Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vrzi
Založen: 10.8.2007 Příspěvky: 3 Bydliště: Jihlava
|
Zaslal: út srpen 14, 2007 1:38 pm Předmět: Startování za tepla |
|
|
Nazdar Xantiáci Wink Mám problém se startováním za tepla-strašně dlouho točí a když už chytne,tak jde od motoru taková rána,že se zaklepe celá kára Crying or Very sad.Za studena no problem.Nevíte náhodou někdo,čím to může být?Předem dík za rady.X2 1,9td
_________________ _________________ X2 1,9 td |
|
Návrat nahoru |
|
|
roliva
Založen: 14.5.2007 Příspěvky: 573 Bydliště: Brno
|
Zaslal: st srpen 15, 2007 6:34 am Předmět: Re: Startování za tepla |
|
|
Vrzi napsal: | Nazdar Xantiáci Wink Mám problém se startováním za tepla-strašně dlouho točí a když už chytne,tak jde od motoru taková rána,že se zaklepe celá kára Crying or Very sad.Za studena no problem.Nevíte náhodou někdo,čím to může být?Předem dík za rady.X2 1,9td
_________________ |
No mě to za studena taky chytne líp a za tepla déle musím točit až nakonec chytne. No ale ránu mě to nedělá _________________ Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite
http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Wolfino
Založen: 2.7.2007 Příspěvky: 71 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: st srpen 15, 2007 9:07 pm Předmět: |
|
|
Podobny problem. Za studena okamzite, za tepla to tocim jak naftovou omegu. _________________ X2 1.9TurboD - Za comfort se tvrde plati............ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kony.cz
Založen: 13.8.2007 Příspěvky: 17
|
Zaslal: st srpen 15, 2007 9:48 pm Předmět: |
|
|
no prave jsem koupil Xantii Break (kombi)1.8i a rekl bych ze mi to taky dela.... ale jenom nekdy....docela by me zajimalo cim by to mohlo byt.... no doufam ze nic drahyho a strasnyho, prece jenom se stim naucim zit ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
jurajs84
Založen: 28.2.2007 Příspěvky: 6 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: pá srpen 17, 2007 1:53 pm Předmět: |
|
|
musim se taky přidat, dělá mi to samé, za tepla to dlouho točí a pak přijdou rázy. Za studena to startuje nádherně. Víte někdo jak na to? _________________ 2.0i 89kW X1 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Máca
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 323 Bydliště: Strakonice
|
Zaslal: pá srpen 17, 2007 7:14 pm Předmět: |
|
|
Kony.cz a jurajs84 uvědomte si že vy na rozdíl od ostatních co si na to stěžují máte benzínové motory tudíš závada se bude hledat asi jinde.... takže u vás bych jako 1. asi juk jak sou na tom svíčky a podle nich jak bohatá je směs _________________ Máca and my white lady X1 1.8 16V r.v. 95 |
|
Návrat nahoru |
|
|
křesík
Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 30 Bydliště: Mirovice
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 11:13 am Předmět: |
|
|
mám naprosto stejný problém, jak ji ohřeju tak točím jako vzteklej než chytne. 1.9 SD _________________ ---------------------------------------------
Xantia 1.9SD (55kW) 1998 Hatchback |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobe
Založen: 14.8.2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 11:34 am Předmět: |
|
|
Tak mne napadá, jak to máte všichni s EGR?
Není u všech odpojen? Já jen že tento problém je snad u každého kdo ma TD. U HDI bych typoval něco jiného, vždy je to nafák s elektronikou z benzínu _________________ X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,- |
|
Návrat nahoru |
|
|
kapitán
Založen: 9.5.2009 Příspěvky: 243 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 11:35 am Předmět: |
|
|
Já bych řekl,že u dýzlů od PSA hlavně u TD (1,9)je to docela běžné že studený chytne nadrc a zahřátý,že chytne hůře.Stejná věc se řešila také na Peugeotclubu. _________________ současnost
Xantie 18,i 16V rv 1998
minulost
P-405GRD break (papírově1,8TD)
Citroen BX14RE
Š105M
Seat Ibiza 1,8GLD
F125P 1300 |
|
Návrat nahoru |
|
|
křesík
Založen: 7.2.2008 Příspěvky: 30 Bydliště: Mirovice
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 11:55 am Předmět: |
|
|
EGR? co to je? kde to je ? _________________ ---------------------------------------------
Xantia 1.9SD (55kW) 1998 Hatchback |
|
Návrat nahoru |
|
|
bobe
Založen: 14.8.2009 Příspěvky: 159 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 1:19 pm Předmět: |
|
|
Ale no tak Normální to skutečně není tak jako normální není přehřívání motoru k teplotám přes 100°C jak se tady všude píše.
Já měl posledních 10 let jenom Citroeny a nikdy jsem problém neměl. Ani u diesla 1,9 ale ani u TD 1,7 nebo 2,1.
Nevím jestli 1,9SD má EGR. Je to zařízení které minimalizuje emise tím že v určitém režimu motoru vrací část výfukových zplodin zpět do sání. Motor má samozřejmě v tom okamžiku nižší výkon ale je to vždy jenom na malý okamžik. _________________ X2 HDi-80kw
Diagnostika s LEXII-Praha-Zásmuky za 300,- |
|
Návrat nahoru |
|
|
mvikym
Založen: 31.7.2009 Příspěvky: 35 Bydliště: šumperk
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 4:02 pm Předmět: |
|
|
hm. měl sem 2x P605 2,0i 1x P605 2,1TD a ted xantia 2,1TD teploty k 100 stupnum běžná věc! _________________ X1 Break 2,1TD 1997 |
|
Návrat nahoru |
|
|
jira
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 306 Bydliště: Vodňany
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 6:38 pm Předmět: Re: Startování za tepla |
|
|
Vrzi napsal: | Nazdar Xantiáci Wink Mám problém se startováním za tepla-strašně dlouho točí a když už chytne,tak jde od motoru taková rána,že se zaklepe celá kára Crying or Very sad.Za studena no problem.Nevíte náhodou někdo,čím to může být?Předem dík za rady.X2 1,9td
_________________ |
Tak budu zase vyučovat,už jsem přezdívku učitel dostal jinde, tak je to jedno.
Přátelé, myslím, že je to tu poradna a né statistický úřad, komu to dělá též.
K citovanému příspěvku, dlouho točí, to je rozměr jak noha. Co udat nějaké indicie, čas, kolikrát se motor otočí,jak to kouří po startu,najeté km, stáří vozu, stav baterie ( napětí na starteru ) , atd. atd. .Začít třeba od základu, změřit tlaky válců, studený/teplý motor.
Z uvedeného lze pouze věštit z koule.
Snažte se prosím o přesnější specifikace. já vám neporadím, i když ... , ale jsou tu jiní F1 specialisté.
To,že TD chytá hůře než atmosferický motor, je dáno jeho konstrukcí. _________________ jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT |
|
Návrat nahoru |
|
|
sakal444
Založen: 27.8.2009 Příspěvky: 1 Bydliště: pardubice
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 7:52 pm Předmět: |
|
|
zdar xantaci.s tím startováním za tepla mam stejný problem,mam xantii asi 14 dní ,myslim si ze to bude někde nejaká netěstnost (u čerpadla,vstřiku apod...) za studena se to neprojevuje a za tepla vlivem roztažnosti se netšstnost projeví a prisává di vzduch,ale nevím chci to ted někdy řešit,je to na prd kdyz chytne až na desátý otočení.nějakou radu bych taky uvítal zdar sakal |
|
Návrat nahoru |
|
|
sima
Založen: 27.11.2006 Příspěvky: 915 Bydliště: Srdce Valašska
|
Zaslal: po srpen 31, 2009 8:02 pm Předmět: |
|
|
Možností je mraky,ale jeden příklad kolegy co má pažouta 405 1,9TD,co mě celkem udivil.Motor nechtěl za tepla chytat ani za boha(na STK je vytrávil,než to v hale chytlo ),furt se to převalovalo a nic.Vyměnil co se dalo,přetěsnil co se dalo,už se chtěl pouštět do repase palivového čerpadla,až nakonec jeden mechanik dal repasovat startér.Přitom ten točil na pohled bezproblémů,já tomu moc nevěřil...ale od té doby starty na drc jak za tepla tak samo za zimy!
Zřejmě má jako každý starý ropák horší tlaky na čerpadle a to se projevuje více za tepla...A právě tam se projevil horší startér,i když jak jsem psal na venek chodil fakt normálně.Tam právě potřeboval motor točit jak má,ostatně mě po repasi startéru chytá i na LPG moje autí na prvý raz...a jak jsem si s tím předtím nalámal hlavu.Zřejmě tím nevyřešil až tak prvotní,nebo spíš všechny příčiny problémů ze starty za tepla,ale momentálně mu to slouží jak má.
Jen chci říct,že je fakt důležitá spousta věcí,krom tlaků od čerpadla,přes mechanické věci a elektriku po nevím co.Startér je ovšem neméně důležitý díl,i když se zdá navenek OK! _________________ X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper |
|
Návrat nahoru |
|
|
|