra to vyčtu. Každopádně jsem s vysvícenou ECU jezdil 3 dny a to bez známky sníženýho výkonu. Zkoušel jsem i přehazovat hadičky k čidlům i s konektorama a bez výsledku.Pořád to svítilo.Čvrtej den to už nesvítilo a když jsme se vraceli po týdnu zas domu, tak jsem Xantušce šlapal na krček chvílema až nelítostně a kontrolka se nerozsvítila. Nelíběj se mi hadičky k čidlům. Určitě je vyměním... Filtr sání bude taky už pěknej humáč a tak uvidíme... když na něco příjdu tak to sem písnu... Váhu bych osobně dělal až jako to poslední...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Qěcy



Založen: 27.7.2007
Příspěvky: 113

PříspěvekZaslal: st srpen 29, 2007 9:57 am    Předmět: Citovat

lewkins napsal:
Jestli myslime tim molitanem oba to stejny, tak se nejedna o cidlo, ale o solenoidovy ventil podtlakovyho ovladani.


Jo, myslím ty solenoidový ventily.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Qěcy



Založen: 27.7.2007
Příspěvky: 113

PříspěvekZaslal: st srpen 29, 2007 6:06 pm    Předmět: Citovat

Tak mám Xantii po opravě u Patery:
- za 1500 solen. podtlakový ventil
- za 450 práce
- za 500 diagnostika
Po ujetí 50 km fachčí turbo perfektně. Tak snad to vydrží.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misak-plysak



Založen: 15.4.2007
Příspěvky: 206
Bydliště: Vlašim

PříspěvekZaslal: pá srpen 31, 2007 6:38 am    Předmět: Citovat

Myslíte že by tam dokázal zjistit/opravit za malý peníz proč mi to turbo spíná až při cca 2500rpm? Už sem tady o tom psal článek ( http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=355 ), vyměnil jsem to čidlo, 5000km to jezdilo jak má a teď to blbne zase.. Tak že bych s tim rád něco udělal..
_________________
XANTIA HDi Break Hydractive Exclusive - Xantie roku 2010
XANTIA 2.1TD Break Hydractive 136PS - mrtvá... Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)