Xantiaclub - Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Obsah fóra Xantiaclub
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Slabý výkon motoru 1.9 SD
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Tuning Xantií
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
petto



Založen: 15.2.2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Šternberk

PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2007 8:19 pm    Předmět: Citovat

SD žadny turbo nema....Sd je atmosferickej naftak, zaddnej preplnovanej
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 12:17 am    Předmět: Citovat

petto napsal:
SD žadny turbo nema....Sd je atmosferickej naftak, zaddnej preplnovanej

Chceš se hádat, nebo ti to za to nestojí a uznáš, že tam to turbo prostě je? Laughing
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lajda



Založen: 4.2.2007
Příspěvky: 130
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 1:04 am    Předmět: Citovat

Mám Xa II 1,9SD a turbo tam je. Měl jsem u něj prasklou hadici a pěkně mi to při jízdě hvízdalo. Jinak motor není tak živý, ale moc nafty nespotřebuje. Do Chorvatska jsem si měřil spotřebu a bralo mi to 5 litrů. S klimou 5,8 litrů. Nemám auto na závodění, ale na komfort. Když se ale rozhoupe, tak i pěkně umí fičet.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kendy



Založen: 16.2.2007
Příspěvky: 8

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 8:01 am    Předmět: Citovat

TD = turbo diesel
SD = soft turbo diesel
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petto



Založen: 15.2.2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Šternberk

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 10:07 am    Předmět: Citovat

zavolejte si do citroënu a zeptejte se....ja mam katalog a tento motor není nijak přeplòovaný, tzn že tam turbo není.. jinak mám od včerejška doma xantii 1,9TD 1995, červena metla, klima, el.okna, 1x airbag atd...mám k tomu servisku a všecko, ale je to v cizim jazyce, páč je to dovoz Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petto



Založen: 15.2.2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Šternberk

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 10:08 am    Předmět: Citovat

když ho zvedám musím zmáčknou ten čudlík přesdtím, nebo ten je tam k čemu? Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jira



Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 306
Bydliště: Vodňany

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 12:20 pm    Předmět: Citovat

Klucí, kdybyste čerpali ze zdejších zdrojů, např článek Aliena : "Na svých 55kW, (motor dokonce slabší než 1.6i - 65kW), to musel být dost velký lenoch, ale už jsem jednu i viděl" , tak je to jasný.

jiraa
_________________
jira - 1.9 TD 93
C5 2.0 HDI AUTOMAT
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 12:57 pm    Předmět: Citovat

petto napsal:
když ho zvedám musím zmáčknou ten čudlík přesdtím, nebo ten je tam k čemu? Embarassed


Sice vůbec netuším, o čem mluvíš Shocked ale mám pocit, že tato http://www.xantiaclub.cz/storage/Xantia.pdf příručka ti hodně pomůže a k tomu turbu, prostě tam je a odkaz na "odborníky" v Citroenu mě rozhodně nepřesvědčí o opaku Laughing
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petto



Založen: 15.2.2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Šternberk

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 1:46 pm    Předmět: Citovat

Mamut napsal:
petto napsal:
když ho zvedám musím zmáčknou ten čudlík přesdtím, nebo ten je tam k čemu? Embarassed


Sice vůbec netuším, o čem mluvíš Shocked ale mám pocit, že tato http://www.xantiaclub.cz/storage/Xantia.pdf příručka ti hodně pomůže a k tomu turbu, prostě tam je a odkaz na "odborníky" v Citroenu mě rozhodně nepřesvědčí o opaku Laughing

no jak je páčka na nastavení výšky, před ní je čudlík s obrázkem pružiny, kterej když zmáčknu tak se rozsvítzí oranžově...vubec nmevim k čemu to je, ale za ten navod diky moc!!! du to studovat;)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lajda



Založen: 4.2.2007
Příspěvky: 130
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 2:07 pm    Předmět: Citovat

To tlačítko znamená activa. Po jeho zmáčknutí by měl být podvozek aktivní. Tady je odkaz na video, ale je to Francouzsky.
http://www.youtube.com/watch?v=H3YxqjD8Rh4
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LHM



Založen: 26.11.2006
Příspěvky: 61
Bydliště: SLANÝ

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 2:28 pm    Předmět: Citovat

Ten čudlík je tlačítko HYDRAKTIVU. Hydraktiv slouží k přepínání mezi měkým a tvrdým odpužením. ( NORMAL a SPORT ) Mezi těmito režimi se to přepíná automaticky ( záleží na stylu jízdy a řídí to řídící jednotka na základě udaju od snímaču )a tím tlačítkem se to tvrdší odpružení dostaví dříve .To tlačítko má snad jen X1 . Snad ti to pomohlo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mamut



Založen: 25.11.2006
Příspěvky: 309
Bydliště: Praha Kadlín

PříspěvekZaslal: pá únor 16, 2007 2:57 pm    Předmět: Citovat

LHM napsal:
To tlačítko má snad jen X1 .....

To tlačítko má každá Xantie s Hydractivem, ovšem v X2 je přemístěné na palubku na prostřední lištu.
_________________
Break V6 3,0 750 Virago
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: so únor 17, 2007 10:46 am    Předmět: Citovat

Jeste k tomu turbu. Jestli se nepletu, tak do XI se davalo obyc D a do XII SD. Proto u starsich Xantii to turbo neni.
Jinak jen pro info...u SD tlaci turbo 0,6atm a u TD(1.9) 1,0atm...
Turbo bud KKK nebo Garet
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petto



Založen: 15.2.2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Šternberk

PříspěvekZaslal: ne únor 18, 2007 12:25 pm    Předmět: Citovat

všem dik za rady, ještě mě ale ajímá...když auto dám dolů a pak chci nahoru tak ho musim dat do zvyšene oplohy a pak pustit do normalni jizdni polohy...a předek mi zustava dost vysoko...zadek je dobrej (jako u jinych xantii) ale předek zustava dost vysoko...co se s tim da dělůat? pak mi sviti kontrolka nad ručni brzdou...takova oranžova...obvčas se rožne, ale pak zase zhase...ten podovotzek mě sere.-..předek moc vysoko Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewkins



Založen: 7.12.2006
Příspěvky: 390
Bydliště: Teplice

PříspěvekZaslal: ne únor 18, 2007 5:56 pm    Předmět: Citovat

V prvni rade bych mrknul na korektory a tahla k nim...bejvaj zatuhnuty...
_________________
Xantia 2.0HDI 80kW 6,2l/100km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky!   Toto téma je zamknuto, nemůžete zde přidávat odpovědi ani upravovat své příspěvky!    Obsah fóra Xantiaclub :: Tuning Xantií Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com - Glass Template Created by DoubleJ(Jan Jaap)