Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Startování za tepla
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vrzi



Založen: 10.8.2007
Příspěvky: 3
Bydliště: Jihlava

PříspěvekZaslal: út srpen 14, 2007 1:38 pm    Předmět: Startování za tepla Citovat

Nazdar Xantiáci Wink Mám problém se startováním za tepla-strašně dlouho točí a když už chytne,tak jde od motoru taková rána,že se zaklepe celá kára Crying or Very sad.Za studena no problem.Nevíte náhodou někdo,čím to může být?Předem dík za rady.X2 1,9td

_________________
_________________
X2 1,9 td
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roliva



Založen: 14.5.2007
Příspěvky: 573
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st srpen 15, 2007 6:34 am    Předmět: Re: Startování za tepla Citovat

Vrzi napsal:
Nazdar Xantiáci Wink Mám problém se startováním za tepla-strašně dlouho točí a když už chytne,tak jde od motoru taková rána,že se zaklepe celá kára Crying or Very sad.Za studena no problem.Nevíte náhodou někdo,čím to může být?Předem dík za rady.X2 1,9td

_________________



No mě to za studena taky chytne líp a za tepla déle musím točit až nakonec chytne. No ale ránu mě to nedělá Rolling Eyes
_________________
Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite

http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Wolfino



Založen: 2.7.2007
Příspěvky: 71
Bydliště: Praha 5

PříspěvekZaslal: st srpen 15, 2007 9:07 pm    Předmět: Citovat

Podobny problem. Za studena okamzite, za tepla to tocim jak naftovou omegu.
_________________
X2 1.9TurboD - Za comfort se tvrde plati............
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kony.cz



Založen: 13.8.2007
Příspěvky: 17

PříspěvekZaslal: st srpen 15, 2007 9:48 pm    Předmět: Citovat

no prave jsem koupil Xantii Break (kombi)1.8i a rekl bych ze mi to taky dela.... ale jenom nekdy....docela by me zajimalo cim by to mohlo byt.... no doufam ze nic drahyho a strasnyho, prece jenom se stim naucim zit Smile)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jurajs84



Založen: 28.2.2007
Příspěvky: 6
Bydliště: Přerov

PříspěvekZaslal: pá srpen 17, 2007 1:53 pm    Předmět: Citovat

musim se taky přidat, dělá mi to samé, za tepla to dlouho točí a pak přijdou rázy. Za studena to startuje nádherně. Víte někdo jak na to?
_________________
2.0i 89kW X1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Máca



Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 323
Bydliště: Strakonice

PříspěvekZaslal: pá srpen 17, 2007 7:14 pm    Předmět: Citovat

Kony.cz a jurajs84 uvědomte si že vy na rozdíl od ostatních co si na to stěžují máte benzínové motory tudíš závada se bude hledat asi jinde.... takže u vás bych jako 1. asi juk jak sou na tom svíčky a podle nich jak bohatá je směs
_________________
Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
křesík



Založen: 7.2.2008
Příspěvky: 30
Bydliště: Mirovice

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 11:13 am    Předmět: Citovat

mám naprosto stejný problém, jak ji ohřeju tak točím jako vzteklej než chytne. 1.9 SD
_________________
---------------------------------------------
Xantia 1.9SD (55kW) 1998 Hatchback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
bobe



Založen: 14.8.2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 11:34 am    Předmět: Citovat

Tak mne napadá, jak to máte všichni s EGR?
Není u všech odpojen? Já jen že tento problém je snad u každého kdo ma TD. U HDI bych typoval něco jiného, vždy je to nafák s elektronikou z benzínu SmileSmile
_________________
X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,-
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kapitán



Založen: 9.5.2009
Příspěvky: 243
Bydliště: Jindřichův Hradec

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 11:35 am    Předmět: Citovat

Já bych řekl,že u dýzlů od PSA hlavně u TD (1,9)je to docela běžné že studený chytne nadrc a zahřátý,že chytne hůře.Stejná věc se řešila také na Peugeotclubu.
_________________
současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
křesík



Založen: 7.2.2008
Příspěvky: 30
Bydliště: Mirovice

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 11:55 am    Předmět: Citovat

EGR? co to je? kde to je ?
_________________
---------------------------------------------
Xantia 1.9SD (55kW) 1998 Hatchback
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
bobe



Založen: 14.8.2009
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 1:19 pm    Předmět: Citovat

Ale no tak Smile Normální to skutečně není tak jako normální není přehřívání motoru k teplotám přes 100°C jak se tady všude píše.
Já měl posledních 10 let jenom Citroeny a nikdy jsem problém neměl. Ani u diesla 1,9 ale ani u TD 1,7 nebo 2,1.
Nevím jestli 1,9SD má EGR. Je to zařízení které minimalizuje emise tím že v určitém režimu motoru vrací část výfukových zplodin zpět do sání. Motor má samozřejmě v tom okamžiku nižší výkon ale je to vždy jenom na malý okamžik.
_________________
X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,-
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mvikym



Založen: 31.7.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: šumperk

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 4:02 pm    Předmět: Citovat

hm. měl sem 2x P605 2,0i 1x P605 2,1TD a ted xantia 2,1TD teploty k 100 stupnum běžná věc!
_________________
X1 Break 2,1TD 1997
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 6:38 pm    Předmět: Re: Startování za tepla Citovat

Vrzi napsal:
Nazdar Xantiáci Wink Mám problém se startováním za tepla-strašně dlouho točí a když už chytne,tak jde od motoru taková rána,že se zaklepe celá kára Crying or Very sad.Za studena no problem.Nevíte náhodou někdo,čím to může být?Předem dík za rady.X2 1,9td

_________________


Tak budu zase vyučovat,už jsem přezdívku učitel dostal jinde, tak je to jedno.
Přátelé, myslím, že je to tu poradna a né statistický úřad, komu to dělá též.
K citovanému příspěvku, dlouho točí, to je rozměr jak noha. Co udat nějaké indicie, čas, kolikrát se motor otočí,jak to kouří po startu,najeté km, stáří vozu, stav baterie ( napětí na starteru ) , atd. atd. .Začít třeba od základu, změřit tlaky válců, studený/teplý motor.
Z uvedeného lze pouze věštit z koule.

Snažte se prosím o přesnější specifikace. já vám neporadím, i když ... , ale jsou tu jiní F1 specialisté.

To,že TD chytá hůře než atmosferický motor, je dáno jeho konstrukcí.
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sakal444



Založen: 27.8.2009
Příspěvky: 1
Bydliště: pardubice

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 7:52 pm    Předmět: Citovat

zdar xantaci.s tím startováním za tepla mam stejný problem,mam xantii asi 14 dní ,myslim si ze to bude někde nejaká netěstnost (u čerpadla,vstřiku apod...) za studena se to neprojevuje a za tepla vlivem roztažnosti se netšstnost projeví a prisává di vzduch,ale nevím chci to ted někdy řešit,je to na prd kdyz chytne až na desátý otočení.nějakou radu bych taky uvítal zdar sakal Question
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: po srpen 31, 2009 8:02 pm    Předmět: Citovat

Možností je mraky,ale jeden příklad kolegy co má pažouta 405 1,9TD,co mě celkem udivil.Motor nechtěl za tepla chytat ani za boha(na STK je vytrávil,než to v hale chytlo Laughing ),furt se to převalovalo a nic.Vyměnil co se dalo,přetěsnil co se dalo,už se chtěl pouštět do repase palivového čerpadla,až nakonec jeden mechanik dal repasovat startér.Přitom ten točil na pohled bezproblémů,já tomu moc nevěřil...ale od té doby starty na drc jak za tepla tak samo za zimy!
Zřejmě má jako každý starý ropák horší tlaky na čerpadle a to se projevuje více za tepla...A právě tam se projevil horší startér,i když jak jsem psal na venek chodil fakt normálně.Tam právě potřeboval motor točit jak má,ostatně mě po repasi startéru chytá i na LPG moje autí na prvý raz...a jak jsem si s tím předtím nalámal hlavu.Zřejmě tím nevyřešil až tak prvotní,nebo spíš všechny příčiny problémů ze starty za tepla,ale momentálně mu to slouží jak má.
Jen chci říct,že je fakt důležitá spousta věcí,krom tlaků od čerpadla,přes mechanické věci a elektriku po nevím co.Startér je ovšem neméně důležitý díl,i když se zdá navenek OK!
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)