Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Dálkové ovládání centrálu. - VYŘEŠENO

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
kirkiz



Založen: 11.6.2007
Příspěvky: 223

PříspěvekZaslal: po srpen 06, 2007 5:43 pm    Předmět: Dálkové ovládání centrálu. - VYØEŠENO Citovat

Mám na Vás pár otázek.

1) Mám Xa II. s centrálem a zatím odemykám pouze klíčem. Na klíči mám ovladače na dálku - jak zjistím, zda moje Xa má přijímač DO.

2) Pokud by přijímač měla mít - kde ho mám hledat a jakej je k tomu přístup.

3) Kdž vyměním baterku (baterky) v klíči - nechcípne mi při tý operaci čip imobilizéru.

4) Jak mám případně spárovat ten klíč s DO v případě, že jsou KO ,,jen" baterky?


Naposledy upravil kirkiz dne so září 08, 2007 3:32 pm, celkově upraveno 2 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MíraCB



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 397
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: po srpen 06, 2007 6:42 pm    Předmět: Citovat

1, asi všechny X II už měly dálku, budeš jí mít i ty, navíc na klíčku máš tlačítka, proč by tam jinak byly.
2, přijímač je součástí řídící jednotky auta, tzv. Textron a je blbě přístupný pod palubní deskou před spolujezdcem. Na tomto obrázku je to krabička, do které vede žlutý a černý konektor
http://www.xantiaclub.cz/navody/topeni/19_std.jpg
3, o imobilizér se bát nemusíš, není součástí DO ale klíčku - to je ta plastová věc na konci klíčku, jak jí prochází nýtek a žádné napájení nepotřebuje, protože vysílač je okolo spínací skříòky.
4, stáhni si návod, synchronizaci DO tam máš popsanou
http://www.citroen.cz/MasterPage.aspx?pageId=navody
Vlastní zkušenost - po výměně baterky jsem nemusel nic dělat

5, toto mělo být jako první, tím začni - rozeber klíček a koukni se, jestli nemáš upadaný mikrospínače, je to bolest tohoto DO (jdou nahradit za jiný typ)
6, pokud budou spínače v pohodě, nová baterka a popřípadě i synchronizace a ovládání ti pořád nebude fungovat, dojdi do servisu Citroen, tam na vysílače DO mají testr.
MíraCB
_________________
Xantia II. Break, 1,9 TD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kirkiz



Založen: 11.6.2007
Příspěvky: 223

PříspěvekZaslal: po srpen 06, 2007 7:10 pm    Předmět: Citovat

Díky Míro - klíč jsem rozebral baterku vyndal a naměřil na ní 3,12V, takže asi budou v řiti ty spinače.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
roliva



Založen: 14.5.2007
Příspěvky: 573
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po srpen 06, 2007 7:44 pm    Předmět: Citovat

kirkiz napsal:
Díky Míro - klíč jsem rozebral baterku vyndal a naměřil na ní 3,12V, takže asi budou v řiti ty spinače.


No myslím, že máš hlavně v řiti tu krycí gumičku (membránu), která tvoří dva spínače. Zkus jí koupit, jde to i sólo. Já ji kupoval v citroenu, sice za 192,-Kč, což je hafo € na to, že jde o kousek gumy v ceně max 1.-Kč Cool
_________________
Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite

http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MíraCB



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 397
Bydliště: České Budějovice

PříspěvekZaslal: po srpen 06, 2007 9:03 pm    Předmět: Citovat

Tu gumičku bych asi řešil jako poslední věc, je ale zajímavé, že jsi jí koupil samostatně, mě prodali 2 kusy v jednom pytlíku + jeden šroubek. Prý se to takhle prodává.
Ale zpět k problému:
ty mikrospínače tam máš? Zkusils máčknout? Cvakají? Pokud ne, zkus vzít kousek drátku a kousek od auta mikrospínač zezadu propojit, jestli ovládání zareaguje. Zkus oba.
Vyfo i vnitřek ovládání.
MíraCB
_________________
Xantia II. Break, 1,9 TD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roliva



Založen: 14.5.2007
Příspěvky: 573
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: po srpen 06, 2007 9:44 pm    Předmět: Citovat

MíraCB napsal:
Tu gumičku bych asi řešil jako poslední věc, je ale zajímavé, že jsi jí koupil samostatně, mě prodali 2 kusy v jednom pytlíku + jeden šroubek. Prý se to takhle prodává.
Ale zpět k problému:
ty mikrospínače tam máš? Zkusils máčknout? Cvakají? Pokud ne, zkus vzít kousek drátku a kousek od auta mikrospínač zezadu propojit, jestli ovládání zareaguje. Zkus oba.
Vyfo i vnitřek ovládání.
MíraCB


Mě zase řekli, že je mají samostatně. Tak já nevím, každopádně jedna mi stačí Very Happy
_________________
Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite

http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
kirkiz



Založen: 11.6.2007
Příspěvky: 223

PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2007 6:35 am    Předmět: Citovat

MíraCB napsal:
Tu gumičku bych asi řešil jako poslední věc, je ale zajímavé, že jsi jí koupil samostatně, mě prodali 2 kusy v jednom pytlíku + jeden šroubek. Prý se to takhle prodává.
Ale zpět k problému:
ty mikrospínače tam máš? Zkusils máčknout? Cvakají? Pokud ne, zkus vzít kousek drátku a kousek od auta mikrospínač zezadu propojit, jestli ovládání zareaguje. Zkus oba.
Vyfo i vnitřek ovládání.
MíraCB


No, tak jsem vydloubnul tu gumičku a vyndal ten tišák z klíče. Spínače cvakají a zkoušel jsem to i propojit drátkem a bohužel se nic neděje.
Když změřím baterku při zmačknutém spínači, tak poklesne z tech cca 3,12V na cca 2,99V - to by asi bylo v pořádku....


Naposledy upravil kirkiz dne so září 08, 2007 3:32 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2007 7:37 am    Předmět: Citovat

roliva napsal:
kirkiz napsal:
Díky Míro - klíč jsem rozebral baterku vyndal a naměřil na ní 3,12V, takže asi budou v řiti ty spinače.


No myslím, že máš hlavně v řiti tu krycí gumičku (membránu), která tvoří dva spínače. Zkus jí koupit, jde to i sólo. Já ji kupoval v citroenu, sice za 192,-Kč, což je hafo € na to, že jde o kousek gumy v ceně max 1.-Kč Cool

Koukám,že každý si pomáhá jak může-ty gumičky NA X2 se prodávají zásadně v sadě,v zataveném sáčku,dva kusy gumiček + mini šroubek krytky DO.Takže někdo si na tvůj účet bohužel pořídil gumičku.
Kirkiz co dál dělat nevím,já měl upadlé ty mikrospínače,což tvůj problém není.Že by byl v háji textron,nebo jen další znečištěné konektory na něm?Øekl bych že DO v klíči bude asi v cajku.Nevíte někdo jak zkusit jestli funguje DO na X2 v takovém případě?
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dzejpi



Založen: 13.3.2007
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2007 10:14 am    Předmět: Citovat

kirkiz napsal:
MíraCB napsal:
Tu gumičku bych asi řešil jako poslední věc, je ale zajímavé, že jsi jí koupil samostatně, mě prodali 2 kusy v jednom pytlíku + jeden šroubek. Prý se to takhle prodává.
Ale zpět k problému:
ty mikrospínače tam máš? Zkusils máčknout? Cvakají? Pokud ne, zkus vzít kousek drátku a kousek od auta mikrospínač zezadu propojit, jestli ovládání zareaguje. Zkus oba.
Vyfo i vnitřek ovládání.
MíraCB


No, tak jsem vydloubnul tu gumičku a vyndal ten tišák z klíče. Spínače cvakají a zkoušel jsem to i propojit drátkem a bohužel se nic neděje.
Když změřím baterku při zmačknutém spínači, tak poklesne z tech cca 3,12V na cca 2,99V - to by asi bylo v pořádku....



Tady jsou střeva toho klíče:
http://klic.auto-nosice.cz/DSC06977.JPG
http://klic.auto-nosice.cz/DSC06979.JPG



No já bych přece jen zainvestoval do nový baterky. Pokud ti poklesne na pětí při zmáčknutí, znamená to že vysílač má nějaký odběr, takže by teoreticky mohl fungovat. Navíc na nový baterce naměříš až 3,6 V a mám zkušenost, že okolo 3 V už to nemusí fungovat (DO k Oplu). Samozřejmě ti to nezaručím, to je teoretizuju. A pozor na jednu věc. Pokud zkoušíš ovladač doma bez auta a hodněkrát mačkáš, rozjedou se ti kódy oproti centrálu a je třeba provést synchronizaci. Vyzkoušeno na XA II i a Xsaře. Takže bych doporučil novou baterku(není to zas takovej balík), sesynchronizovat a pak zkoušet.
_________________
Citroen Xantia 2, 1.8 16V, 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2007 10:31 am    Předmět: Citovat

Baterku bych vyměnil hned jako první,nad tím bych neváhal,já měl za to,že ji kirkiz vyměnil,není nad čím váhat-baterka je první krok-kolikrát nemusí vachat 100%"nová"natož starší.Já ji taky měnil a nic se nestalo-ale jen vlastní zkušenost.Normálně jsem ji vyměnil,bez nějakých opatrností a šlo to.
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dzejpi



Založen: 13.3.2007
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2007 10:33 am    Předmět: Citovat

sima napsal:
Baterku bych vyměnil hned jako první,nad tím bych neváhal,já měl za to,že ji kirkiz vyměnil,není nad čím váhat-baterka je první krok-kolikrát nemusí vachat 100%"nová"natož starší.Já ji taky měnil a nic se nestalo-ale jen vlastní zkušenost.Normálně jsem ji vyměnil,bez nějakých opatrností a šlo to.


No jasně vyměnit. Nevím jak u XA, u Xsary údajně máš na výměnu asi 3 sekundy, pak je třeba synchronizovat. Ale to mám jen z doslechu.
_________________
Citroen Xantia 2, 1.8 16V, 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kirkiz



Založen: 11.6.2007
Příspěvky: 223

PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2007 10:44 am    Předmět: Citovat

Díky za rady a ohlasy. Baterku jsem novou koupil. Zajel do Jihlavy do Citroenu během 5 minut napojili auto na diagnostiku - chvíli klepal do počítače, pak vytahl klíče a zamykání chodí. Prej to musel nějak sesynchronizovat s přijímačem. A za tu gumičku na spínače jsem taky platil 192,-. Když jsem mu řekl, že za tu cenu chci dvě a k tomu šroubek, tak mi ukázal oficialní katalog Citroenu a skutečně je tam jedna gumička za 192,-.
Takže jesli jste někdo dostal dvě, tak buďte rádi. Very Happy Jo a chtěli kartu - ale to asi chtěji vždycky, pokud se jedna o zamykání a klíče.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
sima



Založen: 27.11.2006
Příspěvky: 915
Bydliště: Srdce Valašska

PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2007 11:11 am    Předmět: Citovat

Já jsem ji vyměòoval teda podstatně déle,normál v klidu,nenapadla mě nějaká max.doba bez baterie.S těma gumičkama co furt nepřišly Smile já je měl taky dle katalogu a dle čísla,takže je možné,že došlo k "inovaci" a za stejnou cenu se prodává jen jedna-inu všecko je třeba inovovat Confused Jinak pro porovnání tu je obj.číslo té sady,jaké máte vy?9926.FE
_________________
X2 1.816V 98LPG-vzducholoď
Komforák a nikdy jinak Smile
AX-1.0-City-4 kvalt-r.v.92 fr.mini cooper Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roliva



Založen: 14.5.2007
Příspěvky: 573
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út srpen 07, 2007 6:35 pm    Předmět: Citovat

sima napsal:
roliva napsal:
kirkiz napsal:
Díky Míro - klíč jsem rozebral baterku vyndal a naměřil na ní 3,12V, takže asi budou v řiti ty spinače.


No myslím, že máš hlavně v řiti tu krycí gumičku (membránu), která tvoří dva spínače. Zkus jí koupit, jde to i sólo. Já ji kupoval v citroenu, sice za 192,-Kč, což je hafo € na to, že jde o kousek gumy v ceně max 1.-Kč Cool

Koukám,že každý si pomáhá jak může-ty gumičky NA X2 se prodávají zásadně v sadě,v zataveném sáčku,dva kusy gumiček + mini šroubek krytky DO.Takže někdo si na tvůj účet bohužel pořídil gumičku.
Kirkiz co dál dělat nevím,já měl upadlé ty mikrospínače,což tvůj problém není.Že by byl v háji textron,nebo jen další znečištěné konektory na něm?Øekl bych že DO v klíči bude asi v cajku.Nevíte někdo jak zkusit jestli funguje DO na X2 v takovém případě?


Povídám, včil se už prodává jenom jedna Very Happy
_________________
Xantia2 1,9 TD berline Gris Graphite

http://www.xantia.estranky.cz
http://www.beaglebuddy.estranky.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Xantia - Xantia kombi archiv Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)